Viikkojen 31 ja 32 jännittäjät

Täti kurvasi paikalle. Ja tällä kertaa olen tosi onnellinen siitä, nimittäin kyseessä ovat ensimmäiset kuukautiseni esikoisen syntymän jälkeen. Eli "yrittäminen" pääsee nyt kunnolla käyntiin! Greippimehua on nautittu jo aamupalalla!

Eli huhuilen täällä, onko muita, joiden jännityksen päivät ajoittuvat viikoille 31 ja 32?

Tässä pinon alku:

Iina 73...........kp 2/27-28.......yk 1..........2. lapsi haaveissa

Chessalle: Tervetuloa mukaan pinoon!

Muille: Lisää viikkojen 31 ja 32 jännääjiä kaivataan! :wave:

Tässä tälle päivälle päivitys:

Ke 2.7.2008

Iina 73.........kp 3/27-28.....yk1......2.lapsi haaveissa
Chessa........kp 4/30-40.....yk4.......3. toiveissa

Hei :wave: Chessa ja Iina73! Voisin nyt sitten tänne ilmoittautua :D Mulla otettiin kierukka pois jokin aika sitten eli kierroista ja päivistä ei hajuakaan.. eilen kyllä olin havaitsevinani oviksen, joten yritys on alkanut :p :xmas: Haaveissa viides lapsonen :heart:

Tervetuloa mukaan high5!
Ei minullakaan mitään varmuutta ole tuon kierron pituudesta,
mutta jos sama meno jatkuu kuin ennen raskautta, kierron pituus on 27-28
päivää. Joka tapauksessa testailen viikolla 31, jos mitään ei kuulu ja näy
sitä ennen.

Tässä päivitystä tälle päivälle eli

To 3.7.2008

Iina 73......kp4/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp5/30-40......yk4.....3.toiveissa
high5........kp?/?..............yk1....5. lapsi haaveissa

Mutta lisää viikon 31 ja 32 jännääjiä kaivataan! :wave:

itse vielä täältä taustalta vaan seuraan tilannetta =) oma jännäys olis myös samoilla viikoilla,mutta vielä ei ole tietoo et päässääkö hyödyntää ovis ku mies lähössä lappiin..ja lekurillekii ois meni ens viikol ku jottai häikkää täs kehossa on..mutta saatanpa viel hypätä tähänki pinoon jänää =)

Mie aion tänne soluttautua huomenna!! Huomen on tädintulo -pvä, ja se on varmaa, koska tuhrua tullu jo dpo 11, sekä 12 ja tänää tul seksin yhteydessä/jälkeen vähä enemmänkin. Luteaalivaihe on onneks vakio, 14 pvää! :)

Eli mulle voi huomiselle päivitellä sit
1/27 ja yk 7 (km jälk. yk4)......esikoinen

Eli mie ny pidän tuon tuommosena, mut saa ny nähä paljo mun kierron pituus oikeesti sit ois :) Eli sit voin pyytää vaihtamaan kierron pituuden, kunhan oviksen bongaan :)

Tervetuloa mukaan Tuulia79 ja miracle sekä taustaseuraajaksi tyty86!

Päivitys:
Perjantai 4.7.2008

Iina 73......kp5/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp6/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp10/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
miracle......kp1/27............yk7.....esikoinen

Täti on lähtenyt jo kylästä ja pianhan se kunnolla yrittäminen
pääsee alkamaan. Miten muut, oletteko ajatelleet, että
"pöllyttelettekö lakanoita" joka toinen päivä vai peräti joka päivä
oviksen aikoihin vai ihan vain fiiliksen mukaan?

Heippa!
:wave: Tulisin mielelläni mukaan:
kekkeri....kp6/27-30.....yk5.......4 lapsi toiveissa

Iina, minä myös iloitsin kun "vihdoin" täti kurvasi paikalle, kuopus nyt siis jo 1.8 v ja vasta neljät menkat olleet. Hän olikin kyllä hartaasti tuon rinnan perään ja yhä edelleen esim. saunassa silittelee ja pikaisesti voi maistaakin =) Joten ei ihme että tätikin pystyi poissa.

Joku kertoilikin että saattaa olla alkuun että menee useampikin kuukausi ennen raskautumisen onnistumista, kun kroppa voi vielä olla sekaisin. Tässä sitä on jo alkanut vähän huolestua kun ei ole tärppiä kuulunut, mutta ehkäpä vaikka tästä kierrosta sitten.

Ihania kesäkelejä on ollut, on vietetty niitä mökillä ja kyllä aivan jäissä ollut peittojen pöllytys kun samassa tilassa nukutaan kaikki ja usein vielä joku ylimääräinenkin oman perheen lisäksi. Mies jäi vielä mökille kavereiden kanssa, toivottavasti tulee noita aviollisia velvollisuuksiaan sentään muutaman päivän päästä hoitamaan.

Peittoja on pöllytetty on tosiaan fiiliksenkin mukaan mutta puolessa välissä kiertoa vähintään joka toinen päivä. Aina tuota fiilistäkään ei voi odotella kun arki vie mukanaan, mutta kiltisti tuo mies hoitelee hommat kotiin aina kun vaan annetaan ymmärtää ja ymmärretään antaa =)

Nyt täytyy mennä pienin laittamaan nukkumaan, isommat menevät jo ihan ite. Sitten pötkähdän sohvalle katsomaan nauhalta kaikki typerät sarjat (kuten diili, selviytyjät, unelmien poikamies) ja syön jäätelöä.... hauskaa iltaa kaikille!

Tervetuloa mukaan kekkeri!

Kyllä minua vähän tosiaan jännittää, että kauanko tässä menee, ennen kuin kierto vakiintuu.
Esikoiseni täyttää tässä kuussa tasan vuoden ja en ole vieroittanut häntä vielä.
Hän imee vielä 2-3krt päivällä ja 1-2krt yöllä. Ajattelen, että yksivuotispäivän jälkeen
alkaa yövieroitus. Monillahan se johtaa kokonaan vieroittumiseen. Saa nähdä miten meillä käy.

Tässä päivitystä

lauantai 5.7.2008

Iina 73......kp6/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp7/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp11/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
miracle......kp2/27............yk7.....esikoinen
kekkeri......kp7/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa

sunnuntai 6.7.2008

Iina 73......kp7/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp8/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp12/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
miracle......kp3/27............yk7.....esikoinen
kekkeri......kp8/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa

Minulla on nyt viikko oletettuun ovulaatioon, eli "vakavat harrastukset" täytynee aloittaa tuossa torstain tienoolla (kp 11) viimeistään. Greippimehua olen nauttinut
lasillisen joka aamu. Esikoisemme tärppäsi greippimehukierrosta, en tiedä sitten oliko sattumaa vai ei.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Maanantai 7.7.2009

Iina 73......kp8/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp9/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp13/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp9/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa

Tänne perustettiin näemmä toinen pino viikolle 32. Pidetään me kuitenkin
tämä pino koossa vai kuinka? (Olihan tämä pino olemassa aikaisemmin kuin tuo uusi!!!) :attn:

Päivät matelevat nyt kohti ovista. Toinen matelu alkaa sitten oviksen jälkeen. Onneksi tässä on kaikkea kivaa tiedossa, nimittäin lähdemme perheen kanssa parin viikon lomalle.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Tiistai 8.7.2008

Iina 73......kp9/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp10/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp14/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp10/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa

Huhuu, mihin kaikki ovat kadonneet? Onko meidän porukassa ketään, joka tikuttaisi ovista? Entä onko mitään muita apukeinoja käytössä? Itse olen tosiaan juonut tuota greippimehua joka aamu. Menen gynelle ylihuomenna tarkastuskäynnille. Saa samalla katsoa ultralla, että onko se ovulaatio tulossa ensi viikon alkupuolella vai ei.

Saatan hypätä tähän pinoon lähempänä h-hetkeä. Vielä tuntuis tyhmältä kun en edes tiedä ovuloinko. On nääs tuo ykkösen imetys vielä päällä. En ees tiiä onko mahdollista sekstata o:n aikaan, kattoo nyt. Muutenkin vasta kp7 tänään. Mä en tiedä koska sitä sitte mahdollisesti testailis, kierto on siinä 26-35 välillä ollunna nyt joulukuusta. Sillon siis menkat alkoi synnytyksen jälkeen.

Mutta jos kaikki menee nappiin niin tuun mukaan ehkä ens viikolla. =)

Keskiviikko 9.7.2008

Iina 73......kp10/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp11/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp15/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp11/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa

Terveisiä lomailemasta! Oletettu ovulaatio lähestyy päivä päivältä. Oletukseni on, että ovulaatio on joko sunnuntaina tai maanantaina. Eli täytyy hyödyntää loma ja viettää aikaa petissä mahdollisimman paljon! ;)

Tervetuloa Cassy mukaan vaan! Minäkin imetän vielä ja minulla on ollut vasta yhdet kuukautiset, eli ei ole 100% varmaa minunkaan kohdalla, että ovuloinko. Yritän olla optimisti, ja ajatella, että ovuloin, sillä eihän imetystä pidetä ehkäisykeinona kun lapsi saa jo kiinteää ruokaa, kuukautiset ovat alkaneet, ja imetysten välit ovat yli 4h.

Torstai 10.7.2008

Iina 73......kp11/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp12/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp16/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp12/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa

No okei saitte ylipuhuttua. :D Eli tässä:

Cassy......kp10/28-30....yk1....2.lapsi toiveissa

Mä haluaisin kanssa olla optimisti! Toisaalta yritän vähän toppuutella itseäni, olen sellainen että saatan sitten pettyä kohtuuttomasti jos pitää odottaa useampi yk.

Mulla on ollut menkat jo joulukuusta, ja vieläpä kohtuullisen säännölliset. Sanotaanko 28-34 päivän kierto. Tässä kierrossa on tehty kaikkea mahdollista raskautumisen mahdollistamiseksi paitsi harrastettu seksiä. :LOL: Vaan eipä tässä kiire ole, luulen kanssa että mun ovis tulee tuossa alkuviikolla. Jatkan siis greippimehun nauttimista.

Meillä olikin Iina muuten lapsilla vain pari kk ikäeroa, ja molemmilla toinen toiveena! Saanko udella kuinka nopeasti teillä ykkönen tärppäs?

Cassy, tosi kiva, että lähdit mukaan! Meillä ykkönen tärppäsi kolmannesta kierrosta Nuvaringin lopettamisen jälkeen. Toivotaan, että nytkin "koneistoni" käynnistyy normaalitoiminnalle nopeasti ja että raskautuminen olisi mahdollista. En tiedä onko ykkösen ja kakkosen alkuunsaannin helppoudella tai vaikeudella yhteyttä. Chessa, high5 ja Kekkeri, miten teillä, onko kakkonen saatu yhtä nopeasti tai hitaasti alulle kuin ykkönen?

Mukavaa päivää ja viikonlopun alkua kaikille!

Tässä päivitys:

Perjantai 11.7.2008

Iina 73......kp12/27-28.....yk1.....2.lapsi haaveissa
Chessa.....kp13/30-40......yk4.....3.toiveissa
Tuulia79....kp17/30-35.....yk7....2.lapsi haaveissa
kekkeri......kp13/27-30.....yk5......4.lapsi toiveissa
Cassy......kp10/28-30....yk1....2.lapsi toiveissa

Miekin taidan hypätä tähän pinoon mukaan, sillä jos päästään testailemaan, niin se on viikkojen 31-32 vaihteessa. Nyt on kp 11/32, yk. 2, jos lasketaan siitä, että oli keskeytynyt keskenmeno 4/08. Esikoista yritetään ja yritys on alkanut vuodenvaihteessa. Tärppi kävi viimeksi yk2, mutta ultrassa sitten löytyikin vain kuollut sikiö... Toivotaan parempaa tuuria seuraavalla kerralla...

Yhteistyössä