** Viikon 16 jännääjät **

LAUANTAI 7.4.2007

Hilma71................kp 10/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 11/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 13/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 13/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 16/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 18/28?....................yk 2...............1. toiveissa
Pulttibois...............kp 18/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints....................kp 18/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 19/32......................yk 1................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 20/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 22/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 22/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 23/38?.....................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 24/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 24/32......................yk 1...............3. toiveissa
tipsu84..................kp 25/32-36..................yk 2..............1. toiveissa
Jennie80................kp 30/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Huomenet ja listan päivitys! Minä täällä pähkäilen että ovis taitaa olla kuitenkin tässä ihan näillä näppäimillä, koska tämän aamun testi oli hailakampi kuin eilen aamulla tehty. Eli varmaan sen plussan olisin tikkuun saanut jos olisi tuossa välissä testannut. Varsinaisesti en nyt ole tuntenut vielä mitään ovulaatio-oireita ja limakin on vielä valuvaa (sorry ällötys), tooooodella valuvaa. Mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 08:48 raparperitaivas kirjoitti:
. Varsinaisesti en nyt ole tuntenut vielä mitään ovulaatio-oireita ja limakin on vielä valuvaa (sorry ällötys), tooooodella valuvaa. Mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu.
mulla sama juttu.
yleensä tunnen/näen oviksen mutta ei tällä kertaa- kierron mukaan se olisi mennyt jo mutta mitään ei ole ollut.
joten taisi km sekoittaa koko jutun. kierron ja tämän vielä.. :whistle:
joten ei auta laskea mitään, tosin ei tehdä sitä muutenkaan..
pyhällä hengellä aion raskautua vissiin :saint: :LOL: :saint:

ihanaa lauantaita kaikille :heart: :wave:

Silleen kiva, että muillakin samoja fiiliksiä tärppäämättömyden suhteen...ettei oo ainoa, josta tuntuu ettei tärpännyt. Mulla ei edelleenkään mitään ihmeempiä tuntemuksia, mut eihän oviksestakaan ole kuin 5 päivää. Mitä nyt semmoista pientä jomotusta oikean munanjohtimen kohdilla, mutta se nyt voi olla ihan mitä vain. Toi sivu www.twoweekwait.com on koukuttava...

Tänään pitäisi lähteä ukkelin kanssa kauppoihin pyörimään, taidan raahata Stokkan lastentarvikeosasolle *kjäh*

Oikein munarikasta pääsiäistä kaikille ;)

e rika
Iloista pääsiäislauantaita!=)

Ei tosiaan tuntemuksia minullakaan tärpistä.. Mutta voihan se olla ihan hyväkin merkki, koska minulla henkilökohtaisesti viime kierto oli sellainen, että melkein koko ajan rintoja jollain asteella särki ja vatsassa tuntui oudolta. Mieli ja keho yhdessä tekivät varmaan tepposiaan, kun päätös siitä, että vauvaa aiomme yrittää, oli syntynyt.

SUNNUNTAI 8.4.2007

Hilma71................kp 11/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 12/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 14/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 14/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 17/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 19/28?....................yk 2...............1. toiveissa
Pulttibois...............kp 19/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints....................kp 19/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 20/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 20/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 21/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 23/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 23/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 24/38?.....................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 25/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 25/32......................yk 1...............3. toiveissa
tipsu84..................kp 26/32-36..................yk 2..............1. toiveissa
Jennie80................kp 31/36?.....................yk 2..............1. toiveissa
<br><br>

Hei vaan kaikille!

Tähän pinoon tulisin mieeluusti mukaan, nyt on menossa laskujen mukaan suurinpiirtein kp20 ja ovis siis ollut jo. Nyt vaan jännätään, että tärppäsikö. Ei me kyllä ukon kanssa ehditty kun kerran sitä kakkosta yrittää oviksen aikaan, mutta kaipa sitä voisi legendaarisesti tulla siitä ekasta kerrasta raskaksi ;)
Toinen on edelleen haaveissa, esikoinen täyttää jo 1,8v. Mulla oli km joulukuussa, ihan alkuvaiheessa ja nyt vasta uskaltauduin tänne palaamaan. Kyllä jollain tasolla sitä on tuon väliajankin yrittänyt kakkosta, mutta nyt sitten tosissaan!
Pikkusen tota pinoa selailinkin, oli vain niin kovin pitkä ja täynnä asiaa.. Ehkäpä pääsen tässä jutun juureen kiinni...

Eli lisätkäähän joku minut listaan ja db kaikille yrittäville! Hyvää pääsiäisen jatkoa.

Noppi kp20/30-40 (km jälkeen heitellyt) 2.lapsi haaveissa

MAANANTAI 9.4.2007

Hilma71................kp 12/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 13/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 15/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 15/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 18/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 20/28?....................yk 2...............1. toiveissa
Pulttibois...............kp 20/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints....................kp 20/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 21/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 21/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 22/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 24/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 24/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 25/38?.....................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 26/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 26/32......................yk 1...............3. toiveissa
tipsu84..................kp 27/32-36..................yk 2..............1. toiveissa
Jennie80................kp 32/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Huomenta!

Voi vitsi että odottavan aika on pitkä.....Vielä pitäs jaksaa jännätä. Onneksi on nää kaksi pojua jaloissa pyörimässä niin ei käy aika turhan pitkäksi ;)
Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole.... Onkos muilla jo tunnetta että ois raskaana??

Kai mä palaan aamuhommiin ja rupeen lähteen kohtapuoliin ulos lasten kanssa.

piutsuli ja pojat

Huomenet vaan kaikille

Kyllä...odottavan aika on siis pitkä. Nyt pitäis vaan sitten jaksaa odottaa että mitä tapahtuu, tärppäskö vaiko eikö. Peittoa tuli heiluteltua kyllä aika tiiviisti, mutta saa nyt sitten nähdä. Mutta sieltä se viikko 16 kuitenkin tulee ja homma selviää, toivottavasti, ainakaan ennen ei ole kierto venynyt pitkäksi, joten ensi viikon jälkeen olisin viisaampi. Mitään raskauteen viittaavia tuntemuksia ei kyllä ole. Ja mieskin jo toivoi että ensi kiertoon otetaan ovulaatiotestit mukaan. En kyllä tiedä miten se toimii, mutta tuun sitten kyselemään (toivottavasti tulis plussa tästä yk:sta ettei tarvis sitä ovistestiä...)

Tänään meinasin urheilla, on alkanut kevät kiloja tulla vähän liiankin runsaalla tahdilla, nyt vaan itteensä niskasta kiinni ja lenkille B)

Terkuin Hystis
:heart:

Loma ohi ja taas ollaan täällä kylmemmässä Suomessa. Ihanaa ku porukka on täällä jo pikkuhiljaa jännäily ajoissa. Mulla taasen ei ole mitään hajua missä vaiheessa kiertoa menen. Oviskipua tunsin reilu viikko sitte, mutta eipä siitä nyt mitään varmaa voi päätellä. Joten tämä kierto menee tälleen hassusti tietämättömyyden parissa, toisin kuin edelliset... :D

Tällä hetkellä ei ainakaan ole mitään oireita vielä ilmaantunut. (Paitsi, et närästänyt kahtena iltana erittäin pahasti, mutta luulen sen johtuvan ruoasta mitä oon syöny...)

Hauskaa pääsiäistä kaikille...! B)

Tuosta minun ovis-pähkäilystä sen verran että tosiaan perjantai aamuna oli kaikkein tummin viiva muttei minusta vielä yhtä tumma kuin kontrolliviia. Lauantai aamuna viiva oli sitten jo hailakampi. Noh, mitään ovistuntemuksia ei kuitenkaan vielä ollu kunnes sitten eilen huomasin liman muutoksesta että tässä se ovis nyt on. Alavatsakivut tuli sitten myös eilen kuvoihin ja illalla sain kuin sainkin miehen taivuteltua makkarin puolelle :D Noh, ajoitus osui siis kohdalleen. Vielähän sitä voisi varmistella mutta katsotaan nyt. Eipähän meitä tieten vieläkään onnista mutta vastahan tässä on vuosi yritelty. Ei ihan sitäkään.

Hei vaan ja terveisiä korkeasaaresta!
Käytiin siis siellä ja kohta pitäis lähteä kesärenkaiden vaihtoon, kun ipanakin nukkuu.
Piutsuli kyseli raskausoireista... Eipä juu oikeastaan, jos pitää ihan kyttäämällä kytätä, niin ehkä hajuaisti, mutta lopetin myös 13v jälkeen tupakoinnin viikko sitten, joten sekin taitaa vaikuttaa... Ja sitten tottakai haluaisi niitä oireita, vaikka onkahan tässä edes raskautunut. Kuvittelee ties mitä :D
Tulis nyt suurinpiirtein se 19.pvä, että sais tietää suuntaan tai toiseen...

Mites muut vietitte vikan lomapäivän? (tai, no mähän olen vielä hoitovapaalla...)

Tervetuloa Noppi! :)

Tänne ei kuulu edelleenkään mitään ihmeempiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Mitä nyt tuolla oikean munanjohtimen kohdalla tuntuu sellaista pientä nippailua, mut ei muuta.

Touhuttiin tosiaan aika paljon tuossa oviksen aikoihin, ovis oli maanantaina viikko sit ja peittoa heiluteltiin pe-la-su-ma-ke-pe... vissiin joka toinen päivä olis se optimaalisin simppojen määrän kannalta, mutta kun teki mieli ;)

Mukavaa maanantainjatkoa kaikille!

Moi!

Täällä ei kummempia kotosalla vain oltu,itse olen kotiäitinä nyt joten ei ne lomat niin eroa arkipäivistä.Huomenna lähetäänkin sitten reissun päälle muutamaksi viikoksi,mikä ihan kiva niin saa vähän muuta ajateltavaa.Kun nyt tuntuu että koko ajan vain miettii että no tärppäsköhän,mutta odotettava se vain on.

Itsellä ei ole mitään tuntemuksia että olisi raskaana,mutta tuskin niitä täs vaihees viel olisikaan kun mulla menee tuo jännäminen tuonne viikon 16 loppuun.Mutta toivoa on sitäkin enemmän jotenkin ei edes osaa kuvitella että miksi ei tärppäisi,toisaalta tiedän tämän johtuvan siittä että kun on vasta eka yrityskierros,pitäisi alkaa totuttaan ajatukseen että ei se välttämättä tärppäkään.Sen takiakin tämä reissu tulee just oikeaan aikaan niin ei tarvi miettiä koko asiaa vasta kun täti tulee tai on tulematta,toivottavasti tuo viiminen vaihtoehto.

Niin ja teretulemast uudet jännäilijät :wave:
Ei ole enään pitkä aika,ensviikko on jo meidän =)

Hei vaan piutsuli ja muut tuntemuksia kyselleet: eipä oikeastaan mitään tuntemuksia ole vielä. Oviksesta taitaa olla nyt about 5 päivää, joten eipä niitä varmaan pitäisi vielä ollakaan. Odottelua, odottelua vaan ja se on tosiaan rasittavaa!

Viiminen lomapäivä menee pyykkiä pestessä ja rentoutuessa, kun tänään tultiin tosiaan kotiin vanhempien luota. Toisaalta ihan ok mennä huomenna töihin, kun aika menee siellä aina nopeasti.

Oon tän kierron ajan mittaillut aamulämpöjä ton fertilityfriendin avulla ja tosi selkeästi on käyrälle ovis piirtynyt jne. Joten ainakin mulla se tuntuu olevan ihan luotettava menetelmä tietää, missä mennään.

Mukavaa viikkoa vaan kaikille, ens viikko on tosiaan sit jo meidän B)

TIISTAI 10.4.2007

Hilma71................kp 13/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 14/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 16/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 16/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 19/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 21/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 21/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 22/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 22/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 23/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 25/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 25/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 26/38?.....................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 27/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 27/32......................yk 1...............3. toiveissa
tipsu84..................kp 28/32-36..................yk 2..............1. toiveissa
Jennie80................kp 33/36?.....................yk 2..............1. toiveissa
<br><br>

Oikein aurinkoista arkiviikon alkua :)

Olen koko ajan ihan maanantaissa enkä tiistaissa, mutta eiköhän se tässä päivän mittaan iskoistu päähän, että mikä viikonpäivä tänään on.

Menin sittenkin testailemaan ovista, kun halusin tietää meneekö mun laskelmat oikein ja menihän ne! Irtoaminen tapahtui su-ma yönä, ovistesti positiivinen la ja su aamusta, kipuiluja ei enää maanantai aamuna. Nyt sitten taas istutaan sormet ristissä 21.4. asti ja toivotaan, että tärppi ois käynyt eikä tarvitsisi aloittaa clomifeneja. Voi kun olisikin :/ Ainakin parhaamme taas asian eteen teimme...

e rika
Huomenta viikon 16 jännääjille..

Olo on täällä hieman muuttunut.. tissit on (kosketuksessa) ehkä hieman arat ja alavatsassa on eilisen (sänkypuuhissakin) jälkeen tuntunut vähän kivistystä. Olisikohan vaan merkkejä ilmassa viikon päästä alkavista menkoista?? Hope not..

On se jännä, kuinka jotain asiaa halutessaan ajattelee sitä päivät ja yöt: nukkuminenkin on vaan pelkkää koiran unta. Mitenhän sitä saisi parannettua keskittymistä taas muihinkin asioihin? Välillä tuntuu, että ihmisten puhekin on pelkkää sanahelinää.. :ashamed:

No mutta.. Muilla tuntemuksia raskautumisesta? =)

e rika
Pakko nyt sitten vielä lisätä edelliseen viestiini, että tuossa vessassa käydessäni paperiin jäänyt valkovuoto oli ihan himpun verran punertavaa.. vaikea selittää. Joskus sellaista samanlaista on ennen kuukautisten alkua (ihan paria päivää ennen), että olenko nyt tosiaan saamassa menkat näin etuaikaa..? Eller hur..?

Ja lämpötilojani olen myös seuraillut (en tosian herättyäni) mutta tänään se oli tuossa äskettäin 37.2.. se ei ehkä kerro mitään.. kun minusta tuntuu, että ne heittelee parhaimmillaan yli puolikin astetta yhden päivän aikana. Onko se nyt niin, että nimenomaan vain aamulämmöt jäävät koholle ovulaation jälkeen aina kuukautisten alkamiseen vai kenties ruumiinlämpö kaikkina vuorokauden aikoina?

Onpa piinaavaa. :/ Nyt täytyy mennä lenkille tai jotain.. :)

Moikka!
Täällä aurinko paistaa B) ja lämmintä on 7 astetta! Ihana ilma,harmi vaan että pitää kohta lähteä töihin.. :headwall:
Mulla on tosi vahva tunne tärpistä.On täysin samat oireet kuin viime plussakierrossa,joka kyllä sitten meni kesken...
Rinnat on arat painellessa tuolta ulkosivuilta ja nännit on tosi kipeät,varsinkin oikean puoleinen,varmaan löisin jos mies tulisi hiplailemaan! :whistle:
Valkovuotoa lirahtelee pöksyyn reippaanlaisesti :x ja alavatsassa tuntuu menkkamaisia kipuja aika ajoin.Tilasin kotitesteiltä 5 kpl :ashamed: testejä,huomenna pitäisivät tulla mutta tuskin maltan pitää niistä näppejäni erossa ensi viikkoon asti..Mitenkähän tuo on,kun oireet ovat kuitenkin noin selvät ja kierto alkaa olla lopuillansa jos lyhimmän mukaan katsotaan,jokohan näkyisi testissä...?Voi vitsi mikä hätähousu olen... :LOL:

Terkuin hätähousu-Tipsu

Aurinkoista päivää vaan!

E rika: punertava tihkutteluhan voi olla esim. kiinnittymisvuotoa... :whistle: Niin ja lämmöt on koholla ihan koko vuorokauden ajan eikä pelkästään aamulla. Aamulla ne muutokset vaan huomaa selvemmin, kun aina samaan aikaan mittaa eikä muut päivätouhut vaikuta vielä asiaan.

tipsu84: kuulostaa tosi lupaavalta, ehkä susta tulee tän ketjun eka plussaaja! :) Kai sä voisit loppuviikolla jo kokeilla, kun kerran useamman testin oot joka tapauksessa tilaillut... ;)

ON: tänään oli lämmöt yhtäkkiä tipahtanut tosi alas ja tietty haluaisin tulkita notkahduksen kiinnittymislämmöiksi... No, huomenna aamulla ollaan viisaampia, lämpöjen pitäis vissiin lähteä uudelleen nousuun, jos tärppi ois käynyt. Kuume on kyllä nyt niiiiiin kova, että haluis siihen tärppiin uskoa...

Tiistaita!

Voi ei, äsken kirjoitin hirveän litanian ja kaikki hävisi \|O
Mä olen vähän sekavissa fiiliksissä tulevan mahdollisen raskauden takia ja siis syystä, että taustalla keskenmeno. Olenkin miettinyt, etten kenellekkään tutulle kerro mitään jos tärppää, huomatkoon vasta, kun olen synnyttänyt :D
Malttamaton toivotaan, että teillä on tärpännyt. Mekin puuhailtiin, kun tikkuun ilmestyi kaksi viivaa oviksen merkeiksi, että pakkohan ton olis tärpätä...
Tipsu84Täälläkin on hurja valkovuoto, mutta kaipa se näillämain muutenkin alkaa olemaan, kun jos oletettavat menkat lähestyy... Toivotaan, että teillä ainakin se olis merkki raskautumisesta!
Ipanakin on vissiin tulossa kipeäksi... Aamulla oli ihmeellistä nokkosihottumaa kroppa täynnä ja yö meni huudellessa. Nyt on päikkäreillä ja vähän levottomasti näyttää menevän. Eipä taida kannattaa itse mennä nukkumaan, tulee vaan kiukku jos herää kesken unien.

Aurinkoista päivänjatkoa!

Noppi

Noppi: Kun se olisikin niin yksinkertaista, että kun kaksi viivaa paukahtaa niin onnistuu... Yritimme entisen miehen kanssa yli kaksi vuotta ilman tulosta ja ilman mitään vikaa kummassakaan siis kävimme lapsettomuuspolilla, emme vaan sopineet toisillemme. Uuden puolison kanssa ex-mies lapsi sai alkuunsa 1 kierrosta ja meillä uuden puolison kanssa 3 kierrosta, mutta km:n jälkeen on menossa 9?yk ja joista 8 kierrossa olen oviksen tikuttanut onnistuneesti, mutta ei vaan natsaa. Nyt on sitten 2 kierrossa munasolu ultrattu oikean kokoiseksi, limakalvo tarpeeksi paksuksi, luteaalivaihe tarpeeksi pitkäksi yms. eli alkaa usko loppumaan, jos ei pian tärppää...Seuraavassa kierrossa sitten nuo munajohtimet vielä varmuuden vuoksi ruiskutetaan puhtaiksi vaikka ne ei ole tukossa. Viimeksi lääkärille kirosin, kun mietittiin clomifenin aloitusta, että ymmärtääkö miltä tuntuu pettyä saman asian suhteen yli 40 krt, joka on ollut elämän isoin haave ikuisesti!

Yhteistyössä