Viikon 9 jännittäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurinkoista päivänalkua kaikille viikon 9 jännääjille! Ois kyllä kiva kuulla että jollain olis tärpänny.

Täällä tätijuilimisia ja vaikuttaa siltä että ajallaan tulevat.

Mutta ei se mitään, uutta pökköä pesään ja ahkerammin. Aionkin sitten seuraavaksi pitää oikein kunnon kirjaa lämmöistä ja muista tuntemuksista, juoda greippimehua ja tehdä kaikki mahdolliset poppakonstit ja tikuttaa vielä sitä ovistakin. Miehelle en ajatellut kertoa, ettei tule turhia suorituspaineita, kunhan vain itse järjestelen asioita.

+++++!!!

Taidan tänne nyt sitten viimein sortua kun alkaa olla aika täpinä olo!
Eli toinen km viime syksynä ja yritys on ollut päällä siitä lähtien, toivo on jo hiipunut mutta nyt jännittää!!
Eli kiertopäivä 29/26 on menossa ja lämmöt on pysynyt 37 noin reilun viikon ja välillä aina on etova olo, nyt on tullut pieninuha mutta yrjö ei lennä! En tiedä montako päivää tässä malttaa vielä odottaa ennen kun testiä tekee?!?!

Tsemppiä meidän viikon kaikille jännääjille. Itse testasin aamulla taas negan. Kp 34/29-32.

Mahassa pulputtelee (voi tietysti olla vaan jotain ilmavaivoja :(

Rinnat ei oo yhtään kipeät, kuten yleensä ennen menkkoja ja syksyllä kun mulla oli se tuulimuna. Ei auta kuin odotella vielä, rasittavaa!! Tulis edes täti jos en oo raskaana.

Tosiaan elokuusta asti yritetty, ja se tuulimuna sekoitti kierronkin vähäksi aikaa, ettei oikein voinut yrittää kun kroppa ei toiminut. Yllättävän kauan mennyt. Tänään huomasin ekaa kertaa miehessäkin pettymyksen.. Ei sitä lasta aina tilata vaan sormia napsauttamalla. Mutta vaikka nyt onkin vähän känkkis -olo, en luovu toivosta!

Hyvää laskiaistiistaita jännäriystäväiset! :)

Moi! Täällä edelleen ilman oireita,ihan outoa mulle.nyt olis kp 27/26.Ihana ilma tuolla ulkona,jos menisi vähän kävelylle tuulettumaan tytön kanssa. Hyvää laskiaista kaikille!

Jännäilyä jännäilyä, kerta toisensa jälkeen, vaikka sitä aina päättää, että tämä on sitten viimeinen kerta :) Mutta mukava on lueskella teidän ""kohtalotovereitten"" juttuja. Täällä ei mitään erityisiä oireita, pms kun tässä vaiheessa tiukentaa otettaan. Toivo kuitenkin elää, kun lähipiirissä ovat kertoneet, että ennen tädin tuloa oli kaikki normaalit oireet ja sitten kuitenkin visiitti jäi väliin ja pitkäksi aikaa siis. Joten elätellään vain toiveita loppuun asti. Ehtii sitä sittenkin suremaan.

Huomenia!

Täällä tänään 30/28 ja lämmöt laskussa eli tänään tai huomenna tulee täti melko lailla varmasti. Tosin en luovuta ennen kun punaista näkyy. Toivottavasti saadaan plussia kuitenkin!!

Eipä olisi pitänyt eilen vielä juhlia... sieltähän ne siten alko iltapäivällä, ukko oli todella pettynyt. No nyt sitten soittamaan lääkärille gyne aikaa eli tutkimukset alkakoon...

Huomenta taas, aurinkoista sellaista ainakin täällä päin. On kyllä ollut tosi mukava talvi, sää on pysynyt pakkasen puolella eikä sellaista kurjaa märän, lumen ja jään sekoitusta ole ollut. Nyt on sitten minun näkökulmastani viimeinen varsinainen talvikuukausi alkanut ja sitten on jo kevät!!! Kauan odotettu sellainen.

Ei ole vielä täti saapunut, nyt on kp35/33-37. Menkkajuilimista on ihan jatkuvasti, huonoa oloa, turvotusta. Siihen se jääkin. Järki sanoo ettei ole tärpännyt mutta mikähän siinä on että tässä vaiheessa sitä muuttaa minkävaan aivastuksen mielessään raskautumisen toiveeksi?

Kun lukee näitä tänne kirjoitettuja juttuja niin kyllä ne toiveilut menee aika monella aikamoisiksi. Joku tuossa jossain vaiheessa oli kierrossa ja monta päivää yli, testannut itse negan ja vielä neuvolakin ottanut negan ja silti sillä oli vielä toiveet yllä että jos sittenkin olis raskaana. Surullista, mutta kyllä sitä on itsekin vähän samanlainen. Yhdessä kierrossa testasin negan, mutta kun kierto venyi pitkäksi niin aloin ajattelemaan että jos se testi oli viallinen tai raskaus ei vielä näkyisi (olishan sen nyt pitänyt siinä vaiheessa jo näkyä).

Mukavaa talvipäivää kaikille jännäilijöille!

Moi! Täällä ei tarvitse enää jännittää. Kk alkoi viime yönä. Jotain positiivista tässä kuitenkin,yleensä maha kipeä ennen alkamista mutta nyt ei koskenut.Mieli kuitenkin korkealla vaikka ei yritys tuottanut tulosta,ulkona ihanan keväistä. Auton käytin katsastuksessa,ei mennyt läpi.Loppu viikosta osia siihen ostamaan mentävä,miehen kanssa korjataan,tulee siinä sitten vähän muutakin ajattelemista siksi aikaa. Käyn vielä katsomassa täällä kuinka muille käy. Jos vaikka joku plussaisi,viime ketjussa kun niitä tuli useampi.

Minullakaan ei ole ollut ihmeemmin oireita suuntaan eikä toiseen. Ei maha ole kipeänä eikä rinnoissa ole minkäänlaisia tuntemuksia. Yleensä on aina ja raskaana ollessa normaalia enemmän kipuja. Onkohan ovis lomamatkan takia siirtynyt eteenpäin ja myös kuukautiset.

No sunnuntaihin on pitkä matka vielä, mutta norm. näillä päivillä on jo monenlaista vaivaa.

Voi harmi Marika! No mutta suhtautuminen on hyvä!! Nauti keväästä ja uutta pökköä pesään vaan.

Itselläni ei mitään uutta tilanteeseeni. Hiljaista täällä on.

Mukavaa päivänjatkoa!

Myötätuntoa kaikille tätien saapumisen johdosta... Itellä ois tännään tädintulopäivä, vaan eipä kuulu, ei edes minkäänlaisia oireita. Mutta negan tuossa testasin (hätähousu), jotta tässähän tää sit menis sitä tätiä ootellessa! Piti testata, kun on viikonloppuna tulossa parit kaverit kylään ja saattaa olla, että viini vähän virtaa. En kyllä harrasta yleensä tuota juomista kun ihan minimaalisen vähän, mutta oishan se kivaa että vois ottaa lasillisen tai kaksi! Aurinkoista mieltä kaikille!!

Pahoittelut tädin yllättämille, paremmalla onnella seuraavassa kierrossa.

Itse kärvistelen vieläkin kp 36/29-32. Eipä juuri oireita suuntaan tai toiseen. Su-ma-ti oli jokin ihmeellinen mahataudin poikanen. Mitään ei tullut mistään päästä, mutta kova mahakipu koko mahan alueella ja kurinaa ja möyrintää.

Eilen luulin, että menkat alkaa kun seksin jälkeen tuli hieman verta miehen ""tuotosten"" mukana. Mutta ei sitten kuitenkaan...

Jeps, tänään erään mainion bändin keikalle! :)

Jaahas, kp 1. En suurempia toiveita vielä elätellytkään, tämä kun oli ensimmäinen yrityskierto. Toistaiseksi molempi hyvä.

Toivotan muille tämän viikon jännittäjille parempaa onnea!

Saapa nähdä miten mies reagoi, kun kuulee, tuleeko minkäänlaista pettymystä, luulenpa että ei.

Kävin tiistaina kirjakaupassa ja edelleen matkaopushyllyt kiinnostavat paljon enemmän kuin vauva-aiheiset. Kaipa sitä alkaa ajan myötä tarttumaan niihinkin. En ole siis vielä erityisen vauvakuumeinen, enemmän tuntuu siltä, että koska lapsia tiedämme haluavamme, on nyt ihan sopiva aika antaa tulla jos on tullakseen. Maailma vetää vielä kovasti puoleensa, mutta se on nähty, että matkustamalla ei matkakuume ainakaan vähene :) Minulla on vakityö, miehellä lyhyt määräaikainen pesti. Yhdessä oltu yli kymmenen vuotta.

Heippa ja pahoittelut jo menkat saaneille. Täällä 31/28, ja tänään iltapäivällä tuli vessapaperiin kaksi heikosti punertavaa limatippaa, muuta ei sitten sen jälkeen oo näkynyt. Mahassa kuitenkin on menkkamaista oloa ja rinnat ollut arat eilisestä. Lämmöt on kans vielä koholla, mutta eiköhän ne sieltä alas pääse kun menkat alkaa. :)

Moi vielä! Mulle tuli tässä vähän orpo olo kun tyttö meni kummien luokse pariksi päiväksi. Se kun ei ole kotoa pois ollutkaan kun yhden yön ennen tätä.melkein vuosi sitten kun mulla oli kova kuume niin mummon luona oli yön silloin pois.saa nähdä tuleeko uni silmään kun on meidän keskellä nukkunut. Hyvää loppuviikkoa kaikille! Ja peukalot pystyyn,että joku plussaa!

Kävin ostamassa tänään testin ja tenkin ja plussaa näytti!:D oottelin et menkat oli 6 päivää myöhässä! Oikeestaan mulla on ollu koko tän viikon sellanen olo et kyllä siellä masussa taitaa jotain olla! pettymys olisi ollut suuri, jos olisi ollut miinusta! Välillä koskee masuun ja rinnat hieman arat, muita oireita ei ole vielä ollut!Toivottavasti muitakin onnistaa!

Kiitos kiitos Katri! Mä oon niin innoissani ollut koko päivän!:D Tekisi mieli kertoa kaikille tämä ilouutinen, mutta ehkäpä pidämme sitä vielä vähän aikaa salassa!:D
Toivottavasti löytyisin plussaajia lisää!

Mahtavaa Maija, onneks olkoon!!! Tarrasukkia tarrasukkia.

Itse olin hätähousu eilen ja ostin testin - nega tietysti. Mutta kun siihen oli jo varautunut, niin eipä se nyt niin ihmeellistä ollutkaan. Nyt vaan tätiä oottelemaan. Nyt on siis kp37/30-?...taitaa tulla pitkä kierto. Epäilen että tää haaveilu tässä on nyt pitkittänyt kiertoa.

+++

Onnea maijalle :) Ihanaa, kun joku plussasi! Nyt peukkuja, että muillakin onnistaisi!

Itsellä menossa kp31/32 ja kaikki tätioireet on kärsitty. Nyt odottelen vaan uuden kierron alkamista.

Aurinkoista päivää!

Onnea Maija!! Ihanaa!

Meidän viikko alkaa lähennellä loppuaan. Mulla ei tässä kierrossa ole juuri oireita ollut. Sitä voi ehkä pitää positiivisena asiana koska kaikissa edellisissä yrityskierroissa oireita on ollut paljon ja kuitenkin nega on tullut.

Nyt parin päivän ajan olen luullut jatkuvasti että täti tulee kylään. Mahaa jomottaa juuri tädille tyypillisesti. No vielä ei ole näkynyt.

Toisin kuin kaikissa edeltävissä kierroissa olen nyt ollut paljon kärsivällisempi ja rauhallisempi. Olenkin tehnyt vihdoin päätöksen etten käy ostamassa testiä ennen kuin vasta maanantaina jos täti ei ole sitä ennen tullut.

Saa nähdä miten tällä kertaa käy!

Oliko vielä muitakin jännääjiä? Venla ainakin. Kertokaapa kuulumisianne!