Leka? Lapio?Mikä leka?
Empuu: Aaawww... :kiss:
Bootypeppi: "tökkään kylkeen" :saint:
Leka? Lapio?Mikä leka?
Ihanat hiukset, onko nuo ihan omat?Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23385763:
Anteeksi, siis ÄrsypilÄmi.Ärsypilami on uskomattoman kaunis! Wau. Ehdottomasti tämän palstan kaunein.
ET sinäkään mikään kovin ruma ole, nimiä en viiti sanoa kenestä olisi kyse mutta öhöm..olet nätti ja missä bunkkerissa sinä olet tuossa kuvassa?
No kiitosÄläs nyt, mun mielestä monet vanhuksetkin on söpöjä
Ja sun hymykuva oli kans nimenomaan söpö.
Voi juku miten ihana tukka ja pohkeet! Harmillisen sumea kuva
Johtuu rajauksesta....tossa on samassa asennossa monta tyttöä kiitos, sambaajan pohkeet....iiissoooot jalatVoi juku miten ihana tukka ja pohkeet! Harmillisen sumea kuva
Johtuu rajauksesta....tossa on samassa asennossa monta tyttöä kiitos, sambaajan pohkeet....iiissoooot jalat
Aaa okei. Juu, mullakin on luistelijan jalat Voimakkaat jalat on naiselliset, sanoo mieheniJohtuu rajauksesta....tossa on samassa asennossa monta tyttöä kiitos, sambaajan pohkeet....iiissoooot jalat
mä kyllä tykkään kans...nilkka pieni ja siro, pohkeet on hyvät..Aaa okei. Juu, mullakin on luistelijan jalat Voimakkaat jalat on naiselliset, sanoo mieheni
Olen edelleen sitä mieltä että naisessapitää olla mistä ottaa kiinni.
Mä olen kyllä niin liukas ettei saa kyllä hipaistuakaan.Olen edelleen sitä mieltä että naisessapitää olla mistä ottaa kiinni.
GRRRRRRR....Saat mut todella ikävään tilaan kun halut herää...Mä olen kyllä niin liukas ettei saa kyllä hipaistuakaan.
En oo vielä, kurkkimassa kyllä kävin. Seuraavan kerran ku kirjaudun bloggeriin sisälle niin klikkaan lukijaksi, oon liian laiska kirjautuunmä kyllä tykkään kans...nilkka pieni ja siro, pohkeet on hyvät..
Joko olet käynyt klikkaamassa itsesi mun uuden blogin lukijaksi? olisi kiva saada vanhatkin lukijat tuonne uudelle puolelle
Hyvä kuva !
Siis tota, miksi toi kuva on noin ylivalotettu?Mieheni kiittää!