viikon saldo -1,4 kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Tää pääsee sitten huomenna hamekauppaan :D Mä kun olin tehny itteni kanssa sopimuksen, että kun 5 kiloa on pudonnu, pääsen vaatekauppaan seuraavan kerran ja saa mustan puolihameen.
Nyt on takana 4 viikkoa painonvartijoita ja saldo on -5,5kiloa =)
Tavoite on -10 kiloa =)

Hyvähyvähyvä! Mulla takana 2 kk jotainsinnepäinlaihdustusta, 5 kg takana myös (tosin repsahduksiakin enemmän kuin tarpeeksi..) ja vielä 10 kg ennen kesää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea, eikös ole ikinä pisteen ylityspäiiä eli repsahduksia?. Jos on niin monella pisteellä mennyt max yli?

En usko. Torstai iltasin mä en laske pisteitä, mutta päivisin ei tuu yleensä syötyä mitään, missä olis pisteitä.
Yksi +-0 viikko on ollu, mutta sillon mulla oli niin karsee vessahätä punnituksessa, et mä luulen sen tehneen kilon :saint: Ja siis tää on ihan tosi, että mä olin aivan kupla otsassa vaakalla.
Eilen mä söin pussin pätkiksiä, mut viikonloppuna -millon mulla olis ryhmänohjeejan lupa syödä vapaasti- mä en ole nyt ehtiny syömään kaikkia pisteitä.
Itseasiassa mun lihominen johtuu just tosta, kun mä en ehdi syödä oikeeta ruokaa ja sit tulee mätettyä karkkia, vaikka hedelmät maistuiskin yhtä hyvälle...Nyt mä syön Fitness-muroja, ei hajuakaan paljon niis on pisteitä, mutta varmaan paljon, koska ne on sikamaisen makeita, mutta tosi hyviä -kuivana siis.
Herkkuja lakkaa tekemästä mieli alle viikossa, kun niitä lakkaa syömästä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Onnea, eikös ole ikinä pisteen ylityspäiiä eli repsahduksia?. Jos on niin monella pisteellä mennyt max yli?

En usko. Torstai iltasin mä en laske pisteitä, mutta päivisin ei tuu yleensä syötyä mitään, missä olis pisteitä.
Yksi +-0 viikko on ollu, mutta sillon mulla oli niin karsee vessahätä punnituksessa, et mä luulen sen tehneen kilon :saint: Ja siis tää on ihan tosi, että mä olin aivan kupla otsassa vaakalla.
Eilen mä söin pussin pätkiksiä, mut viikonloppuna -millon mulla olis ryhmänohjeejan lupa syödä vapaasti- mä en ole nyt ehtiny syömään kaikkia pisteitä.
Itseasiassa mun lihominen johtuu just tosta, kun mä en ehdi syödä oikeeta ruokaa ja sit tulee mätettyä karkkia, vaikka hedelmät maistuiskin yhtä hyvälle...Nyt mä syön Fitness-muroja, ei hajuakaan paljon niis on pisteitä, mutta varmaan paljon, koska ne on sikamaisen makeita, mutta tosi hyviä -kuivana siis.
Herkkuja lakkaa tekemästä mieli alle viikossa, kun niitä lakkaa syömästä.

Hei, toi pisti silmään, että sulla on ryhmänohjaajan lupa syödä vapaasti viikonloppuna, mihin se perustuu???

Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuus :
Hei, toi pisti silmään, että sulla on ryhmänohjaajan lupa syödä vapaasti viikonloppuna, mihin se perustuu???

Mulla oli eka viikko yli 2 kiloa miinusta ja se totes, että koska mä olen alle 40 vuotias, voin syödä viikonloppuna vapaasti niin kauan kun paino silti laskee, mutta 5 päivää viikossa on oltava tiukkana.

Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuus :

Mulla oli eka viikko yli 2 kiloa miinusta ja se totes, että koska mä olen alle 40 vuotias, voin syödä viikonloppuna vapaasti niin kauan kun paino silti laskee, mutta 5 päivää viikossa on oltava tiukkana.

En oo kuullutkaan, että voi saada tällaisia erivapauksia... mielenkiintoista... siis sen takia, että sun paino laski ns. liikaa yhden viikon aikana vai miksi ihmeessä? Eikös paino muutenkin laske usein just ekoina viikkoina enemmän ja sit tulee myöhemmin tasaisia viikkoja jne. En ymmärrä.

Oon itse laihduttanut paikkareiden pisteillä aiemmin ja nytkin yrittänyt taas päästä pisteiden laskemisen makuun...

Mulla takana pisteiden laskua 4 viikkoa ja 3 kiloa tippunut. Viime viikon saldo oli -900g. Joskin joulusta laskettuna on tullut 5,5 kg alaspäin. Vielä ois tavoitteeseen 6,7kg, mutta ehkä siitä vielä vähän yritän alaspäin jos vielä helpolla lähtee.

HYVÄ ME!! B)

Yhteistyössä