*** VIIKKO 19 ***

  • Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
Negaa täälläkin näytti taas :'( Ei auta kun odotella. Ainoa mikä eroaa muista kierroista on se, että se kohdunnapukka on siirtynyt taaksepäin ja on erittäin kiinteä ja kiinni ja rinnat on kuin ilmalaivat, siinäpä ne sitten onkin.
No toivossa on hyvä elää....

Plussatuulia puhaltelen ++++++++++++ ja pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Lastwish kp 36/32 yk4
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
 
Boobs harmailee
Huomenia!

Pupuvaimolle iso ja lämmin :hug: Mullakin täälä ikkunoiden pesu aluillaan vaikka oon kai jollakin tapaa tuosta tädin saapumisesta ja tippumisestani toipunut. Tsemppiä teille jatkoon!!

Fantsulle ja Hilipatille pahoittelut negoista. Mutta tsemppaan teitä vielä, oon sen varmaan aikasemmin kirjottanu, et mulla molemmat raskaudet näkyny testissä vasta kun menkat olleet myöhässä 2-3 viikkoa! Ja esikoisen aikana testattiin aamupissasta sekä kotona että neuvolassa.. Luulis, että niiden "labratestit" ainakin olis tarkkoja. Salamatkustajia voi siis olla!!

Muille PAAALJOON PLUSSIA =) =)
 
Mä muuten katoin yhestä raskauskiekko laskurista, jota vissiin käyttävät myös neuvoloissa (ainakin täällä päin), niin siitä kun katto et mulla on ollu menkat viimeks 10.4 niin raskaustesti pitäs näyttää posiitiivistä 11päivän ja 15 päivän välillä ja sen mukaan ovis ollu 25 päivä eikä 23 päivä, et ollankohan me hilipati oltu sittenkin liian aikasessa tossa testaamisessa??? :/ tiedä sitä siten, ihmetyttää vaan kun edelliset on näkynyt niin aikasin.

Kiitos boobs stemppauksesta =)
 
Voi Fantsu, sullakin nega! :hug: Kyllä meitä nyt piinataan.
Boobsin kokemukset kyllä antaa vielä hieman toivoa, vaikka lähes siitä olenkin jo luopunut. Ajattelin muuten ihan samaa, että pitäiskö sitten hankkiutua verikokeelle..

Kävin äsken kunnon hikilenkillä ja se hieman lievitti tuskaa. Tämän päivän juhliin aion suunnata autolla, en juo koska *ehkä se salamatkustaja kuitenkin on kyydissä*. Juu, itsensä kiusaamista oikein nämä ajatukset... :headwall:

Monella näyttää olevan päivät jo yli normikierron, plussia kovasti muille! :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:40 Fantsu kirjoitti:
Mä muuten katoin yhestä raskauskiekko laskurista, jota vissiin käyttävät myös neuvoloissa (ainakin täällä päin), niin siitä kun katto et mulla on ollu menkat viimeks 10.4 niin raskaustesti pitäs näyttää posiitiivistä 11päivän ja 15 päivän välillä ja sen mukaan ovis ollu 25 päivä eikä 23 päivä, et ollankohan me hilipati oltu sittenkin liian aikasessa tossa testaamisessa??? :/ tiedä sitä siten, ihmetyttää vaan kun edelliset on näkynyt niin aikasin.
Fantsu, tarkoitatko, että rtestin pitäisi näyttää positiivista vasta 11-15. toukokuuta? Mulla kans ollut viime kuukautiset 10.4. Menkkaoireita oli viime viikon lopulla ja alkuviikosta, mutta nyt ne on kadonneet ja silti tätiä ei näy eikä kuulu. Voiko tällainen kauhea tsemppaaminen ja jännääminen siirtää kuukautisia?

Boobs, mitä ne sitten sanoi siellä neuvolassa, kun sulla näytti testit plussaa vasta kauhean paljon myöhemmin? Onko siihen joku selitys?

Tilastollisesti kai tähän ketjuun pitäis saada vielä usemapi plussa, vai??? *elättelee toiveita kaikkien puolesta* Onko tietoa noista verikokeista, miten niihin pääsee? Vain yksityisen kautta vai?
 
Mä olen taas viikon ollut netin ulottumattomissa ja paljon on tullut uutta juttua tänne. En nyt jaksa koko ketjua lukea läpi, mutta selailin ja ilokseni huomasin että plussia on ainakin jokunen saatu tähän ketjuun. Tänne täti paukkasi jo paikalle eli mut voi laittaa tippuneisiin. Nyt siis menossa kp 3. Harmitus on tietysti suuri, vaikka tietysti tietää että ekasta kierrosta on tosi epätodennäköistä tulla plussaa. Ei muuta ku uutta yritystä ens kiertoon. Eilen näin ekaa kertaa kaverin vauvan 5vk ja kuume sen kuin nousi entisestään. Eihän toí täti koskaan kovin mieluisa vieras ole ollut mutta nyt se tuntuu entistä pahemmalta.


Paljon onnea kaikille plussanneille ja muille tippuneille parempaa onnea ens kiertoon. :hug:
 
anna joo, sen kiekon mukaan r-testin pitäs näyttää positiivistä vasta tuolloin 11-15 päivä toukokuuta ja oviskin ois myöhempää, mitä nää netti laskurit on ilmottanu, olin kyllä vähän ihmeissäni tosta kiekon antamista tiedoista, joten soitinpa yhdelle tutulleni, joka on äippäneuvolassa töissä, niinhän sanoi että kannattas testata vasta maanantaina ( :eek: ), joten toivoa sitten vielä on :heart:
Jotenkin on semmonen olo et ei tiedä mihin uskoa.....

Eli jatketaan jännäämistä :hug:

olivialle ja lastwishille (menikö nikki oikein, ku ulkomuistista sen heitin :ashamed: ) suuret halitukset negasta :hug:

Jatketaan me muut vielä piinaamista aj toivotaan, että ees joku meistä sen plussan nappais =)
 
Pahoittelut tädin yllättäneille :hug: !

Fantsu, Hilipati, Anna: Toivon, että nega muuttuu vielä plussaksi +++++++!!!

Hipulle onnea testaukseen!! Kerro miten kävi, plussalista kaipaa jatkoa!

Verikokeisiin pääsee mielestäni soittamalla terkkarille, ja kertomalla tilanteen. Eikä se tietääkseni maksa mitään (riippuu varmaan paikkakunnasta, en ole varma).

Täällä alkuviikosta siis haamuiltu ja tänään tein uuden testin. Testiviiva oli lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva!! Jospa se olis plussa sittenkin :heart: !!!! Testi oli joku marketin halpa liuskatesti, mistä en löytänyt edes herkkyyttä :ashamed: . Epätodelliseksi olon tekee se, että nyt on vasta eka yk... huih! Onneksi tänään on iltavuoro töitä ja huomenna aamu. Saa ajatuksen siirrettyä muualle :) .

Mukavaa viikonloppua jännityksestä ja piinasta huolimatta jokaiselle :hug: !

-Kirppu-
 
onnea kirppu :hug: :heart:
Mulla kans aiemmat raskaudet tärpänny ekasta ja näkyny testissä heti kun menkkojen olis pitäny alkaa, mut tää kolmas tuntuu nyt olevan oikein kiven takana ja mahdollisimman epämäärästä...

Mutta ihana lukea muitten onnistumisista =)
 
Pahoittelut kaikille negan testanneille mutta muistakaahan että niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy :hug: =)

Olivialle parmepaa onnea uuteen kiertoon :hug:

Kirpulle onnittelut viivan vahvistumisesta ja pikkuisell etarroja matkalle mukaan!!! :flower: :heart: :heart:

Täälläkään ei vielä täti ole tullut mutta onhan tässä pitkä päivä vielä aikaa... :snotty: <br><br>
 
Pahoittelut tippuneille :hug: ja plussanneille :flower:

Meille täti sitten kurvasi tänään eli juuri kun olin vaihtamassa lakanoita ;) Tänään olisin lähtenyt iltapäivällä apteekkiin mutta onneksi en kerinnyt, niin säästyi nekin rahat :saint:

Toivotaan, että mahdollisimman moni vielä piinassa olijoista saisi sen plussan :heart:

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille :wave:
 
Pihlamaarialle :hug: :hug:

Fantsu, toivotaan että se akan ketale ymmärtäis kiertää meidät molemmat kaukaa ;) Sulla on kans kiusallisen epätietoinen tilanne nja toivottavasti plussaa päättyisi!!!

Ei vieläkään siis tätiä :snotty:
 
Pupuvaimolle voimia!!! :wave: Ja kaikille muillekin tippuneille..

Fantsu, meinaatko odottaa testaamista sinne maanantaihin vai miten? Ite oon testannut viimeksi keskiviikkona (kp30/30), ja puhdas nega. Vähän houkuttais itseä kiusailla maanantaihin saakka, mut toisaalta hu on äitienpäivä..

Hyvä Suomi!!!
 
anna , tänää tein testin, negan, mut sit kun se aikaraja oli mennyt just umpeen (siis se minkä ajan sisällä se pitää kattoa), niin todella haaleaakin haaleampi haamuviiva....

Mä päätin et vasta maanantaina testaan, jos täti ei sitä ennen tule.
kiusaa se on pienikin kiusa :kieh:
 
kiitos pikkuinenko :hug: Mä oon nyt vakaasti päättänyt, että vasta maanantaiaamuna testaan seuraavan kerran, jos huomen aamulla teen taas sen negan, niin tiedän et mun päivä on pilalla :/ , et huomenna vaan nautin omista pikku muruistani ja miehestäni =)

anna , jos testaat huomenna niin tuu ihmeessä kertomaan kuin kävi, pidän täällä peukkuja sulle db =)

(.) ei vieläkään tietoa tädistä.....
 
No niin testi on tehty ja puhdas nega tuli :( , mutta tädistä ei ole tietoakaan ja nyt päivät 36/32... ärsyttävää että kierto näin pitenee.. eipä tässä sitten auta kuin odotella tätiä tulevaksi....
 
hipu :hug: jospa se vielä plussaksi muuttuu, pidetään peukkuja!!!
Mulla kanssa nyt kp33/28 eikä tätiä näy....
Ikinä ei kierto näin pitkäksi venynyt, joskus vuosia sitten ollu pari kertaa max 33, mutta katsellaan ja toivotaan plussia :heart:
 
Huomenta!

Tädin saavuttamilla :hug: ja onnea uuteen kiertoon! Toivottavasti sieltä sitten niitä plussia tulee.

Ja Kirpulle onnittelut plussasta! Ihanaa että jollain on hyviäkin uutisia.

Mutta entäs sitten me kenellä kp:t kasvaa, tätiä ei näy ja testi näyttää negaa!? Fantsulla kieltämättä kuulosti tuo haalea haamu hyvältä! Eiköhän se siitä vahvistu! Varmaan järkevää odotella huomiselle testaamista.

(.) Oon onneks rauhottunut eilisestä negasta ja nyt vaan odottelen kiltisti tätiä, enkä enää jännitä. Joku aikaisemmin kyseli voiko se kova toivominen ja jännitys viivästyttää tädin tuloa, niin uskoisin että voi. Mä luulen että mulle on käynyt juuri niin. Mutta ehkä helatorstain kunniaksi voin uuden testin tuhlata jollei siihen mennessä ole saatu vieraita..Sitten on taas vapaapäivä niin voi kotona rauhassa surra/iloita tuloksesta. Ihme juttu, kun ei kyllä ole yhtään sellainen olokaan, että olis täti tulossa. Sillon vähän oli, kun sen olis pitänyt tulla, mutta sit ne oireet loppu. Ei sen puoleen, ei ole enää mitään muuhunkaan viittaavaa oiretta päällää..no jaa, ehkä tissit ihan hiukan arat.

Toivottavasti vielä meille lopuille piinaajille riittäisi plussia!! +++++ :whistle:
 

Yhteistyössä