VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="just";23388465]No oottepa herkkänahkaisia, eihän tuo ollut tympeää tai haukku vaan huomio. Ja totta.[/QUOTE]

Joo, itsestään on hiukka hankalaa ottaa kuvia kovin monesta kuvakulmasta. Paita ei ole "aina sama", nytkin oli ihan uusi mekko tuossa päällä. Ja joo, palstan mieliksi pitäisi vissiin tatskaakin vaihtaa, kun eräitä noin ärsyttää erttä se sama on aina näkysällä. Voi elämä.
 
[QUOTE="just";23388465]No oottepa herkkänahkaisia, eihän tuo ollut tympeää tai haukku vaan huomio. Ja totta.[/QUOTE]

Ehkä se oli pelkkä huomio, eikä ehkä pahalla tarkotettu, mut siis mulle siitä tuli jotenkin semmonen ikävä fiilis, en osaa sen kummemmin selittää. Voitais sanoo kaikkee positiivista, koska ihan oikeesti siitä tulee itsellekin tosi hyvä mieli.
 
Miä


Ihanat naiset hangessa poseeraus taas, ei ole muita kuvia missä lärvä näkyy. Ilman meikkiä, pakkasta 25 ja lunta tulee vaakatasossa niskaan :D Tosin ei se naama nätimmäks muutu vaikka miten selittelee :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23388636:


Ihanat naiset hangessa poseeraus taas, ei ole muita kuvia missä lärvä näkyy. Ilman meikkiä, pakkasta 25 ja lunta tulee vaakatasossa niskaan :D Tosin ei se naama nätimmäks muutu vaikka miten selittelee :xmas:
Hyvä naama! Ilman meikkiä, eikä yhtään näppylää näy!
 
oijooo
Söpösiä naisia täällä :)
En ymmärrä noita, jotka tulevat haukkumaan - pitäis laittaa tällainen ketju sellaiseen paikkaan, mihin ei pääse kommentoimaan muuten kuin kirjautumalla sisään, niin pysyis asiattomat kommentit vähissä.
Ja tietenkin jokaisen kommentoijan pitäisi laittaa oma kuva näytille - mikä saisi mutkin jättämään kommentoinnin väliin.
 
Minä aamupäivällä, puistosta ja kaupasta tullessa :)


Minä pari tuntia myöhemmin, kun on vähän syöty ja lähdettiin kera miehen ja kuopuksen kauppakeskukseen erikoiskahville ja shopittamaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Mua hymyilyttää eräs taannoinen ketju jossa ihmeteltiin miksi suomalaiset naiset on niin ruppanoita persjalkaisia perunaneniä, tämä ketju jo näyttää että kyllä me suominaiset ollaan kauniita ja persoonallisen nättejä :)
 

Yhteistyössä