~~VIIKKO 50~~

Torstai 13.11




Selis.........kp1/30..........yk8.......toiveissa toinen
dodii.........Kp 4/24-27...yk 9......ensimmäinen haaveissa
Fi0na........kp4/28-34....yk?........toinen haaveissa
Merkku.....kp5/26..........yk4.......kolmas haaveissa


HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON
 
Selis..mä en osaa, eli lainasin ja lisäsin. Sä oot ihana, kun jaksat näitä taulukoita ylläpitää. Voi itku, pahoittelut sulle vielä kp 1:stä. Onneksi sulla on tuttuja täällä vetämässä sua ylös suosta *ojentaa kätensä* :hug:

Tulkaas muutkin pettymyksen kokeneet elovauva 2009 -yritys pinoon!

Merkku
 
Hei apua täällä mä taas roikun :LOL: vaikka voisin muutakin tehdä! Mutta onhan täällä sen verran mukavaa porukkaa, että pakkohan se on itsensä tänne tunkea ;)

Mutta en osaa minäkään tota listan päivitystä joten kiitos ja kumarrus :flower: kera Selikselle!!!

Ja taas mennään kierron alkuvaiheilla joten eletään ns. tylsää aikaa :/ Onneksi tuo pikku pirpana :heart: :heart: antaa äidille välillä muutakin ajateltavaa.

Nyt vaan kaikki mukaan ja harmillista, että "joudutte"tälläsiin ketjuihin mukaan :kieh:

Fi0na
 
Mulla on jo paljon paremmat fiilikset! Kyllä tää tästä taas lähtee sujumaan! Saanpahan viikonloppuna rauhassa juhlia kaverin synttäreitä! Ne ois heti arvannu jos en ois juonu mitään :LOL: . Vähän ois ihanaa saada plussa juur ennen joulua. Nyt vaan kaikki plussailemaan!
 
Hyvä Juttu Selis, että fiilikset on parempaan päin jo :) Nää ei kuitenkaan oo aina niin helppoja juttuja.
Mutta samoilla linjoilla liikutaan myös täällä. Menkat alkaa olla jo ohi joten :kieh: innolla uutta kiertoa kohden :D

Uudet toivotan tervetuilleksi =) Rohkeasti vaan mukaan mukavaan seuraan :saint:

Fi0na
 
PERJANTAI 14.11




Selis...............kp2/30........yk8.....toiveissa toinen
vauvakuume..kp4/29.........Yk3....esikoinen edelleen
Nennu08........kp7/34-40....yk4....toinen haaveissa
dodii...............Kp5/24-27...yk9....ensimmäinen haaveissa
Fi0na..............kp5/28-34...yk?.....toinen haaveissa
Merkku...........kp6/26........yk4.....kolmas haaveissa


HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON


 
Tervetuloa dodii!

Mites Selis, Fiona ja dodii: ajattelitteko mennä fiilis-pohjalta kierron, vai hankitteko ovistikkuja tms apukonsteja vauhdittamaan yritystä? Mä jo ajattelin kun kierto alkoi, että en todella ala stressaamaan noiden tikkujen kanssa, vaan pidän stressittömän kierron..

Vaan kuinkas kävi :D http://www.kotitesti.fi/puikko_ovulaatiotesti_cat_4243.html ja 12 kpl näitä B) (idiootti minä)
 
Lämmin kiitos tervetulotoivotuksista!
Me mennään ihan fiilispohjalta kuten tähänkin saakka. Ovistikut kyllä varmasti auttaisivat ja vauhdittaisivat yritystä. Me halutaan kuitenkin mennä sellaisella tjot -asenteella edelleen, vaikka yritystä onkin jo takana useita kuukausia. Mites muut?

Näyttäisin olevan toistaiseksi ainoa ensimmäisestä nyytistä haaveileva. Ihan mielenkiinnosta kyselen, miten kauan te muut yrititte esikkoa / muita lapsia? =)
 
Nyt olen kahden vaiheilla ja mietin mitä tehdä noiden ovistestien kanssa?? Kun en oikein ole kokenu niitä minulle toimiviksi :| Mutta nyt kun kierto on noin vaihteleva niin jospa siitä olisi apua? Merkku tilasitko noi testit nyt?
Kauan toimituksessa kesti?

dodii ensimmäistä lastani "yritettiin" kaksi vuotta ja luomuna tuli :heart:
Koko tänä aikana olen saanut kaksi keskenmenoa joista toinen oli varmuudella tuulimuna :(
Ihan helppoa ei siis tämä ole ollut.
Nyt ollaan toista yritetty joulusta 2008 ja km oli keväällä, mutta vieläkään ei oikein tärppää. Yksi ongelma voi olla pco jollaista epäiltiin lapsettomuusklinikalla. Mutta enempää tutkimuksia ei ole tehty..

Nyt puuroa syömään =)

Fi0na
 
Liittyisin joukkoonne kuumeilemaan :wave:

Selis nyt olis menossa kp7/34-40 yk4 ja toinen haaveissa.

dodii,Fiona mulla on todettu pco ja sen takia käytän ovistestejä.Me kans yritettiin tyttöä 2vuotta.Pillereitten lopettamisen jälkeen kesti ekaks vuosi ennen kuin menkat alko.
Raskaaksi tulin yk9 ja sitä ennen oli yks km.

Itse aloitin tässä kierrossa vehnäalkioöljyn(e-vitamiini) käytön ja disperiiniä pieninä annoksina ku mulla on tuo hb ollu niin korkea n.145.Oon myös ottanut omenaviinietikkaa.On niin kova vauvakuume et kaikkee pitää kokeilla... :D
 
Moi vaan vauvakuume ja Nennu08 :wave: !

Nennu, mä oon kanssa sen verran aktiivinen ollu että oon syönyt vitamiineja että tulis ainakin foolihappoa tarpeeks!

Täällä on ollut sellaset vuodot että huh hu... Burana800 kanssa on nyt kaks päivää pysyny jotenkin touhuamaan. Töissä on tehnyt tiukkaa...
 
Tervetuloa uusille mukaan! Ja vauvakuume, sulla on niin ikään kyseenalainen kunnia jatkaa meidän kanssa, kiva kun löysit.

FiOna; Tilasi testit. Toisaalta mä koen ne jotenkin stressaaviksi ja mielestäni ne on "turhia", jos harrastaa seksiä esim. jokatoinen päivä. Meillä kun on touhuilua nykyään n. 1 krt/vko, auttaa nuo ajoituksen kanssa..Toisaalta, tokaa yrittäessä en saanut ikinä o-testiin plussaa ja silti olin raskaana. Ajattelin pari kiertoa mennä vielä noiden kanssa, kun tosiaan on ovulaatiokin näköjään kiertoon nähden myöhään (ja ilm. siis luteaalivaihe liian lyhyt).

Vaikea sanoa kelle sopii, kelle ei. En mäkään niiden nimeen mitenkään vanno.

Viikonloput pinoon! :wave:
 
Mä oon aatellu etten nyt sitten vieläkään koita niit ovistikkuja vaikka ensin meinasin että tässä kierrossa oisin tikuttanut. Meillä peitot kuitenkin heiluu aikast tiuhaan että ei pitäisi olla siitä kiinni.

Mäkin oon netistä tilannu testejä ja ain on tullu parissa päivässä eli tosi nopeet toimitukset! Ja paljon edullisempiakin netistä tilattuna!
 
LAUANTAI 15.11




Selis...............kp3/30........yk8.....toiveissa toinen
vauvakuume..kp5/29.........Yk3....esikoinen edelleen
Nennu08........kp8/34-40....yk4....toinen haaveissa
dodii...............Kp6/24-27...yk9....ensimmäinen haaveissa
Fi0na..............kp6/28-34...yk?.....toinen haaveissa
Merkku...........kp7/26........yk4.....kolmas haaveissa


HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



 
Huomenta.
Mulla odottaa noi ovistestit kaapissa. Viime kierrossahan käytin ekaa kertaa elämässäni ja onnistuin plussan bongaamaan. Ainakin tietää sitten parhaat päivät varmuudella ja että ovis ylipäätään tapahtuu.

Alkuvaihe kierrosta on taas tylsää... Täti on jo poistumassa taka-alalle onneks.
 
SUNNUNTAI 16.11




Selis...............kp4/30........yk8.....toiveissa toinen
vauvakuume..kp6/29.........Yk3....esikoinen edelleen
dodii...............Kp7/24-27...yk9....ensimmäinen haaveissa
Fi0na..............kp7/28-34...yk?.....toinen haaveissa
Merkku...........kp8/26........yk4.....kolmas haaveissa
Nennu08........kp9/34-40....yk4....toinen haaveissa

HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON




 
Mä oon ollut reissussa ja meni tää päivitys tältä päivältä aika pitkälle. Vuoto on onneks selvästi jo vähentymään päin että onneks tätikin tajuaa vihdoin lähteä! Tää alkuaika on aina niin tylsää...
 

Yhteistyössä