** Viikon 16 jännääjät **

Jennie80
Erittäin epävirallinen onnentoivotus Tipsulle täältäkin!

Noppi, en tiennytkään, että yöhikoilu voisikin olla OIKEA oire?! Mun pitää kyllä nyt lopettaa täällä roikkuminen, muuten saattaa tulla kova kolaus vielä... Onnea matkaan meille kaikille! :)
 
Onnea nyt näin epävirallisesti tipsu84 :heart:

Ihan täpinöissäni odotan että pääsee itsekkin testailemaan...Kohta kyllä alkaa jo kuvitella oireita jos jatkaa tätä netissä roikkumista, so jospa poistuis tonne perheen pariin välillä. Mies on tekemässä ruokaa, nam :p

 
Ihanaa alkaa haamut huhuilemaan meidän pinossa =) =) =)
Miten sitä malttaa odottaa ensi viikkoon, vielä itsellä kierto siinä vaiheessa että turha testata tässä vaiheessa.
Pulltibois onnea sinulle seuraavaan kiertoon :flower:

Nyt aletaan me muutkin oikein porukalla haamuilemaan =)
 


Heipsan, täällä kuukkelikin ilmoittautuu viikon 16 jännääjiin. yk 3. menossa, harmonet pillerit oli sitä ennen käytössä. nyt kiertopäivä 23/30 menossa.

oireet: mahasta viiltää välillä (oisko menkoista johtuvaa jo ? ) rinnoissa tuntuu välil pistelyä ja viiltoja, mitä ei aijemmis kierrois ollu,MUTTA olen tullut tulokseen että turha spekuloida ennen ku ne menkat on myöhässä ! Ajattelin testata vasta ensiviikon lopulla...

:heart: :heart: :heart: plussa-onnea kaikille :heart: :heart: :heart:
 
e rika
Voi kuinka ihanaa, tipsu84!! :) En vielä varsinaisesti onnittele mutta todella hyvältä näyttää!

Tässä porukassa on todella ollut positiivisuutta ilmassa niin paljon, että eiköhän vaan kaikki hankita ne plussat piakoin, mieluiten jo tässä kuussa.. :)

Oma olotilani on sama ollut tässä jo parisen päivää.. nämä on joko ihan menkkaoireita tai sitten merkkejä jostain muusta (toivottavasti..!).
 
e rika
Voi kuinka ihanaa, tipsu84!! :) En vielä varsinaisesti onnittele mutta todella hyvältä näyttää!

Tässä porukassa on todella ollut positiivisuutta ilmassa niin paljon, että eiköhän vaan kaikki hankita ne plussat piakoin, mieluiten jo tässä kuussa.. :)

Oma olotilani on sama ollut tässä jo parisen päivää.. nämä on joko ihan menkkaoireita tai sitten merkkejä jostain muusta (toivottavasti..!).
 
Tervetuloa jännäilemään Kuukkeli! :)

Vaude Tipsu, pidän peukkuja että haamu vahvistuu!

Meitin viikolle vois osua vähintään yhtä monta plussaa kuin viikolle 14, siellä käy ihan uskomaton plussapuhuri =)

Jos jotain tärppioireita pitää löytää, niin alamasua on tänään juilinut aika paljon, oikea jalka tuntuu sen takia jotenkin puutuneelta :eek: Lisäks pissattaa ja paleltaa eikä tee mieli mitään ruokaa...

Odottavan aika on pitkä, riippumatta siitä mitä odottaa ;)
 
Hienoa tipsu! Mun tutulla oli alkuraskauden oire juuri, raudan maku suussa. Ja oli raskaana siis! Ilmoittele huomenna mitä näkyy testissä.

Itsellä ovis taisi olla maanantaina joten vielä pitäisi melkein kaksi viikkoa odotella...
 
Tervetuloa mukaan kuukkeli =)

Onkos muilla ollut selkäsärkyä....? Mulla ei kyllä normaalisti ole, mutta nyt vähän ollut. Rinnat on kyllä edelleen arat....Sitä toivoo niin kovasti että tärppäis.
Mun pitää ihan oikeesti hankkii elämä eikä roikkua täällä :p
Näin jumpan jälkeen on aina niin virkistynyt olo....Pääsee hetkeksi pois kotoa yksin niin kummasti virkistää. Aaapuaa....mun pitääkin varmaan perua sit meitin suunniteltu juhla ilta kaverin kanssa kun sunnittelimme ihan baariin menevämme yhdelle tai kahdelle, mutta jos tärppi käy niin pitänee muuttaa suunnitelmia...
Mä jään tänne pohtimaan ja jännäilemään.....

piutsuli
 
Moi, nyt on pakko tulla tänne avautumaan: joko mä oon luulosairas, tai sitten mulla on oikeesti ihan älyttömän huono olo koko ajan. Heikottaa, kädet tärisee ja aamusta asti on närästänyt eikä mulla koskaan heti aamulla närästä, vaikka usein maha oireileekin muuten vaan. Rinnat tuntuu raskailta, ei kuitenkaan kipeiltä. Oviksesta on nyt 8 päivää, oiskohan mahdollista, että nämä olis jo raskausoireita??? Vai onko mulle tulossa joku muu pöpö... Kiva olla töissä, kun tämmönen olo ja koko ajan sit miettii, että voisko tää olla... :/

t. epätietoinen piipi, kp 18/24-25
 
Hyvät huomenet kaikille

Tervetuloa mukaan Kuukkeli ja tipsu84 sulle hirveesti onnea ja tsemppiä haamun vahvistumiseen :heart:

Itellä taas alkoi masennus, rinnat samalla tavalla kipeet kun kaikkina muinakin kiertoina, joten tätiä pelkään taas kovasti :headwall: Vaikka kuinka yritettiin touhuta tärppipäivien kohdalla. Nyt kyllä jurppii jos täti tulee, onneksi sen pitäisi jo ajoittua ensi viikon alkuun, niin ei tarvitse koko viikkoa piinata itseään.

Todellinen harmitus päällä :'(

Mutta plussa tuulia silti kaikille

Terkuin Hystis :wave:
 
TORSTAI 12.4.2007

Hilma71................kp 15/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 16/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 18/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 18/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 21/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 23/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 23/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 24/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 24/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 25/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 27/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 27/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 28/38?.....................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 29/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 29/32......................yk 1...............3. toiveissa
tipsu84..................kp 30/32-36..................yk 2..............1. toiveissa
Jennie80................kp 35/36?.....................yk 2..............1. toiveissa


Joko olet Tipsu84 testannut uudelleen? Varovainen onnittelu jo kuitenkin! =)

Piipi79: Mulla alkoi ekassa raskaudessa oireet tasan viikko oviksesta, joten eiköhän se voisi olla mahdollista, että oireesi viittaisivat johonkin... =) (Niin ja kaks viikkoa oviksesta ei ollut enää mitään epäilyjä raskauden suhteen, oli niin vahvat oireet päällä.)
 
TORSTAI 12.4.2007

Hilma71................kp 15/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 16/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 18/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 18/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 21/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 23/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 23/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 24/32......................yk 1................2. toiveissa
kuukkeli................kp 24/30......................yk 3................?. toiveissa
Noppi....................kp 24/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 25/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 27/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 27/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 28/37......................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 29/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 29/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 35/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Haamuilevat :heart:

tipsu84..................kp 30/32-36..................yk 2..............1. toiveissa


Lisäsin vaan kuukkelin listoille...ja tipsun haamuilemaan ;) <br><br>
 
Jennie80
piutsuli, mulla oireena on juurikin alaselkäkivut. Tai siis sellainen jomotus. Selkä tulee kyllä kipeäksi aina menkkojen aikana, mutta ei koskaan etukäteen... Tietty voi johtua jumpasta/juoksulenkeistäkin, venyttelyt on jääny hieman vähiin viime aikoina.
 
Kiitos kaikille onnentoivotuksista ja peukkujen pitämisestä!
Tänään testasin uudelleen ja haamuhan sieltä tuli,ei tarvitse edes tarkkaan tihrustella! :D Vielä taidan nuo kolme jäljellä olevaa testiä hupina aamuisin testailla ja katsoa miten se viiva vahvistuu.
Kun vaan nyt pysyisi matkalainen kyydissä..Ei oikein oo vielä sisäistänyt tätä asiaa,eipä sitä kai uskokkaan ennenkun tummanpunainen viiva testiin tulee..

Superpaljon plussatuulia teille kaikille,toivottavasti saan pian seuraa tuonne haamuilijoihin! :heart:
 
Onnea tipsu84! Ihanaa että plussasit! Kyllä se haamu vahvistuu, varmaan ihan muutamassa päivässä on jo kunnon viiva :flower:
Joko laskit laskurilla milloin ois laskettu aika? Ja kerro vielä mitä oireita on ollut yhteensä?
Täällä on kyllä niin malttamaton olo ja pitäisi vielä kauan jaksaa odottaa, ennenkuin pääsee testaileen.
 
Kuukkeli tervetuloa mukaan! Ja Tipsu vielä kerran onnea ja nyt vaan liimaa matkaan!

Mulla on ihan kauheat ilmavaivat vaivannu muutaman päivän :ashamed: onpa hehkeetä... muttakun syyn ei pitäis olla mikään ruoka ainakaan. Lämmöt on edelleen siellä 37 tuntumassa, eikös sen pitäis olla hyvä juttu? Testi tekis mieli käydä ostamassa ja tehdä, mutta ei ehkä ihan vielä kuitenkaan.
Ipana muuten näkyi aikoinaan tosi vahvana viivana heti samana päivänä, kun menkat piti alkaa.

Pitää rientää! Aurinkoista ja malttamatonta plussan odotusta kaikille!

Noppi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:07 Tilsu kirjoitti:
Onnea tipsu84! Ihanaa että plussasit! Kyllä se haamu vahvistuu, varmaan ihan muutamassa päivässä on jo kunnon viiva :flower:
Joko laskit laskurilla milloin ois laskettu aika? Ja kerro vielä mitä oireita on ollut yhteensä?
Täällä on kyllä niin malttamaton olo ja pitäisi vielä kauan jaksaa odottaa, ennenkuin pääsee testaileen.

Kiitos! :heart: Kävin laskemassa lasketun ajan,on 24.12!! :D Hullu sattuma mutta myös miehen synttärit on 24.12!! :D
Oireita on ollut nyt viikon ajan,rinnat kipeytyivät vähitellen tosi kipeiksi,tuolta ulkosivuilta painellessa ovat arat,ja nännit ovat koskettaessa tosi kipeät.Rinnat on myös silminnähden turvonneet ja tuntuvat tosi pehmeiltä.Menkkajomotuksia ja sellaista alavatsan "vääntelyä" on aika ajoin,ja tooosi paljon valkovuotoa.Toissapäivänä oli raudan/verenmakua suussa.
 
e rika
Aurinkoista torstaita.. :)

Onnea, tipsu84! Aivan mahtavaa, että tämä ketju sai myötäsi tällaisen alun. :heart:

Omasta olotilasta: oireet ovat tässä viime päivien aikana pysyneet ihan samoina. Miten näitä oikein pitäisi tulkita..? Rinnat kipeät (muttei läheskään niin kipeät kuin viime kierrossa), alavatsassa viiltelee aina välillä iltaisin ja öisin (ja varsinkin aamulla, kun käy yön jälkeen vessassa) sekä lämmöt ovat yhä korkella, 37 asteen pintaan. Eli yhtä hyvin piakoin voi alkaa menkat kuin että nämä olisivat raskausoireita..

Olisikohan ihan tyhmää tehdä testi jo lauantaina, kp25/28? Tuntuu siltä, että kohta on ihan pakko saada tietää vastaus!!!!!

Missä vaiheessa te muut aiotte testata, vasta jos/kun menkat ovat myöhässä?
 
Tipsulle paljon onnea haamun vahvistumisesta! :)

En muista kirjoitinko jo, mutta testaan ens viikon perjantaina ellei täti oo tullut, koska ollaan lähdössä viikonlopuksi serkun luo Joensuuhun ja ennen sitä reissua olis hyvä tietää...

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ois voinut tärpätä, mutta sekin voi olla luulosairautta :ashamed:
 
Onnea nyt tipsu84 :flower:

Mullakin on testejä tuolla kaapissa...en vaan tiedä uskallanko testata vielä. Jos vielä jaksas hetken odottaa ja sit testailis. En kyl tiiä jaksanko odottaa.... Saattaa siellä testissä jo nytkin jotain näkyy, mutta ei kyllä pakosti..... Mä jään tappelemaan itseni kanssa testatakko vai ei... :LOL:

piutsuli
 
Kattelin tota listaa, niin täällähän on paljon niitä, jotka pääsee ihan näillä näppäimillä testaamaan. Nyt testit esiin ja kertomaan! Jaksais vielä itse odottaa... näkyisköhän omassa jo haamu vaiko mitään ?!??!
 
Testailusta: mä ajattelin, että jos nämä "oireet" jatkuu, niin voisin huvikseni lauantaiaamuna tikkuun pissiä :whistle: Silloin ois oviksesta 10 päivää ja enää pari päivää oletettuun tädin tuloon, kun kierto ois tod. näk. taas max 24 päivää.

Alavatsaa välillä vihloo ja valkkariakin hulahtelee runsaasti. Jotenkin on vähän sellanen olo, että oiskin voinu tärpätä, mutta katotaan pudotaanko korkealta ja kovaa. Toivottavasti tää kaikki ei enteile superaikaista tätiä!
 
Meillä on näköjään kaikilla valtava testausinto, onneksi kaikki muutkin on yhtä malttamattomia kuin minä etten ole yksin fiiliksieni kanssa ;)

Just laskeskelin päiviä, että milloin uskaltaisi jo testata...Te kaikki muut jotka olette niin paljon edellä kierrossa niin laitatteko myös tietoa kuinka monta päivää on oletetusta oviksesta on ja mikä testi! Tiedän, että on henkilökohtaista miten raskaushormonia erittää, mutta silti on kiva jännäillä, että milloin voisi itsellä näkyä. Siitä kun on niin paljon ristiriitaista tietoa milloin näkyy testissä, kun joku kivenkovaan väitti jossain, että sai haamun viikko oviksesta, kun taas mun mielestä mahdotonta, kun siihen hedelmöittymiseen, jakautumiseen, matkaan ja kiinnittymiseen menee suunnilleen viikko, niin miten voi niin paljon kiinnittymisen jälkeen erittää vereen hormonia, että näkyy...ja kun taas hedelmättömyyshoitojen jälkeen saa testata vasta pp14, mutta anyway, olisi kiva jos viitsitte valaista meitä loppukiertolaisia :) <br><br>
 
Heti alkuun Tipsu84:lle oikein paljon onnea plussasta! :flower:

Omaa napaa heti: Eli... hmmm... Tämän kierron päätin ensimmäistä kertaa km:n jälkeen olla stressaamatta. En siis kertaakaan ole kajonnut kuumemittariin, en laskenut kiertopäiviä (paitsi täällä kaksplussassa käynyt välillä) En siis ole mitenkään itseäni tarkkaillut, ovisajankohdasta ei tietoakaan.

Tänään tuli vain sellainen hassu olo, että koskakohan testais vai testaiskos ollenkaan. Noh hain tänään testin. Ihan vain RFSU:n kun kaupassa sattui kohdalle. Tiedän, että ei kaikkein luotettavin testi ole... Sitten vielä päätin, että testaanpa nyt huvikseni näin keskellä päivää ja ihan tunnin "odottaneesta" pissasta. (Anteeksi seuraava: ihan kuin vettä olisin pissinyt)

Ja haamu sieltä pamahti...! En todellakaan voi uskoa tätä... Ja samoin kuin Tipsu84, en ota vielä onnitteluja vastaan, vaan odotan, että tuo haamu vahvistuu jos on vahvistuakseen.... Te ette tiedä, mä olen ihan sekasin.....
 

Yhteistyössä