?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:lol vaan itsellesi,en tiädä miten karppaat mut atkinsson on myös karppausta.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:lol vaan itsellesi,en tiädä miten karppaat mut atkinsson on myös karppausta.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ....:lol vaan itsellesi,en tiädä miten karppaat mut atkinsson on myös karppausta.
ja mikäs se sellainen atkinsson on? itse kun tiedän vain atkinsin
Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja jipe:tuosta just luin, että karppien ensimmäinen "terveysoire", siis käänteinen on se, ettei suolisto pelaa, koska ei saada tarpeeksi kuituja. se on ihan älytön määrä kasviksia, mitä pitäisi syödä, jotta päivän kuitumäärä tulisi täyteen.
puoli kiloa päivässä marjoja/kasviksia riittää,samoin voi käyttää kuitulisää.
kun aloitin karppauksen kesti 10pvä ennenkuin maha alkoi toimiin sitten pidin ei karppi päivän johan alkoi tapahtuu...sen jälkeen maha on toiminnut normaalisti.
jotkut karpti kuten minä pitää kerran viikossa tai 2viikon välein päivän jolloin syö enemmän hiilareita,
Alkuperäinen kirjoittaja .....:30g?? ei ole pakko syödä 30g kuituja,25g taisi olla suositus ja 15gminimi.
tämäkin on riippuu ihmisestä kuinka paljon päivässä kuituja tarvitsee
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ....:lol vaan itsellesi,en tiädä miten karppaat mut atkinsson on myös karppausta.
ja mikäs se sellainen atkinsson on? itse kun tiedän vain atkinsin
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:miks kaikki karppaa? Aiotteko karpata lopun elämäänne?
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:miks kaikki karppaa? Aiotteko karpata lopun elämäänne?
En usko että karppaan lopun elämääni, mutta karppaus on terveellisempää, kun makaroonien popsiminen
Kasvikset, hedelmät, hyvät rasvat (ei voi, laardit, kermat)kunniaan ja tarpeeksi hyviä hiilareita.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja .....:30g?? ei ole pakko syödä 30g kuituja,25g taisi olla suositus ja 15gminimi.
tämäkin on riippuu ihmisestä kuinka paljon päivässä kuituja tarvitsee
Noin suunnilleen. kiloklubissa suositeltava on 25 grammaa päivä, että kuidut on kohdallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:miks kaikki karppaa? Aiotteko karpata lopun elämäänne?
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:miks kaikki karppaa? Aiotteko karpata lopun elämäänne?
En usko että karppaan lopun elämääni, mutta karppaus on terveellisempää, kun makaroonien popsiminen
Kasvikset, hedelmät, hyvät rasvat (ei voi, laardit, kermat)kunniaan ja tarpeeksi hyviä hiilareita.
No tolleen se onkin järkevää, että syö kasvikunnantuotteita, pehmeitä rasvoja, vähärasvaista lihaa, kanaa ja kalaa sekä leseitä, siemeniä ym.![]()
Mutta toiset tuntuu sit vetävän just voita, kermaa ja pekonia :x
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Ja mie kun oon ymmärtäny että karppaajat ei ehkä tarvi niin paljo kuituja ku virallisterveellistä noudattavat.
Ite en usko myöskään siihe että tyydyttynyt olis niin epäterveellistä että pitäis mitenkään kiertää. Kunhan nyt ei pelkästään sitä syö, mutta harva rasvapa on täysin sitä. Kookosöljyssä on kyllä paljon mutta se on terveellinen öljy.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Ja mie kun oon ymmärtäny että karppaajat ei ehkä tarvi niin paljo kuituja ku virallisterveellistä noudattavat.
Ite en usko myöskään siihe että tyydyttynyt olis niin epäterveellistä että pitäis mitenkään kiertää. Kunhan nyt ei pelkästään sitä syö, mutta harva rasvapa on täysin sitä. Kookosöljyssä on kyllä paljon mutta se on terveellinen öljy.
Miten kookosöljyn huonot rasvat eroavat voin huonoista rasvoista, jos voi on huonoa ja kookosrasva hyvää sinun mielestäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:Ja mie kun oon ymmärtäny että karppaajat ei ehkä tarvi niin paljo kuituja ku virallisterveellistä noudattavat.
Ite en usko myöskään siihe että tyydyttynyt olis niin epäterveellistä että pitäis mitenkään kiertää. Kunhan nyt ei pelkästään sitä syö, mutta harva rasvapa on täysin sitä. Kookosöljyssä on kyllä paljon mutta se on terveellinen öljy.
Miten kookosöljyn huonot rasvat eroavat voin huonoista rasvoista, jos voi on huonoa ja kookosrasva hyvää sinun mielestäsi?
Mielestäni voi ei ole huonoa.![]()
Rasvat on paljon muutakin kuin vain tyydyttyneitä tai tyydyttämättömiä rasvoja. Kaikkia niitä tarvitaan, eniten tyydyttyneitä.