Viidennestä haaveilevia?

Tellu, oikeessa olet, en ymmärrä miehiä sitten alkuunkaan :D
Toivotaan,että sulla olis nyt plussakierto meneillään. Mulla on nyt niin sellanen olo,et menkat tulossa et vaan toivon että alkasivat jo! |O Sen vain jotenkin tietää,onko vai eikö raskaana...
Tervetuloa Hemmuli joukkoon. Pino hiljenee välillä,mutta kyllä täällä kuumeilijoita riittää! Kun vielä alkas niitä tuloksiakin näkyä :whistle:
Noh, Toivossa on hyvä elää, sano lapamato. kp. 21/25-26
 
Kyllähän sinullakin Enkeliäiti on vielä hyvät mahdollisuudet, pidetään kovasti peukkuja! Kuitenkin raskausoireet ja menkkaoireet voi olla hyvinkin likellä toisiaan..

Mulla on kyllä sellainen tunne että ei tästä kierrostakaan tärppää. Noh, joskos sitten seuraavasta..

Hemmulille myös tervetulotoivotukset joukkoon, joukko on vielä suhteellisen pieni, mutta josko se tästä vilkastuisi.. Ja toivotaan että teille tulisi jo hetmilleen plussa! Niitä on uutisia on aina kiva kuulla ja on myös kiva nähdä kuvia plussatesteistä.. Hassua tykätä kattoa toisten pissatikkuja.. :LOL:
 
Tein testin first signal..en jaksanut odottaa huomenaamua..testi kohtaan tuli viiva poikittain vaikka olisi pitänyt olla pystyviiva jos plussaa...en ymmärrä :/ ..siis nega se varmaan oli sitten...kuten niin monta kertaa...vuosi on meillä yritetty ja terolut-kuuri keväällä takana...nyt kierto tasainen 24, mutta mensut ollut pari viime kertaa oudot..vuotaa tai sitten ei..mutta toivotaan että vielä tärppää...neuvolan kanssa sovittiin että tammikuussa palataan asiaan jos ei vielä silloin ole positiivisia uutisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LittlePeople:
potkikaa mut pois tästä pinossta, hus hus! :attn:

TAASKO tää perhanan tauti iski. Ihankun neljässä ei olis jo tarpeeks hommaa :D
Myös minä sivusilmällä käyn täällä kattelemassa. Hiukan tuo viides houkuttelisi, mutta neljäkin on jo saavutus. Hiukan hämmennyksissä olen mietteitteni kanssa..
 
Alkaahan tännekin tulla elämää! Tervetuloa vaan mukaan LittlePeople ja Sinituuli! ;) Vauvakuume on kroonista, ainakin täällä meilläpäin.. :LOL:

Itsellä ollu aivan ihme kipuja vähän niinkuin vyötäröllä mutta selänpuolella, pakottaa aivan älyttömästi. :( Toivottavasti en olisi tulossa kipeäksi..

Jeps, mutta aamuhommiin ja sitten ulos ihanaan pikkupakkaseen.
 
Pakko tulla tännekin ihmettelemään tänaamuista hentoa punaista haamua.. ;) Laiskana pistän saman tekstin tännekin...

Nyt en kyl tajuu mistään mitään! Eilen tein CB:n digitestin,että uskallanko alkoa ottaa illalla. Negahan siitä tuli (ei ollu kyl aamupissasta) joten kuppia otin eilen aika railakkaasti. Lämpö nousi eilen myös jo 37,5C ja ihan outo olo. Tein sit aamulla herkällä puikkotestillä (David) vielä aamupissasta ja siihenpä alko tulla ihan testiajan sisällä punertava haamu! :0 Siis mitä??? Miten CB ei näyttäny mitään? Outoa myös se,että töhryvuodosta ei tietoakaan ja mulla on aina sitä ennen tädin tuloa jo monta päivää. Mitähän toi läträys teki,jos vaikka oliskin raskaana Viiva on kyl selkeesti punainen, mieskin sen näkee, eikä sellanen harmahtava viivanpaikka. Tosin en oo saanu noihin kyl viivanpaikkojakaan yleensä näkyviin. Noh, odotellaan,mitä käy, voi hyvinkin olla kemiallinen...
 
Pidetään peukkuja että viiva vahvistuisi Enkelinäiti!!! Enkä kyllä usko että alkomahooli vaikuttaisi vielä ainakaan tässä vaiheessa.

Itsellä on mahassa aivan jotain ihmeellistä painetta.. Onkohan tästä kierrosta tulossa aivan superlyhyt vai sitten jotain muuta hämminkiä.. Otappa taas tästä kropasta sitten selvää. Nooh, pitänee vaan jaksaa odotella vajaa pari viikkoa jos ei sitten täti yllätä ennen sitä.
 
Enkelinäiti Toivottavasti se viiva vahvistuu ! testeissä on eroja ja voi näyttää vielä useampanakin päivänä et toinen plussaa ja toinen ei ... Ja vaikka olisit vetäny kunnon kännit niin ei pienokainen kuitenkaan ole vielä k unnolla kiinni niin että olisi tullut energiat napanuoran kautta , joten et ole vielä aiheuttanut mitään vahinkoa pienelle vaikka raskaana olisitkin :)

neitim
 
Mites enkelinäiti onko testailtu uudestaan :heart:
hetki mulla taas vierähti ennekuin taas tänne ehdin kirjoittelemaan.
Mun vauvakuume vaan nousee ja nousee =) Jotenka enpä tiedä jaksanko odottaa että tuon sikarokotteen saisin ennen raskautumisen yritystä....hmm.se kyl mietityttää..kun ei millään heti plussan saamisen jälkeen viittis mennä piikille,vai onko kellään tietoa voiko ne aineet vaikuttaa ihan niin alussa vauvaan joka tosiaan on vasta alkio ja missäs vaiheessa se istukkakin vasta kehittyy?
kertokaas kuinka teidän päivänne sujuvat,mitä teette arkisin?oletteko työssä vai kotona?
Millä piristätte itseänne jotta saatte taas voimaa ja intoa kotihommiin? :hug:
Kirjoitelkaahan!!
 
Auringonkukaksi.. kyllä sieltä se plussa sit pärähti viikko sitten ja nyt pitäs olla 4+6 viikkoja. Hyvin ei alkanu tääkään odotus, eli VTI ja verivuotoa ollut,mutta katellaan nyt. En tiiä uskaltasko varata varhaiseen ultraan aikaa vai en. Toisaalta,jos on jonoja niin se pitäs varmaan varata n. 3vkoa ennen, mutta sitten taas jos meneekin kesken niin on inhottava perua... Ääh, kun on vaikeeta! :( Neuvolaan en soita vielä muutamaan viikkoon kuitenkaan.
Mä olen töissä (tälläkin hetkellä) ja teen 4-päiväistä työviikkoa,vaikkakin tän syksyä oon joutunu joustamaan ja tekemään aika paljon täyttä viikkoakin. Ja tosta piikistä, että mä sain sen juuri oletettuna ovispäivänä, ja hieman huolestuttaa että miten alkio voi... Mutta toisaalta, kiinnittymiseen menee 6-7vrk ja istukka alkaa muodostua vasta sen jälkeen kun keltarauhanen on hommansa hoitanut, eli oletan että km tulee alussa jos on tullakseen. Eihän tosta rokotteesta ole niin paljon tietoa,että voisi mitään varmaa sanoa,mutta itse en olis pystyny haaveita lykkäämään sellaisen takia,mistä tuskin haittaa on. Mutta tää vain mun mielipide ;)

Mitäs Tellun kierrolle kuuluu, entä neitim?
 
Toivottavasti teillä menisi kaikki hyvin Enkelinäiti!!!

Kierto alkaa olemaan loppusuoralla 28/30.. Oireita on vaikka ja mitä, mutta ne voi olla myös oireita tädin tulosta.. Tein tänään testin, herkkyydeltä 20 jotain eikä aamupisusta (kuka yrittää huijata itseään), ja nega sieltä taas sitten tuli.. :headwall: :headwall: :headwall: :'( Tilasin kuitenkin vielä muutaman tosi herkän testin ja näytti että tänään olisi toimitettu joten voisi mahdollisesti huomenna olla perillä. Josko sitten ylihuomenna heti aamusta testailis jos ei täti sitten ole saapunut jo vierailulle..

Itse olen kotiäitinä ja päivät menee siis lasten kanssa touhuillessa, eipä siinä siis sen kummempaa.. :LOL:

Jeps, mutta mies on tulossa kotiin niin pitänee mennä katteleen tuota ruokaa josko se vaikka olisi valmista.
 
täällä mennään kp 44 ? tai jotain sinnepäin .. oon testaillu jo viikonverran putkeen että pakkohan se plussa on tulla , vaan ei ei edes viivanpaikkaa ja herkkyys on 20 ...
Ulkomailta tilatut d-vitamiinit 125mg saapuivat myös tänään ja heti aloitin .. :)
plussan metsästys jatkuu kunnes tääti tulee ja alkaa uusi kierto

neitim
 
Kiitos Enkelinäiti. :flower:

Just tuossa kattelin vanhoja neuvolakortteja niin olen näköjään malttanut odottaa viikon verran että menkat on myöhässä ennen kuin olen testannut.. Miten ihmeessä???? |O Nyt en malta odottaa näköjään että olisi edes oikea päivä alkaa.. :whistle: Mahassa kyllä juilii siihen malliin että täti olisi tulossa. Jos yrittäisin malttaa pitää testit kaapissa tuonne loppuviikkoon ainakin, mielellään maanantaihin saakka jos ei tätiä sitä ennen näy.

Mikä sinulla on tilanne? Toivottavasti parempaan päin.
 
Joo, vuotelu onneksi ryytyi ja loppu kokonaan ja oli pakko aamulla tehdä vielä Clearblue varmistukseksi että kyytiläinen tallessa. Mullakaan ei tässä kierrossa näkynyt haalea haamu 10-herkällä testillä kuin vasta kp. 23/25-26 ,mikä aika myöhään. Sitten kun kierto oli lopussa, alkoi näkyä vähän epäherkemmälläkin testillä. Ja liuskoilla näkyi huonoiten.. :|
 
Hienoa että vuoto loppui! :hug:

Pitänee itellä nyt vaan yrittää malttaa mielensä ja odotella rauhassa.. Aiemmat raskaudet olen puikkotestillä todennut, nyt olen käyttänyt noita liuskoja.. Josko se niissä sitten olisi vika.. :LOL: Kuka taas yrittää huijata itseään.. :whistle:
 
sopisiko joukkoonne mukaan?
Olen viidennestä haaveileva 32-vuotias. Ja tällä hetkellä leijun pilvissä. Olen kinunnut vauvaa jo vuosikausia mieheltäni ja nyt toissapäivänä hän viimein suostui aloittamaan yrityksen. =)
Ihan heti tässä ei pääse yrittelemään kun tuosta e-pillerilevystä on vielä 16 pilleriä jälellä.
Mitä olette mieltä? Menisköhän kierrot ihan sekaisin jos jättäis tän levyn loput ottamatta? Ja oisko muutenkin parempi odottaa yhet normaalit menkat pilsujen jälkeen? (en jaksais)

Mä olen menny niin sekasin tän kuumeen kanssa, että kun mies sunnuntaina näytti vihreetä valoa, niin eilen löysin itteni vauvanvaateosastolta. Vaunujakin kattelin jo netistä. Ja tätä viimistä en oikeen kehtaa ees kertoa....ostin raskaustestin!!!! vaikka syön vielä pillereitä!! hullu mikä hullu!

Nyt sitten tän ketjun lukemisen pariin..


 
Tervetuloa riemu! Kiva saada lisää porukkaa tähänkin ketjuun, josko tämä tästä lähtisi vilkastumaan.. Itse olen kyllä huomannut että olen ihan kuin ensimmäistä yritettäisiin, aivan sekaisin ja ihmeissään.. :LOL: Minä olen noita raskaustestejä kerinny jo hyvän liudan kuluttamaan..

Tuohon pilleriasiaan en osaa sanoa mitään, koska ite olen syönyt viimeksi pillereitä kakkosen jälkeen ja jätin ne pian pois kun eivät sopineet minulle.

En sitten tänään aamulla tehnyt testiä, Hyvä minä! Josko sitten huomenna aamulla ja seuraavan ens viikolla.. Jos siis täti ei ole tullut ennen sitä.
 
Tervetuloa Riemu, minunkin puolestani! Suosittelisin kyllä syömään pillerit, koska muuten voi kierto mennä ihan sekaisin ja vaikeuttaa yritystä :/ Mulla meni muutama kierto pillereiden jälkeen hormonien tasoittumiseen viime talvena,ennenkuin tärppäsi. Toivotaan,että teillä nopeammin!

Mulla alkoi jo pahoinvointi! :eek: Töissä aamukahvi meinas tulla takaisin ja koko ajan on sellanen yrjötysolo :x Asiaa kyl pahentaa antibiootit,jotka myös aiheuttaa huonoa oloa. Onneksi huomenna viimonen päivä pitää niitä nappailla. Eipä tänne muuten ihmeitä,töissä jälleen :wave:
 
Kiitsat vaan tervetulleeksi toivotuksista :)
Mulla on myös semmonen fiilis kuin ekaa olis suunnittelemassa. Nuorin on jo kuusi vuotias ja menee kohta ihan piloille kun on pienin ja "vauvoin". Eli olis jo korkea aika tehdä hänestä isoveli. Hmmm...miten tän kierteen sitten saa loppumaan.
Olin kyllä jo luullut että neljä riittäisi ja nyt kun kaikki on "isoja" ja pääsee hiukan helpommalla, niin mitä järkeä olisi tehdä vielä yhtä pientä, mutta kun vauvakuume painaa päälle.

Enkelinäidille hyviä vointeja ja hienoa että pulla on jo uunissa. :flower:
Toivottavasti epätoivottu täti pysyy kaukana Tellusta.


 
Enkelinäiti millon sinulla on muuten laskettuaika?

riemu, meillä ollaan jo päätetty miten tämän kierteen saa loppumaan.. Jos joskus saamme viidennen ihanuuden, niin sen jälkeen minä menen laittamaan piuhat kiinni. ;) Muuten tätä ei saa loppumaan.. :LOL:

 
Tervetuloa riemu!!!
Ja onneksiolkoon enkelinäiti :heart: :heart: :heart: toivotaan että kaikki sujuu hyvin :hug:
ja
tellu,malta nyt ootella se viikko niin saattaapi plussa pärähtää ( ja ajetaan se täti pooois! )
neitiM,sullahan on pitkä kierto?kerropa miksi noita d.vitamiineja hait ja kuin paljon otat?

riemu; Mulla on kans vielä pilleriliuskaa jäljellä noin puolet,ja ite yks ilta mietin et josko lopettaiskin heti..mutta,kyllä se kannattaa syödä loppuun,sillä en halua horjuttaa noita hormonitoimintoja millään lailla jos se vaik vaikeuttais sit raskaaksi tuloa.
ja en aio pitää yhtä kiertoa väliä,eli normalisoittaa omaa kiertoa,kuka nyt sallaista jaksaisi ootella!Että pullia uuniin vaan,hope so.
Jotkut lääkärit suosittelee sen välikierron pitämistä jotta laskettuaika olis helpompi laskea.
Ite toivon tässä vielä ennen yritystä saavan sen sikarokotteen,kun en ihan alkukolmanneksella sitä uskaltais ottaa...
vaikkakin enkelinäitikin kyllä uskalsi sen ottaa...olenkohan ihan vainoharhainen pelkuri tuon asian kanssa...
Kiva,riemu,että teillä on jo isompia muut lapset niin on niistä sitten apua ja ovat jo omatoimisiakin:)Minkä ikäisiä muut lapset?
Meillä nuorin 1v,mutta tahtoisin lapset peräkanaa ilman sen suurempia ikäeroja...olen miettinyt töihin menoa,mutten pienintä vielä hoitoon raaski viedä,niin sama kai se jos tää kotiäitiys vielä vuoden pari jatkuu..jaksamista se kyllä vaatii,mut niinhän kaikki asiat tässä elämässä,ja on tässäkin poppoossa pyörittämistä ni ei se yks pikkuinen kullannuppu nyt paljoa tätä arkea enä horjuta:)
Sukulaisilta saa kyllä taas odottaa sitten kauhistelu-kommentteja.
Mutta eikös se ole parasta elää niinkuin itsestä hyvältä tuntuu?
:hug: =) :flower: :heart: jatketaan kuumeilua,piti riemulta vielä kysyä jota oletko helposti aiemmin tullutraskaaksi?
No nyt kotihommiin =)
 
kp 20/24...Rinnat olleet tässä kierrossa tosi kipeät...Ja pari kertaa on pitänyt käydä kakomassa pahaa oloa...Mutta itselle ei oikein malta suoda ajatustakaan raskaudessa ettei pettymys olisi taas niin valtava...Odotellaan nyt viikonloppua...
 

Yhteistyössä