Olen sivusta seurannut teidän jännäämistä ja jatkan edelleen taustalla. Piti kuitenkin viesti jättää että olen mukana ainakin ajatuksissani
Kai minä kuvittelen että kun en sano mitään ääneen niin voin olla vielä hetken unelmissani.. Niitä oireita kun tulee vahdattua joka kuukausi.
Oikeasti taidan kuulua seuraavan viikon jännääjiin, mutta toisaalta epäsäännöllisen kierron omaavana ajattelin kuulua tänne. Viime kuukausien perusteella siis pitäisi alkaa kuukautiset huomenna. Pitemmän kierron mukaan alkaisivat vasta ensiviikon lopulla. Eli tiedäppä tässä sitten
Minulla on pitkä kierto, niin kerkeää siinä reilussa kuukaudessa unohtaa menkkaoireet ja aina sitä kuvittelee että on löytänyt jonkun uuden oireen joka tässä kuussa voisi merkitä raskautta
Jos nyt etsimällä etsin jotain normaalista elämästä poikkeavaa niin nännit on kipeät ja alaselässä tuntuu kipua.
Selkäkivut voi nyt selittyä erittäin epäergonomisella asennolla sohvannurkassa ja nännikivut kai kuuluvat menkkaoireisiin. Olen vaan unohtanut ne
Toisaalta kyllä ei vielä valkovuotoakaan valu siihen malliin kuin normaalisti ennen kuukautisia, eikä kyllä ole yhtään menkkamaisia vatsakipujakaan.
Tiedä sitten, luultavasti odottelen taas liikaa ja sen takia menkat alkaa vasta ensiviikolla.