***Viikko 27***

kiitos papagena, tuo rohkaisi mieltä. mulla on kyllä semmoset menkkaturvotukset ja olot että täti tulee ihan just. harmittaa jotenkin valmiiksi. ja sit kun ei todellakaan muista oliko esikoisesta ennen plussaa tällasia oloja.
ketjussamme on nyt jotenkin hiljasta.. huhuu... :whistle: siivota pitäsi näin sadepäivän kunniaksi mut meni mielenkiinto. *tiistai kaukana* <----sillon testaan jos ei muuta..
pahoittelut heksamiinalle :hug:
 
Papsu: Eikös se sun roskishaamu ollu toissapäivänä?! :p Täytyy tosiaan tuonne keskukseen soitella ja apua anoa. Kaveri kertoki just kaiken tarvittavan JKL:n toiminnasta ku se synnytti 2kk sitte täällä. Kuulemma vaan 1 ultra koko raskauden aikana. Mälsää. :(

Heksamiina: :hug:
 
Heksamiina :hug: Seuraavaan kiertoon onnea!

Tuli edelleen aamulla haamu. Odottelen pari päivää nyt että vahvistuis.
Noista haamuista/viivanpaikoista että jos vähänkin väriä niin kyllä se haamu on =) Mä just laskeskelin että ei varmaan mulla pitäiskään juuri mitään haamua enempää näkyä testissä kun niin alkuviikot menossa vielä, viikkoja luultavasti vasta se 3+jotain...
Nyt paaljon plussia!!!!
 
hannamanna piti oikein äsken mennä vielä katsomaan testiä uudestaan :ashamed: ...ja siihen oli tullut hyvin haalea viiva, eli jonkinlainen roskishaamu. Testissä kyllä sanottiin, että tulos ei ole luotettava 10 min jälkeen, mutta kyllä toivo kuitenkin hieman heräsi...No toivotaan parasta ja pelätään pahinta... menkkaoireita ei ole edelleenkään, mutta luulenkin, että ovis tuli vähän tavallista myöhemmin.
 
neitikevät onko sulla mahdollisia raskausireita? mulla ollut eilisestä illasta asti jotenkin rinnat kipeenä. voihan se johtua muustakin mut tuntuu lupaavalta ja silti pelkään hirveästi että täti kurvaa paikalle. olin varma ku heräsin että menkat on alkanu mut ei ihan vielä. toivon vaan että jos alkaa, alkais heti ni ei venyis kierto kovin pitkälle. mulla vissiin kp 28, hui..
 
hannamamma, mulla tuli haamu/viivanpaikka kaks kertaa peräkkäin ja sen jälkeen vaan negoja tullu. edelleenkään mä en tiedä että kumpia ne oli. viimeisintä epäilisin ehkä haamujen haamuks kun mun mielestä siinä oli väriä mut eipä ole muissa testeissä näkyny joten kai sekin oli viivanpaikka.
 
MAANANTAI 9.7.


hannamamma........kp 29/28-31.........yk3............2.lapsi
neitikevät...............kp 32/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 32/35..............yk2 ...........esikoinen
Susan82.................kp 34/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo...........kp 34/28-31.........yk1............2.lapsi
piutsuli....................kp 39/30-47.........yk3............esikoinen?

Haamuilijat

piutsuli

Plussanneet

myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008
äiskä äiskä........................LA 14.3.2008
Papagena..........................LA 13.3.2008
Rhea..................................LA 11.3.2008

Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
Tuikui
hissu
Heksamiina



nostin tämänkin vielä tänne, ettei ihan tiputa kokonaan... tarkastakaa päivät kun niitä muokkailin... =)
Papagenan LA:n utsin tuolta toisesta pinosta ;)
 
eli toi testi oli todellakin susi, nyt siihen testi-ikkunaan oli ilmestynyt viiva mutta kontrolli ikkunaan ei , eli virhe..mut joo tein uuden äskön joka nega.(arvetenkin) eli nyt siis menkkoja odottelemaan..en varmaan pinoudu mihinkään sillä jatkan elokuussa opintoja niin saa tämä vauvailu hetkeksi unohtua, jospa silloin tärppi tulisi. :) tuokaa te jäljellä olevat plussia lisää, mä poistun takavasemmalle ja käyn lukemassa teidän kuulumisia.
plussaonnea paljon kaikille!!!! :flower: :heart:
 
MAANANTAI 9.7.


hannamamma........kp 29/28-31.........yk3............2.lapsi
neitikevät...............kp 32/30..............yk4............esikoinen
Susan82.................kp 34/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo...........kp 34/28-31.........yk1............2.lapsi
piutsuli....................kp 39/30-47.........yk3............esikoinen?

Haamuilijat

piutsuli

Plussanneet
myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008
äiskä äiskä........................LA 14.3.2008
Papagena..........................LA 13.3.2008
Rhea..................................LA 11.3.2008

Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
Tuikui
hissu
Heksamiina
syliapina
 
Syliapina :hug:


En oo nyt testaillut mutta ei oo ne menkatkaan tulleet. Joten toivossa elän että seuraavaan testiin ilmestyy vahva viiva =) Ihan tukkonen olo nyt ja karmee väsymys.... ja eilen päänsärky :headwall: Jospa huomenissa sitten vaikka jo testais......

Hannamamma :hug: Seuraavassa kierrossa plussa!
 
Syliapina ja muut tippuneet :hug:

En voi vieläkään uskoa todeksi, mutta tänään sain haamun. Vatsassa kyllä samat oireet kuin ennen tätin tuloa, mutta haalea viiva siihen tuli. Nyt vaan odotellaan viivan vahvistumista. Tsemppiä odotteluun piutsulillekin!
 
TIISTAI 10.7.07


hannamamma........kp 30/28-31.........yk3............2.lapsi
neitikevät...............kp 33/30..............yk4............esikoinen
Susan82.................kp 35/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo...........kp 35/28-31.........yk1............2.lapsi
piutsuli....................kp 40/30-47.........yk3............esikoinen?

Haamuilijat
piutsuli
neitikevät


Plussanneet
myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008
äiskä äiskä........................LA 14.3.2008
Papagena..........................LA 13.3.2008
Rhea..................................LA 11.3.2008

Tulevat plussaajat
gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
Tuikui
hissu
Heksamiina
syliapina
 
neitikevät ihanaa!! :heart: kerrohan sit kuulumisia tännekkin.

mulla ei oloja! ei menkkoja! testailla en aio, eilinen oli pettymys. toivoa kait niin kauan on kun täti ei tule.. :| kokoajan ravaan vessassa että joko.mut tyhjää täynnä.
 
Kiitos Oikukas ja hannamanna! Vielä odotellaan kunnon viivaa, ennen kuin uskallan riemuita asialla. Testailen uudestaan torstaina (jos maltan odottaa... :) )

Aika jännä juttu, että aikaisemmilla kierroilla on ollut sellainen tunne, että voisin olla raskaana, mutta tässä kierrossa olin varma, että en ole. Tilasin jo lisää ovistestejäkin! Kai tämä jonkinlaista käänteispsykologiaa on! :LOL:
 

Yhteistyössä