Viikon 9 jännittäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ma 27.2. Marika (kp 21/26)
ma 27.2. Katri (kp 27/29-33)
to 2.3. Mariak (kp 24/33)
to 2.3. Punatulkku (kp 30/n.28)
pe 3.3. Katriina (kp 39/30-38)
pe 3.3. Terttu34 (kp27/34-?)
la 4.3. Pella (kp 32/31-31)
la 4.3. Venla32 (kp 24/33)
su 5.3 Suvi79 (kp 29/25-28)

Eilen sitten tuli taas oikein voimakasta vasemmanpuoleista munasarjavihlontaa, eli saattoi se oviskin olla. Jos olis kierto 37 taas niin täsmäis sitten siihen aika hyvin. Ei siis olla pariin päivään hommailtu ja ei päästä tänäänkään. Mutta roikun silti ketjussa toiveilemassa. Jos olis meinaan ton lyhyemmän kierron mukainen niin sitten on mahdollisuuksia:). Voi näitä epäsäännöllisiä kiertoja!

su 5.3. Suvi79 (kp 29/25-28)
su 5.3. Maire (kp 31/28-31)

Vihlontaa on ollut molemmilla puolilla kohtua oviksen aikana ja nyt vihloo oikeaa puolta kuten aina normaalistikin.

su 5.3. Annesini (kp 24-25)

Laitoin Annesinin vielä mukaan.. Täällä siis 23/28 eikä oireita. Rinnat on kyllä turvoksissa, mutta sitä oli viime kierrossakin, eli tavallista vaan... Alavatsassa on ihan vähän ollut jotai tuntemuksia mutta sitä taas oli viime kierrossa oikeen kunnolla vaikken raskaana ollutkaan. Ei väsymystä vaikka oon yötöitä painanut, ja pissallakin oon käynyt tavallista harvemmin. :) Eli ei hyvältä näytä..

kiitos punatulkulle lisäyksestä listaan. mulla nyt pari pv ovulaation jälkeen ollut vatsassa pientä kipuilua,välillä juilii molemmin puolin alavatsaa,välillä keskeltä,onko kellään ollut mitään samantapaista?

Mäkin taidan tähän pinoon tulla :) Nyt kp 19/24-29 ja kertoilenpa nyt vähän tuntemuksia.

Kp 13 ovisnippailu alkoi aamulla
kp14 iltapäivällä pisti todella inhottavasti oikeaan munasarjaan ja se käytettiin hyödyksi :P
kp 15 nännit kipeät:mulla kipeytyvät oviksesta
kp 16 ei muuta paitsi naama alkoi kukkimaan ja ilmavaivoja..
kp17 menkkamaista kipua ja jomottelua
eilen 18 pupuilun jälkeen alamahaan koski samalla tavalla,kuin olisi kova pissahätä. Tätä jatkui yhtäjaksoisesti n. 15 min.
En voinut kävellä,en ainakaan suorana,en voinut istua tai seisoa..kippurassa kököttelin vartin.

Tänään alamahassa pieniä vihlaisuja ja alamaha pömpöttää;ei voi vetää sisään.
Lämmöt 37,0 ja vilunväreitä ja alaselkää vihloo.
Rinnoissa ei mitään.
Nälkä,jano,väsymys ja flunssainen olo välillä.
Tässäpä näitä :)

Aion testata jo sunnuntaina ekan kerran,nimittäin vika mahdollinen kierto menossa ennen gyneä,joka on maaliskuun alussa. Ehtisin siis perua ajan jos tärppi ois käyny.
Niin ja greippimehua olen lipittänyt kierron alusta kp 15 asti :)

Joop... Tää on tämmöstä. Oireita on vaikka minkälaisia, mutta osan voi suoraan laittaa toivomisen piikkiin. Alamasussa on painava olo ja koko ajan saa juosta vessassa, väsyttää ihan hirveesti ja alaselkää vihloo. Yleensä ei ainakaan tässä vaiheessa kiertoa oo tämmöistä- paitsi jos täti sitten päättäis tulla liian ajoissa.... Mites muilla elämä?

Täällä tällainen erittäin varovainen toiveilija...
Oireita on tietenkin, mutta olen niin monta kertaa jo havainnut niiden olevan jotain ihan muuta kuin raskautta, joten en enää niistä perusta. Silti kyllä tulee itseä tarkkailtua turhan tarkasti.

Kävin tiistaina siellä lääkärissä... Olin elämäni ensimmäistä kertaa terveyskeskuksen lääkärillä gynekologia-asioissa. Lääkäri oli MIES! No, vaikka aluksi jännitin sitä kovasti, niin taisi olla niin, että mies jännitti ihan yhtä paljon. Vaikka varasin ajan pyytäen gynekologille, niin tämä mies taisi kyllä olla ihan yleislääkäri. No kaikki meni ok, eikä mitään häikkää löytynyt. Tänään ja sitten kolmen viikon kuluttua tulee näytteiden tulokset. Ottavat raskaustestinkin, mutta tiedän jo etukäteen sen olevan negatiivinen (vaikka silti jostain syystä pieni toivo elää). No, iltapäivällä sitten kuulen senkin.

Juu ja siis kp on nyt 17/25-28.

Onko kenelläkään ollut tälläisiä oireita: sekä kp 15/21-31 että kp 21/28-31 tulee sitä ihanaa kananmunavalkuais-limaa?

Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut tälläistä.

Lääkäri soitti eilen. Raskaustesti oli negatiivinen, mutta virtsassa oli bakteerikasvua. Eli lievä tai alkava virtsatietulehdus. Nyt sitten antibioottikuurilla.

Ja tänään heräsin kamalaan migreeniin... Nyt yritän lääkkeiden voimin pysytellä jalkeilla, mutta taidan joutua kohta luovuttamaan ja kömpiä sängynpohjalle uudelleen. Onneksi on loma!

Moi! Mä taidan olla ainakin ihan pihalla noissa ovis jutuissa. Kun eikös sen pitäis tulla n. 14 päivää ennen seuraavia menkkoja.Ainakin näin ymmärtänyt.Mulla kävi kyllä silloin kun tyttöä rupesin odottamaan,että kk oli 22.3 ja muuttoa tehtiin juuri silloin ja jäi nuo petihommat olemattomiin ainoan kerran siinä kierrossa oltiin 10 tai 11.4 ja kk olis pitäny alkaa 16 päivä ja sitten plussasin 22.4. Siis kaiken järjen mukaan se olis silloin ollut suunnilleen kp 20.joskus oireita että irtoaa n kp10 ja saattaa olla saman kierron aikana uudestaan n.Kp 20. En tiedä onko näin,mutta ainakin siltä tuntuisi. Mutta kohta lähden kaupassa käymään,pääsee sitten illalla jännäämään kisoja.

Moi kaikille!

Eiköhän tässä kierrossa käy ihan niin kuin ajattelinkin - täti tulla paukahtaa viikon päästä. hillitön parkuminen, mitä harrastin alkuviikosta, on sentään mennyt ohi. Nyt on lämpö noussut ja naama alkaa kukkia, eli tätihän se tulee!

No, eipähän tarvi miettiä asiaa ennenkuin seuraavassa kierrossa. Tarkoittanee sitä, että 2-3 viikon päästä tarkkailen taas omaa kroppaa ihan hulluna ;)

Jospa tänään yrittäis keskittyä vaan lätkään. Hyvä Suomi!

mulla kp 18,ei minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan,yleensä äksyilen ennen menkkoja,nyt oon ollu ihmeen rauhallinen,ei kyl mitään raskausoireitakaan, enskiertoon sitten clomit kokeiluun :)

Hei, siirryin tuolta viikon 8 jännittäjistä tänne ku siellä on jo niin hiljaista.
Tilanne siis: kp42/36 eikä kummempia merkkejä ilmassa. No jos nyt vähän tunnustan tarkkailleeni oireita, niin nännit on arat ja rinnat hieman turvonneet. Välillä muka pahaa oloa ja mahan nipistelyä. Nenä on ollut kaksi viikkoa tukkoinen, mutta flunssaa ei ole. Välillä leijailen pilvissä ja olen varma että nyt meitä onnisti, mutta... Kaksi testiä olen jo tehnyt ja negojahan ne oli, yhden kp35 ja toisen kp40. Kait ne menkat sieltä siis kohta tulee... Alkais jo ettei tulis kovin pitkää kiertoa tai saatais se plussa... Testaan varmaan taas huomen aamulla... Vai oliskohan näin äkkiä edes kerennyt sitä hormoonia tarpeeksi erittymään ku torstaina selkeä nega...? *mietiskelee* Kertokaahan jos kokemuksia? :)

Eilen testasin negan. Nyt kp 32/29-32. Pitänee huomenna testailla uudemman kerran. Nyt on yöks olo, kun piti juhlia eilen... Mahassa poreilee, mutta rinnat ei ole yhtään kipeät niinkuin yleensä ennen tädin tuloa.

Huomiseen!

su 5.3. Annesini (kp 24-25)

Tässä tällekin sivulle medän jännäyslista. Mulla vielä pitkä matka torstaihin, vaikka normaalin kierron mukaan menkat alkais huomenna. Lämmöt on ollut 36,7 pitkään (korkeemmat kun aluks mut ei superkorkeet) ja tänään oli pompannu 37:aan asti. Saa nähdä, tuleeko ryminällä alas. Mulla ei siis oireita taas mitään oikeen. Vähän ollut huonoa oloa, mut johtunee vähistä unista ja yötöistä ja mahassa välillä tuntemuksia, mutta ei tosin läheskään niin paljon kuin viime (siis ihan tavallisessa) kierrossa. Rinnat on turvonneet, mutta tekivät sen viime kuussakin joku päivä oviksen jälkeen. Kaikkea sitä huomaa, en oo totakaan huomannut ennemmin..

Mutta tänään siis MEIDÄN VIIKKO!! :) Eli toivon meille paljon plussia tähän ketjuun!

Huomenta kaikille! Etelän hiihtolomat on takanapäin ja arki taas alkaa.

Jännäysviikko alkoi joo, itselläni ei ole toiveet korkealla. Olen kehittänyt selveitä pms-oireita: ylensyönti, huonotuulisuus ja pahoinvointi. Mitään raskauteen viittaavaa ei ole, vaan nämä ovat niitä samoja kun aikaisemminkin kun olen itseäni toiveissani tutkiskellut. Raskauteen liittyviä puuttuvia oireita on siis lukuisia, mutta tärkeimmät puuttujat eli jännä kipuilu alavatsassa, nännien muuttuminen puuttuu. Siitä siis tiedän et ei taaskaan. Kuitenkin olen tyypillinen toivoja, eli katson kuitenkin loppuun saakka..

Toivottavasti saataisiin ketjuun paljon plussailijoita, on aina tosi mukava huomata että jollain on tärpännyt.

Huomenta! Täällä kanssa ärtynyt olo,ihan kuin karhulla joka herätetty kesken talviunia.En tiedä voiko tuota oireiksi laittaa kumpaakaan,kun tässä parina yönä tullut nukuttua todella huonosti:mulla ei ole minkäänlaisia oireita ei vaikka kuinka hakisi.Tänään pitäisi kk alkaa,saa nähdä alkaako,kun ei ole vatsassa edes sellaista tunnetta että tulisi. No,eiköhän se selviä tässä lähi aikoina.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja jännätään yhdessä!

Huomenta! Täällä kanssa ärtynyt olo,ihan kuin karhulla joka herätetty kesken talviunia.En tiedä voiko tuota oireiksi laittaa kumpaakaan,kun tässä parina yönä tullut nukuttua todella huonosti:mulla ei ole minkäänlaisia oireita ei vaikka kuinka hakisi.Tänään pitäisi kk alkaa,saa nähdä alkaako,kun ei ole vatsassa edes sellaista tunnetta että tulisi. No,eiköhän se selviä tässä lähi aikoina.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja jännätään yhdessä!

No nyt se ois sit se jännäviikko... Nyt on menossa 30/33, ei mittään oireita kumpaankaan suuntaan. En oo -kumma kyllä- hirveästi edes harrastanut itsetutkiskelua, on ollut niin kirettä että ajatukset ihan muualla. Mutta hyvä niinkin, ei ainaskaan pää ihan halkea... :)

Moikka kaikille! Tätioireet on niin selvät, että pakkohan se on uskoa, että tässä kierrossa ei tärpännyt. Hermot on kireällä, vatsaa turvottaa ja selkään koskee ja tuhrukin jo tuli. Taitaa täti tulla jopa etuajassa!

Tsemppiä ja onnea jännäjille - toivottavasti joku plussaa :)

Ilmoittaudun vielä minäkin tämän viikon jännääjiin. Tänään maanantaina kp 25/27-29. Ensimmäinen yrityskierto vasta menossa, ensimmäinen lapsi haaveissa. Ajatus oli tjot, mutta niin vaan olen alkanut laskeskelemaan päiviä. Tuhrua tuli kp 19-21 ja luulin jo että menkat alkaa ihan ennen aikojaan, mutta loppuikin sitten. Aiemmin ei ole välivuotoja ollut ja kierto heitellyt vain pari päivää. Viime päivinä olen ollut väsynyt, mutta johtunee vain liiasta työnteosta.

Hei taasen. Täällä jännitys huipussaan,kun ei edelleen ole mitään oireita,päiväkin jo kohta lopuillaan. Kurkku on vähän kipeä,mutta niin oli tytölläkin ihan punainen kun siellä lääkärissä katsoi. Saa nähdä tuleeko uni yöllä,kun mietin että olenko vai en. Testi tuolla jo olisi valmiina,mutta taitaa olla vielä liian hätäinen,jos nyt tekisin. Kamalaa!