Mulla on hela-tatuointi rintakehässä .Mikä leka?
Mulla on hela-tatuointi rintakehässä .Mikä leka?
olis muuten aika vakuuttava kun laittasit siihen päälle lävistyksellä roikkumaan oikean..Mulla on hela-tatuointi rintakehässän .
Joo kiitti säkin oot tosi tympeä. En tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23386672:Kahlasin läpi kuvat, ainut mitä jäi mieleen on, että Suzyanne on aina ihanan pirtsakan näköinen Ja rieputalla oli taas sama kuvakulma, sama paita ja se leka kuvassa.
Auuuuuuuu .Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23388345:olis muuten aika vakuuttava kun laittasit siihen päälle lävistyksellä roikkumaan oikean..
Mäkään en oikein tykkää, kun tuntuu, et joillain on aina tarve jotenkin sanoo jotain nurjaa, siis jotenkin ihan pienesti edes. Ei se oo kivaa ja itte en viittis vaivautuu.Joo kiitti säkin oot tosi tympeä. En tykkää.
No oottepa herkkänahkaisia, eihän tuo ollut tympeää tai haukku vaan huomio. Ja totta.Joo kiitti säkin oot tosi tympeä. En tykkää.
Oi minkälaiset. Sateenkaari.
En oo vielä, kurkkimassa kyllä kävin. Seuraavan kerran ku kirjaudun bloggeriin sisälle niin klikkaan lukijaksi, oon liian laiska kirjautuun
Mutta kun niitä on naama täynnä :O Ikiteini.. Ehkä miulla on tuossa niin punanen naama ettei tatit näyAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23388651:Hyvä naama! Ilman meikkiä, eikä yhtään näppylää näy!
Aijaa, kuvassa näyttää tosi hyvältä. Mullakin on ruvennut tuleen näppylöitä, ei oo kivaa semmonen.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23388669:Mutta kun niitä on naama täynnä :O Ikiteini.. Ehkä miulla on tuossa niin punanen naama ettei tatit näy
Hei, ihana mekko! Onko se mistä?