Ou mai gaad, nyt musta tuli sellanen pahamaineinen ReimaTec-mamma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Anoppi oli ostanut pojalle uudet kengät ja tänään niitä vedettiin eka kerran jalkaan niin jo sieltä hyppäs esiin teksti ReimaTec :o :saint: :D

Ei ne vasta kun pari viikkoo oo tuolla ollu... nyt jo huomasin :D

Ja ei tarvi ottaa tiukkapipoisesti tätä kiitos
 
hei mulla sama juttu.
En tajunnu että välikausi haalarit pitää ostaa keväällä.
Nyt etittiin tytölle ensimmäisiä haalareita ja ei tietenkään mistään löytyny.
Eilen sitte urheiluliikkees käytiin ja siel oli haalarit. Reimatec tietysti, Hyvään hintaan onneksi saatiin.
Ei oo pitäny reimaa ostaa ihan periaatteesta kun edullisemmin samaa laatua saa, mutta näin siinä vaan kävi =)
Ei ollu vaihtoehtoja ja toisaalta halvalla saatiin
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä