Ei hitto näitä teidän kirjoituksia!Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23390650:Anteeks mut sait mut repeemään ihan täysin! Mä kerran nauroin että jos olisin elänyt natsi-Saksassa niin natsit ois arponut mun suhteen että oonko nenän perusteella juutalainen vai hiusten perusteella arjalainen
Sä oot ehkä intialainen? Voisit olla, olet vähän eksoottisen näköinen.Ei hitto näitä teidän kirjoituksia!
Mun pää on epäonnistunut siinä mielessä, että mulla on isot silmät, nenä ja suu. Mutta pienet kapeat kasvot. Jokin mättää tässä yhtälössä!
Kuinka pitkä olet? Näytät aika lyhyeltä..
On ilo olla iloksiAlkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23390650:Anteeks mut sait mut repeemään ihan täysin! Mä kerran nauroin että jos olisin elänyt natsi-Saksassa niin natsit ois arponut mun suhteen että oonko nenän perusteella juutalainen vai hiusten perusteella arjalainen
Sä olet näyttävän näköinen, kaunis nainen! Ja mä oon sitä mieltä että pitää sitä nokkaa sen verran olla että pysyy arskat coolisti päässä, pieninenäisellä nekin valuu miten sattuu!Ei hitto näitä teidän kirjoituksia!
Mun pää on epäonnistunut siinä mielessä, että mulla on isot silmät, nenä ja suu. Mutta pienet kapeat kasvot. Jokin mättää tässä yhtälössä!
etpä oo ensimmäinen joka kysyy.. :> 157cm oon pätkäKuinka pitkä olet? Näytät aika lyhyeltä..
Ei patoutumia kannata poteakaan! Elämä on paljon hauskempaa kun osaa nauraa itselleen eikä ajattele tiukkapipoisesti! Ja mä luotan siihen neuvoon "Hymy on ilmainen ja kaikista tehokkain meikki!" Pilkettä silmäkulmiin vaanOn ilo olla iloksi
Ja kun ei mulla kuitenkaan mitään suurempia patoutumia tästä lärvistä ole
Oh my, sä olet TODELLA kaunis!! Ja mikä tukka, mulle kanssa kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23385763:
Jos olit kirjautuneena aijaahan, poista kuva sieltä. Tai sitten pyydä modelta apua.Hienoo... Laitoin kuvan, ja nyt vasta huomasin, että sitä ei voi poistaa!!! Apua?!
NO, missä se on?!?!?!?!?Hienoo... Laitoin kuvan, ja nyt vasta huomasin, että sitä ei voi poistaa!!! Apua?!
Siis et ollut kirjautunut Aijaahan?Laitoin sen harmaana, ja linkkikään ei onnistunu, mut en ollu kirjautuneena! Ja sielhän tuo ny sit on... Pysyvästi??
Moi vaan! Joo olin puolisen vuotta pois, sitten rupes veri vetään takasin.Munanainen?
No ei,,ihanaa nähdä sua täällä.Taisit olla palstailulakossa?
:O Mä oon kans 157 eikä tunnu yhtään lyhyeltä, ihan normi ihmiseltä vaan.etpä oo ensimmäinen joka kysyy.. :> 157cm oon pätkä
Miten saa tuon värisen tukan?? Haluan!!! :heart:
Ja sulla kans aivan upean väriset hiukset!!! :heart:Tungenpa miekin nyt sitten ihan tuoreimman kuvan issestäin
[URL=http://aijaa.com/v.php?i=009747714821.jpg][/URL]