VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23390650:
Anteeks mut sait mut repeemään ihan täysin! :) Mä kerran nauroin että jos olisin elänyt natsi-Saksassa niin natsit ois arponut mun suhteen että oonko nenän perusteella juutalainen vai hiusten perusteella arjalainen :D
Ei hitto näitä teidän kirjoituksia! :LOL:
Mun pää on epäonnistunut siinä mielessä, että mulla on isot silmät, nenä ja suu. Mutta pienet kapeat kasvot. Jokin mättää tässä yhtälössä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23390650:
Anteeks mut sait mut repeemään ihan täysin! :) Mä kerran nauroin että jos olisin elänyt natsi-Saksassa niin natsit ois arponut mun suhteen että oonko nenän perusteella juutalainen vai hiusten perusteella arjalainen :D
On ilo olla iloksi :D

Ja kun ei mulla kuitenkaan mitään suurempia patoutumia tästä lärvistä ole :D
 
Ei hitto näitä teidän kirjoituksia! :LOL:
Mun pää on epäonnistunut siinä mielessä, että mulla on isot silmät, nenä ja suu. Mutta pienet kapeat kasvot. Jokin mättää tässä yhtälössä! :D
Sä olet näyttävän näköinen, kaunis nainen! Ja mä oon sitä mieltä että pitää sitä nokkaa sen verran olla että pysyy arskat coolisti päässä, pieninenäisellä nekin valuu miten sattuu! :)
 
Laitoin sen harmaana, ja linkkikään ei onnistunu, mut en ollu kirjautuneena! Ja sielhän tuo ny sit on... Pysyvästi??
Siis et ollut kirjautunut Aijaahan?

Tuon täällä olevan viestin voit pyytää modet poistamaan. Kuvan poistosta aijaasta en tiedä, jos et ollut siellä omilla käyttäjätunnuksilla. Vastaisuudessa kannattaa tehdä niin, että kirjautuu sinne Aijaahan niin saa sen oman kuvansa sieltä itse poiskin :)
 

Yhteistyössä