***Viikko 27***

Huhuu, kaikki muut, missä mennään?

Täällä ihmettelen mun laiskaa postimiestä, heh. On omituista odottaa että pääsis testaamaan, kun viime kerralla raskaus tuli tosi yllätyksenä, kun menkat olivat viikkokaupalla myöhässä, mutta pistin sen stressin piikkiin. lääkäri luuli mun olevan viikolla 12 kun tulin veritesteihin, mutta totuus olikin viikko 5. Siksi en ole järin luottavainen että olisin raskaana, koska kierto on heitellyt koko pienen ikäni. Tämä on eka yk, joten kauhean epätodennäköistähän olisi tärpätä heti. Luulen lopettavani tämän pinoilun tähän kiertoon, jos en ole raskaana, koska näin ehkä suhtautuminen raskautumiseen vähän viilenisi. Toisaalta ihmettelen miksi olen ollut jo viikon aika pahoinvoiva ja väsynyt, enhän ole tehnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Turhaa spekulaatiota, tiedän.

En haluaisi pettyä, enkä myöskään alkaa laskemaan aikaa uuteen yritykseen. Tää pinoilu on hauskaa ajanvietettä, mutta samalla ainakin mulla kuume kasvaa, mikä ei tee hyvää omalle päälle, kun raskautumistaan ei voi mitenkään itse päättää. Rennosti se tuli viimeksikin. No niin, lopetan tilitykseni tähän.

Pahoitteluni kevätesikko ja hiidi, kyllä se plussa sieltä tulee, kun on sen aika.
 
täällä duunissa istun ja oon erittäin epätehokas. Tosin kun täällä ei vaan ole mitään tekemistä tässä kuussa :LOL:

13.15 pitäisi kaverin tulla hakemaan mua lounaalle, jotain roskaruokaa taas syömään :D silloi toissakerralla kun olin raskaana niin söin 6 päivää jauhelihakastiketta ja spagettia putkeen juuri ENNEN KUIN plussasin :LOL: ja nyt oon syöny jo 3 päivää putkeen kebabia, tekee vaan ihan sikana mieli! ostin väkisin jotai tonnikalapastaa ja vihanneksia ja jotain eilen duunilounaaksi kun en halunnut yksin mennä kebabilaan mutta en mä pystynyt niitä syömään :LOL:
 
Oikukas: mä oon jo ruokataukoni pitäny.. ja tylsyys senkun jatkuu töissä... onneks oon semmoses hommas, et joudun koko aika muutenkin istuu koneella niin saa tää olla tässä koko aika päällä :D
ja mä nään tai ennemminki kuulen kun töitä pukkaa... eli siis puhelin soi =) ok, voin mä sanoo, mä oon siis puhelinvaihteessa töissä upm:llä.. eli tää ohjelma automaattisesti katkee ku joku soittaa, eli hyvällä omallatunnolla voin päivät pitkät istua kaksplussan sivuilla, kun se ei millään tapaa häiritse mun työntekoo ;)
ja nyt jos joku tuttu täällä pyörii, niin varmaan arvaa kuka oon :LOL:
 
Mä istun kans onnekseni töissä jossa oon kokoajan tietokoneen edessä eikä kukaan (paitsi ehkä näpyttelyvauhdista) arvaa välttämättä etten tee töitä :LOL: paitsi nyt kun niitä ei ole. Meillä on liikaa työntekijöitä tämän heinäkuun joten tylsää on aika monella täällä :D jengi vaan pyörii ja hyörii ympäriinsä :D hittokun se safkakaveri tulis jo, nää salmiakkikarkit mitä tääl kans pyörii ja hyörii houkuttelee ja huutaa mun nimeä mut eihän niitä saa montaa askia syödä :LOL:
 
Oikukas: ja vielä tohon syömiseen... eilen oli siis mun kummipojan synttärit jotka pidettiin sit mun porukoitten luona..
niin siellä kun oltiin, niin sen pistin merkille, ettei mun juurikaan tehny mieli syyä kauheesti... tai kakkua maistoin ja sit kun jauhelihapihvejä oli ja nakkeja ja salaattia, niin niitä söin vähän, mut en tosiaa kauheesti...
normaalisti kun jotkut pirskeet on porukoitten luona niin mähän koko aika napsin jotain, ihan vaan syömisen ilosta (ja kun porukoitten luona kehtaa syyä koko aika :LOL: )

et semmonen "oire" jos ton nyt voi oireeks lukee..
niin ja vielä tuli mieleen, että nyt on koko aika olvinaan nälkä... tai mahassa semmonen tunne et ei olis piiiitkään aikaan syöny, vaikka pari tuntia sit söin kunnolla...
no nää on nyt sit näitä... :LOL:
 
Rhea, kyllä toi musta on plussa!

Mulla ei paljon työnteko ajankulua häiritse, kun olen vielä äippärillä. Kohta pitäisi palata töihin. Pikkumiehemme juuri otti ekat askeleensa ilman, 11 kk, iässä. Tosi liikkistä.

Kävin just tsekkaa postit, eipä mitään ollut vielä tullut, joten tullee taas vasta myöhään iltapäivällä.
 
mä tässä nukutan poikaa, että voin mennä alakertaan potkimaan sen postimiehen kun se lopulta tulee!! ja jos ne testit eivät ole siellä, soitan sinne firmaan, josta ne tilasin, ja haukun ne pystyyn. tilasin su ja nyt on to. sitten ei auta kuin lähtee ostoksille, kun en eilen jaksanut.
 
[/b]Rhea vaikuttaapas haamu/plussalta.. :heart: Onnea paljon!!!

pahoittelut tippuneille!
:hug:

syliapina voihan se nega vielä muuttua..

köpömummo soita postiin ja sano että hei mun virtuaalikamut ei pysy housuissaan ku ne testit on jääny johonkin matkanvarrelle odotuttamaan itseään.. :)
oliko muuta kommentoitavaa..onnea jos vielä jos en muistanut onnitella plussasta. ainakin
äiskä äiskä ja oikukas :heart:
 
syliapina katoin sun kp:tä ni voihan se olla että oot raskaana mut jos sulla on hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin ni ei kait se testi välttämättä vielä näytä mitään.. :hug: toivoa ei ole menettetty ennen tädin paikalle saapumista. ;)
 
puhdas nega, 25 yksikön herkkyisellä testillä. missähän täti viipyy, kun mitään oireita ei ole. pakko uskoa että yököttää jostain muusta syystä. testailen ensi viikolla uudestaan, jos täti ei ole kurvannut kehiin sitä ennen, voihan se ovis olla ollut paljon myöhemmin kuin tikut väitti (tikutin plussaa 13.6.) tädin olisi siis pitänyt tulla jo aikaa sitten. tää kyllä lannistaa sen verran, ettei paljon tee mieli ees asiaa ajatella.
 
enpä usko. vähän tuossa alavatsaa alkoi kiristelee silleen, että arvelenpa tädin iskevän miekkoineen huomenissa. ihme, jos ei. no, nytpä voin dokailla ihan rauhassa mökillä kultani kanssa, ja nautiskella pikkuhiprakasta, kun lapsi on mummolassa, :whistle:
 
tuuhan papagena heti kertoo mitä testi sanoi..
mä tässä mietin tätä mun melkein oireettomuutta, ainoo ehkä se että voisin kokoajan syödä jotain. ja sit pissattaa ja janottaa mutta nyt on ollut helle niin juon normia enemmän. en usko että olen raskaana. jotenkin uskoin vielä eilen mutta nyt tuntuu että kait tissienkin pitäis kipeytyä ja turvota jne. mieli tekee kyllä kepposia ihmiselle. :ashamed: mieskin tuossa kyseli että jokos oot testaillu, mä vaan että en mut ei varmaan tarviskaan kun menkat alkaa ihan just. lämmöt oli ehkä hitusen koholla mut se ei mulla tarkoita mitään, sillä niin oli viime kierrossakin. (36.9) norm.36.2
 
voisin kopsata suoraan toiselle palstalle kirjoittamani jutun/ tuntemukset:

möh.. tänään ollaan oltu kauheesti autoilemassa. käytiin porukoiden molemmilla mökeillä ja lettuja syötiin ja sitten kävi kumma juttu. auton kyydissä kun istuskelee ni tisseissä tuntu välillä samalta kun sillon kaaaauan sitten kun tissit kasvo. sellasta samanlaista oloa kun on kasvukivuissa. nytkin on sellanen jänskä turvotuksen olo tisseissä. se olo tulee aina sillon kun on paikallaan pidemmän aikaa. ja toisenkin jutun oon huomannu, mulla ei ole koskaan mtn turvotusta mut nyt tuntuu iltaisin... taidan taas vaihteeks kuvitella.. voiko tissioloja kuvitella?

miehen kanssa puhuttiin tänään että kun mun suvun naisilla on hurjasti vahvoja intuitioja asioista. siis sellaisia ennakko aavistuksia. ja enneunia. mulla lähinnä noita ennakko aavistuksia. tänään viimeks tuli.. miehelle juttelin tästä meiän projektista ja sanoin että "sitten kun seuraavakierto alkaa...." ja sitte tuli sellanen fiiwis että ei mulle tuu viel vähään aikaan menkkoja. saas nähä kuinka väärässä oon..
 

Yhteistyössä