Viikko takana painonvartijoita....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 17:28 moksu kirjoitti:
Nyt on kyllä tiistai, mutta toivottavasti ei haittaa :whistle: Eli mulla on takana nyt 6 vko tuota omatoimista pisteilyä. Puntari näytti tänään 7,4 kg vähemmän, ku alussa. Todella tyytyväinen oon vaikka matkaa vielä ihanne painoon onki
Wau, onnea! :flower: Tosi hieno saavutus. Mäkin oon toista päivää pisteillä lähes kuukauden lepsuilun jälkeen. Toisaalta, olen nyt tasapainoiluvaiheessa (käyn ihan PV-ryhmässä) eli ei niin kamalan tiukkaa enää, mutta tarkoituksena on kuitenkin vielä tiputtaa ainakin 3 kiloa... Voishan tästä repästä sellaset kymmenenkin helposti pois eikä vielä anorektikolta näyttäis, mutta aina kun vaaka näyttää alle 70, yritän olla tyytyväinen... :whistle: :D Aloitin tuon tasapainoiluvaiheen heti kun pääsin ihannepainoni ylärajalle, ei mee niin paljoa rahaa WeightWatchersille... ;) :D
 
ja taas hieman väliaika tietoja (kaikki on varmaan hirveen kiinnostuneina jo odottanut :LOL: )
Eli nyt on melko tarkasti se 3 viikkoa takana painonvartioita ja olen saanut karistettua noin 4 kiloa.
Olin aika yllättynyt itsekkin, koska reilun viikon ollaan koko poppoolla sairastettu ja tosiaan urheilemassa en ole käynyt, mutta tiukalla piste dietillä tai jollain tuloksia on tullut. Hitaasti, mutta varmasta.
Ja kyllä ne 10 ylimääristäkin kiloa katoaa!!!! :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 13:56 day for night kirjoitti:
ja taas hieman väliaika tietoja (kaikki on varmaan hirveen kiinnostuneina jo odottanut :LOL: )
Eli nyt on melko tarkasti se 3 viikkoa takana painonvartioita ja olen saanut karistettua noin 4 kiloa.
Olin aika yllättynyt itsekkin, koska reilun viikon ollaan koko poppoolla sairastettu ja tosiaan urheilemassa en ole käynyt, mutta tiukalla piste dietillä tai jollain tuloksia on tullut. Hitaasti, mutta varmasta.
Ja kyllä ne 10 ylimääristäkin kiloa katoaa!!!! :kieh:
Hienoa! periksihän me ei anneta :whistle: Tuo 10 kg pudotus tuntuu aikasta hyvälle.
 
Tässähän se ketju oli. Eli mulla on paino noussu nyt 200g viikossa :headwall: Syytä en tiedä. Luulisin, että pisteitä pitäs syödä ainakin 17 päivässä. Muuten pisteitä voi "säästää" muille päiville.
 
Hieno suoritus Seltsu :flower:

:( Mä en mennyt alkuviikosta painonvartiat ryhmään :( !
Tuli viikonloppuna käytyä miehen kanssa vähän viihteellä ja muutaman siiderin sit ylimääräistä join ja sopivasti tällä viikolla viel on "rätti" päivä niin tuntuu et olen turvoksissa kun pullataikina :headwall: . Oma puntarikin näyttää kiloa plussaa niin päätin et tällä kerralla en ryhmään mene :headwall: Kyllä on kamala morkkis mut nyt mä luistin.

Mites teillä vaikuttaa painoon jos on menkat? Nouseeko paino ja turvottaa vai oletko ihan fressinä.
 
apua kaipaan
Jos joku viitsii neuvoa :flower: kun mulla ne painonvartijoiden pisteet kyllä on, mutta en tiiä montako pistettä saan syyä päivässä. Miten ne menee ne pistemäärät?

Kiitos kaunis. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 08:51 apua kaipaan kirjoitti:
Jos joku viitsii neuvoa :flower: kun mulla ne painonvartijoiden pisteet kyllä on, mutta en tiiä montako pistettä saan syyä päivässä. Miten ne menee ne pistemäärät?

Kiitos kaunis. =)
Näkyisköhän tosta linkistä:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=415615
 
Tänään on se "virallinen" punnituspäivä. Viimme viikolla oli tullut 200 g lisää ja nyt oli taas lähtenyt kilo =) Eli vielä 800g ja paino on pudonnut tuon maagisen 10kg. Palkitsen itseni Kalevala korulla, ku pääsen tuohon -10 kg
 
JOku tuolla sanoi, että painonvartijoihin ei voi mennä jos on alle 4kk ikäinen lapsi... Minä menin painonvartijoihin ku poikani oli 3kk ja syö vain rintaa. Ei sielä mua pois ajettu :D Se on vaa nii et alle 4kk ikäisten äidit saa syyä kymmenen pistettä enempi ja sit yli 4kk ikäisten vauvojen äidit 5 pistettä enempi. Siis jos lapsi saa jo muutaki ruokaa ku äidinmaitoo.
Tietenkää maalaisjären käyttö ei oo kiellettyä.. eli pitää seurata maidon tuloo, et väheneekö se vai miten... :)

Ite oon tosiaan laihuttanu 3 viikkoo painonvartijoissa.. ja paino on pudonnu kilo per viikko :p
Oon kyllä tyytyväinen!!! :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 14:04 moksu kirjoitti:
Tänään on se "virallinen" punnituspäivä. Viimme viikolla oli tullut 200 g lisää ja nyt oli taas lähtenyt kilo =) Eli vielä 800g ja paino on pudonnut tuon maagisen 10kg. Palkitsen itseni Kalevala korulla, ku pääsen tuohon -10 kg
Itsensä palkitseminen kannattaa!
Mulla tosin on edelleen käymättä kampaajalla ja ostamatta ihanat, kalliit alusvaatteet, mitkä itselleni lupasin kunhan pääsen kunnariksi. :/ Ei oo rahaa! :headwall:
 
Non nih nyt sit uskalsin vihdoin ja viimein uudestaan puntarille viikon luppoilun jälkeen ja yllätyksekseni tulos oli -800 grammaa.
Olin jo varautunut plussa tulokseen, koska tosiaan pariviikkoa olen enemmän ja vähemmän laiskasti laskenut pisteitä ja muutenkin olo on ollut pullataikina :headwall: . Mutta ihan kivasti taas sai lisä tsemppiä tähän koitokseen ja nyt taas otin itseä niskavilloista ja rupesin tosissani laihuttamaan.

Kysyisin myös, että vähennänkö päiväpisteistäni yhden pisteen pois, kun painoni on tippunut jo toiselle tasaluvulle eli 90kg 80 kiloon
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 13:39 day for night kirjoitti:
Non nih nyt sit uskalsin vihdoin ja viimein uudestaan puntarille viikon luppoilun jälkeen ja yllätyksekseni tulos oli -800 grammaa.
Olin jo varautunut plussa tulokseen, koska tosiaan pariviikkoa olen enemmän ja vähemmän laiskasti laskenut pisteitä ja muutenkin olo on ollut pullataikina :headwall: . Mutta ihan kivasti taas sai lisä tsemppiä tähän koitokseen ja nyt taas otin itseä niskavilloista ja rupesin tosissani laihuttamaan.

Kysyisin myös, että vähennänkö päiväpisteistäni yhden pisteen pois, kun painoni on tippunut jo toiselle tasaluvulle eli 90kg 80 kiloon
Onnittelut! Mä oon ihan hunningolla... :ashamed: :headwall:
Vähennä vaan se piste pois.
 

Yhteistyössä