missä se on
nyt on pakko kiittää kuvastaLaitan vielä tän toisen ajoilta kun mulla oli vielä pitkä tukka
nyt on pakko kiittää kuvastaLaitan vielä tän toisen ajoilta kun mulla oli vielä pitkä tukka
joo niin tulee mullekkin kokoajan. ja tähän aukee tää tsätti..niin kaikki nimeltämainitsemattomat henkilöt ottaa yhteyttä, en paljasta nimimerkkelä mutta alkaa p:llä, t:llä ja ainaki s:llä. näit tsat viestei ku ei saa julukastaAlkuperäinen kirjoittaja kuka tietää miksi;23383299:Tiedätkö, niin tuli minullekin harmaana ollessa vaikka kuinka monta yv.viestiä halukkailta naisilta
alempana laitoin linkin kun ei tullut näkyville...Alkuperäinen kirjoittaja missä se on;23383311:nyt on pakko kiittää kuvasta
vähän söpö! Pakko vähän hymyillä mukana.en ilmeisesti yhäkään osaa laittaa sitä kuvaa tohon suoraan, Aijaa.com - st. brigitten - 7708783.jpg
Voinko laittaa sen tähän?alempana laitoin linkin kun ei tullut näkyville...
en mä haluu enää tässä iässä olla söpö kiitosAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383316:vähän söpö! Pakko vähän hymyillä mukana.
haluu vaan! Söpöys on parasta.en mä haluu enää tässä iässä olla söpö kiitos
Nojoo, mieluummin söpön näköinen kuin pissiksen, kuten tuolla aiemmin mua kuvailtiinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383326:haluu vaan! Söpöys on parasta.
Söpöys on sellaista kauneutta, jossa ei ole mitään ylimielistä tai kovaa.Nojoo, mieluummin söpön näköinen kuin pissiksen, kuten tuolla aiemmin mua kuvailtiin
No sitten otan suurena kohteliaisuutena olla söpöAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383330:Söpöys on sellaista kauneutta, jossa ei ole mitään ylimielistä tai kovaa.
et ainakaan mulle ole semmosia kirjotellu.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383332:nyt musta tuli ihan sellanen kuva, että kirjottelen jotain seksiviestejä miehille... En kirjottele, mutta olen itse saanut muutaman sen sävyisen ja sitten olen ihan tylysti jättänyt vastaamatta.
ja sekös harmittaa itse olet varmaan kuitenkin yrittänyt lähettää edes hyvän joulun terveiset...kaikille palstan nuorehkoille nais-immeisille?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23383339:et ainakaan mulle ole semmosia kirjotellu.
Oot lahdestaNojoo, mieluummin söpön näköinen kuin pissiksen, kuten tuolla aiemmin mua kuvailtiin
No en kyllä oo, miten niin luulit?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Oot lahdesta
hyvät joulut olen toivottanu niille jotka ovat ensin samaa toivottaneet, että se siitä teoriasta.ja sekös harmittaa itse olet varmaan kuitenkin yrittänyt lähettää edes hyvän joulun terveiset...kaikille palstan nuorehkoille nais-immeisille?
no eihän sitä tietty kato ykspuolisesti viitti, hihhii. No, ei kun vakavasti, yritän olla ihan asiallinen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23383339:et ainakaan mulle ole semmosia kirjotellu.
itseasiassa toivotti mulle takaisin, koska mä toivotin ensin.ja sekös harmittaa itse olet varmaan kuitenkin yrittänyt lähettää edes hyvän joulun terveiset...kaikille palstan nuorehkoille nais-immeisille?
Kunhan koitin arvataNo en kyllä oo, miten niin luulit?
Luulin jo että bongasit mut kun oltiin viime viikonloppu Lahdessa hahaaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Kunhan koitin arvata
=)Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383347:no eihän sitä tietty kato ykspuolisesti viitti, hihhii. No, ei kun vakavasti, yritän olla ihan asiallinen.
Se on hyvä tietää, että mitä on tekemässäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;23383333:jonkun täytyy nyt kirjottaa mulle lista siitä että minne, mitä ja millon saan kirjottaa ettei kaikkein pahimmatkaan uneksijat voi väittää että mä olen TAAS pillua vonkaamassa.
Olisko noi kohta alkavat Reimatec - Lassietec -tappeluketjut sellaisia neutraaleja?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23383333:jonkun täytyy nyt kirjottaa mulle lista siitä että minne, mitä ja millon saan kirjottaa ettei kaikkein pahimmatkaan uneksijat voi väittää että mä olen TAAS pillua vonkaamassa.