Viidennestä haaveilevia?

Kiitos vastauksesta Enkelinäiti. Odottavan aika lyheni heti viidellä päivällä!!! ;) Tai tietty saa nyt nähdä miten käy, kun minä lopetin imettämisen kokonaan joku aika sitten, eli menkat voi yllättää hetkenä minä hyvänsä. Toivottavasti ei alkais laisinkaan..
 
Moi vaan te viidennestä haaveilevat. Itsekin täällä haaveilin aiemmin...

Tarvitsisiko joku teistä 7 kpl Mammaksin ovistestejä? Itsellä ne jäivät käyttämättä ja nyt ovat ihan tyhjänpanttina kaapissa. Voisin mielelläni postitella, jos joku tahtoo.

Onnea kaikille uusille raskautuneille ja toivottavasti mahdollisimman moni teistä saa sen viidennen nyytin :heart:

Sisely rv 33+3
 
Hiljainen on tämä ketju..

Omaa napaa; menin sitten eilen testaamaan ihan raskaustestillä päiväpissasta.. Ja taasen siihen piirtyi haamu. Nyt vaan oli sellainen että mieskin näki sen.. :heart: Nyt pitäisi muutama päivä malttaa odottaa kun olisi vielä yksi r-testi kaapissa. (Ovistestit menin sitten malttamattomuuksissani tuhlaamaan jo hyvissä ajoin) Ajattelin että josko tiistai-aamuna käyttäisi sen ja jos se näyttää vielä positiivisia merkkejä niin pitänee loppuviikosta sitten kipitellä apteekkiin.

Miten Pinkladyllä on mennyt? Ja mikä on Enkelinäidin tilanne?
 
Yksinjuttelua..

Joopa joo, tein sitten tänä aamuna testin.. Ja nega tuli.. :'( En ymmärrä!!! Miksi ihmeessä se haamu kävi siinä??? Noh, jos yhtään yritän vielä toiveita herätellä niin perjantaina tulisi vasta 2 viikkoa oviksesta, eli toivoa ehkä on. Oireita on kyllä melko vahvasti, lämmöt on ollu suhteellisen reilusti kohollaan, suu kuiva/jano ja tänä aamuna tuli ensimmäisen kerran rintoihin pakotus, aivan kuin maito pakkaantuisi. Kuvitteluako kaikki tyystin.. Meinaa masentaa.. :'(

Jos jotain opin, eli en sitten enää luota mihinkään haamuihin vaan odotan kunnes piirtyy kaksi selkeää viivaa.
 
Tellu30 :hug: mulla kanssa noita valehaamuja tullut,ei oikein uskalla niihin luottaa. Täälläkin lähdettiin uuteen kiertoon, nyt olis 4/25-26 menossa ja menkat lopuillaan. Jotenkin kamalan huono olla psyykkisesti, tosi masentava ollu koko viikonlopun ja tää vaan jatkuu. Tein vielä eilen FSH-testin,joka näyttää (mukamas) mahdollisesti alkavat vaihdevuodet ja sain siitä plussan!! |O Eli et olis muka jo alkamassa menopaussikin! :kieh: Onneksi tuolla toisessa ketjussa rauhoittelivat,että hormonit voi olla aika sekaisin kun kuitenkin edellisen raskauden päättymisestä vasta 2 kk. Ehkä siksi tää masiskin vaivaa, ylihuomenna tulee tasan 2kk. :'(
Mutta uuteen kiertoon reippaina, jospa tää tuottas tulosta... missä vaiheessa sun kierto on, tai siis mikä päivä pitäs menkkojen alkaa,Tellu?
 
Kiitos Enkelinäiti. Ja myös sinulle suuri :hug: olet joutunut kokemaan todella kovia! Ja uskon myös että ei sinulla mitään vaihdevuosia ole tulossa, vaan kroppa on vielä palautumassa edellisestä raskaudesta. Uuteen kiertoon vaan reippain mielin. :hug: (voi kun ite vaan osaisi noudattaa omia neuvoja :ashamed: )

Mulla on hiukan hankala tilanne kun en tiedä omaa kiertoa kun menkat ei ole alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen. Poika on nyt 10kk. Lopetin kyllä tuossa vajaa kuukausi sitten imetyksen että josko se kierto sitten jossain vaiheen tulisi takaisin. Tein kyllä toissa torstaina ja perjantaina positiiviset ovistestit, eli nyt tulevana perjantaina voisi olla oviksesta tasan 2 viikkoa. Toivottavasti tein nyt testin vaan liian aikaisin.. Jos perjantaina tai lauantaina testaisin uudelleen.

Minäkö luonteeltani, kaikki heti tänne ja nyt!!! :headwall:
 
Voi vitsit! halit teille kummallekin enkelinäiti ja tellu 30 :hug:
Täällä olisi 7 viikko menossa ja olo ihan ok. Paleltaa aivan järkyttävästi ja pahaa olo on mutta jos tämä paha olo ei tämän pahemmaksi mene olen tosi tyytyväinen. Yleensä olen aivan kuoleman oma, olen nyttenkin väsynyt mutta pystyn kuitenkin olemaan jalkeilla ja toimia! Ruuan terve jotenkin muuttunut vieläkin säännöllisemmäksi, eilen söin iltapalaksi perunoita ka keitettyä kanamunia :whistle: ukko kysy pari kertaa että kuuliko oikein :D
Torstaina eka neuvola,olisi ollut vasta marraskuun puolella mutta tarvitsen lähetteen Jorviin että saan verenohennuslääkityksen heti käyntiin niin siksi jo rv7.
Parhalle 2 ystävälle ja mummille ollaan kerrottu. Mummi oli vähän huolissaan mutta naurahtaen sanoi että onhan sinulla vikkelät jalat. Neuvola täti toivotti jälleen tervetulleeksi iloisesti,mulla on ollut kaikista sama täti. No tässä kuulummisia lyhkäisesti.
Toivottavasti tullette pian odotus puolelle. Siunausta petipuuhiin :heart:
Lilo ja Stitch 6+5
 
Sovitaan vain :D Tässä kierrossa ei tosiaan ole turhia toiveita, yritän ottaa iisisti kun kerran toi mummotautikin iskee päälle.. :LOL: Kysäisin kyllä tutulta lääkäriltäkin, ja hänkin oli sitä mieltä että noi testit on niin herkkiä reagoimaan FSH:lle,että tulee vääristyneitä tuloksia paljon. Ja kuulemma vaihdevuodet ei voi luonnollisesti alkaa tässä vaiheessa vielä. Ei sitten tullut kysyttyä,että jos ei luonnollisesti,niin miten sitten? :xmas:
Parempi kun en ala murehtimaan sitä vielä.

Plussatuulia kovasti :hug:
 
Samoilla linjoilla yritän mennä kuin sinä Enkelinäiti; turhia stressaamatta. Saa nähä miten onnistun.. :whistle: Pikkuhiljaa alkaa itsellä piiip-käyrä laskemaan, josko sitä sitten tästä noustaan kohti uusia harjoituksia.. :whistle:

Kiva kuulla sinusta Pinklady ja hirmuisen paljon onnea odotukseen!!! :flower:

Pitänee lähteä laittaan lapsille aamupalaa ja sitten ulos. Plussatuulia myöskin!!! :hug:
 
heippa,pääseekö mukaan?
Tuola alkuketjussa olen noin puolisen vuotta sitten kirjoitellut ja kun vauvakuume tässä kypsyi aikansa niin nyttemmin ollaan päätetty ja saatu varmuus siitä että vielä halutaan yrittää viidettä kullannuppua :heart:
Tässä mietin pillereiden lopetusta ja sitä että pitäiskö antaa ekan kierron mennä ennenkuin yrittää raskautua..
Tuo sikainfluenssa kyllä mietityttää..uskallatteko te yrittää juuri nyt raskautua?
Kun tautihan on vaarallinen äidille ja sikiölle,ja kuinka alkuraskaudessa voi rokotettakaan antaa ja kannattaakokaan se ekalla kolmanneksella..hmm.Mietityttääkö muita tää asia?
Joten en ole vielä päättänyt milloin aletaan yritään mutta aletaan kumminkin,se on päätetty:)
Siis meillähän on ennestään neljä lasta,jotta vipinää riittää,mutta kyllä tänne vielä sekaan mahtuu yksi rakkauspakkaus :heart:
Kuinka sylikaipaakaan pientä kääröä,kuinka sitä malttaa taas odottaakaan..
Onnea kaikille raskautuneille ja tsemppiä teille jotka yritätte!
Voitais koittaa tehdä tästä ketjusta hieman eläväisempi jos ehditte :flower:
 
Tervetuloa Auringonkukaksi!!! :flower: Olet aivan oikeassa, olisi kiva saada tätä ketjua eläväisemmäksi- =)

Kyllä me uskallamme yrittää raskautua sikainfluenssasta huolimatta. Kyllä tauti kuin tauti on vaarallinen jos niikseen tulee, kyllähän tuo normi influenssakin tappaa joka vuosi. Tämä on siis minun ajatusmaailmasta. Olen kyllä niin ailahteleva persoona että huomenna saatan olla toista mieltä.. :LOL:

Nyt aamupalan tekoon.
 
Hyvää päivää kaikille pitkästä aikaa...
Tässä on ollut toooosi pitkä tauko etten ole käynyt koko palstalla mutta nyt oli pakko tulla kurkkaan ketä täällä viidettä kuumeilevissa vielä on....
Itse olen nyt ihan sekaisin ajatuksien kanssa.. Tähän asti isäntä on ollut vastaan että viidettä ei tehdä mutta mutta..... en oikein tiedä mitä ajattelisin kun isäntä käyttäytyy nykyään niin vastuuttomasti eli ei ole mitään aikeita käyttää ehkäisyä ja minähän en edes ehdota kun mielestäni voisi vielä yksi tulla..... Muutama päivä sitten kysyin että onko hän muuttanut mieltään niin tokaisi minulle että ei todellakaan... mahtaakohan hän kuitenkin salaa toivoa että kävisi ns. vahinko jotta hänen ei tarvitse pyörtää puheitaan... en tiedä todellakaan mitä ajatella......

Kohta pitäisi lähteä neuvolaan ottamaan rokotukset meidän pienimmälle. muut lapset saavat vasta vissiin sitten ensi viikolla elei ole jo myöhäistä kun lasten kouluissa jo on tartunnan saaneita.... :ashamed:


T: Kotiäiti75
 
Kirjoiltelkaahan nyt hyvät immeiset tänne,ees vaan pikasesti vaikka perheessä ja arjessa puuhaa riittää:)
Ajattelin tulla kertomaan että mä olen päättänyt ottaa rokotteen heti kun saan ja vasta sitten aloittaa yrityspuuhat,koska tuntuu vaan jotenkin turvallisemmalta näin kuin että heti plussaamisen jälkeen ryntäisin piikille..jotenka hetken joudun oottelemaan.
 
Hetkeksi sain suljettua mielestäni kaikki ketjut yms. mutta nyt alkaa kaipaamaan jo vertaistukea :)
Clomit mukana toista kiertoa (taas) ja ekassa kierrossa oli selkeä ovis ja tässä kierrossa ??? En tiedä onko ollut /tuleeko lainkaan . ovistesti näytti plussa reilusti yli viikon ja nyt vihdoin tänään tuli haaleampi toinen viiva kuin aiemmin ,mutta lämmöt ovat jo toista viikkoa todella matalalla päivisin n. 35.6-36 , kun muuten norm. 36.4-26.7 ja oviksen jälkeen lähemmäs 37 tai yli . Seuraan vielä muutaman päivän ja jos ei lämmöt ala nuosemaan niin aloitan terolutit ettei tulisi kierrosta mitään 2-3kk:n kiertoa tai ylikin kun nyt mennään jo kp 27 (kai) tai jotain sinnepäin ! :saint:
Enkelinäiti mukavaa että sinäkin jaksoit liittyä seuraan ! Kyllähän tuo km seuraa itselläkin aina pelkona pers.... kun kerran on (ensimmäinen) kuollut sikiö kohtuun rv 16+ jotain niin kyllä se vaan aina on mukana.. mutta kun on tullut 1 , 2 , 3 ja 4:s lapsi tuon jälkeen niin luottaa hieman enemmän jo siihen että se oli vain "sattumaa" kun ei tutkimuksissa poikkeavaa löytynyt .

Onko kenelläkään muulla ollut poikkeavan kauan normaalia lämpöä alhaisemmat lämmöt ja johtuiko se ovuloimattomuudesta vai ????

Meidän "vauva" kohta 11kk on ekaa kertaa yökylässä tänään
niisk :'(

neitim
 
Hetki on aikaa istua koneella, kun laitoin lapset maalaamaan vesiväreillä ja nuorin nukkuu ulkona.. Toivottavasti keittiö ei lainehdi vedestä kun en ole tuota yhtä neitokaista (vajaa 3v) vahtimassa. ;)

Meillä täällä odotellaan että milloin tuo possunuha tulisi, kun on jo niin paljon ihmisiä siihen sairastunut. Vanhimman luokassa on jo aika reilusti ollut oppilaita pois, että eiköhän tuo ole ihan vaan ajan kysymys että milloin tulee tänne meillekin. Toivottavasti vaan koululaiselle ei koulussa iskisi huono olo.. Ja tietty pitää toivoa että menisi lievänä ohi.

Täällä peittoja ollaan heiluteltu, mutta saa nähä tapahtuuko mitään. Luulen että ovis olisi ollut tuossa viikonloppuna, mutta sitä ei päästy hyödyntään koska oltiin kyläilemässä viikonloppu eikä kyläpaikassa kehtaa alkaa peittoja heilutteleen vaikka kova vauvakuume onkin.. :LOL: Nyt kuitenkin alkaa piiiitkä 2 viikkoa odotella tuleeko täti vai olisiko joku sitkeä sissi päässyt perille..

Tämä on kyllä niin jännää, vaikka uskon että olemme missanneet otolliset hetket niin silti sitä toivoo hartaasti että josko jotain kuitenkin olisi tapahtunut.. Hulluksi tässä itsensä tekee. :LOL:

Neitm ikävä kyllä en osaa vastata sulle tuohon lämpöilystä, koska en ole itse niitä aikaisemmin mittaillut kun viime kuussa.. Sillon minulla oli taas koko ajan korkeat lämmöt, mutta se enteilikin vaan tädin tuloa.
 
Heippa,kiva että uusiakin nassuja näkyy :wave:
Meilläkin isäntä taas vaihteeksi käänsi takkinsa, mutta sitten seuraavana päivänä taas pistää väsymyksen piikkiin. :headwall: Niinpä meillä mennään TJOT-meiningillä, mutta hieman avittaen. Kävin viikko sitten gynellä,joka määräsi verikokeisiin. Huomenna otetaan loppukierron keltarauhasarvo ja kuukautisten alettua FSH,LH ja kilpirauhasarvot. Jos ovat pielessä,niin kuulemma saan kuurin parantamiseksi ja jos ei raskautta ala vuoden loppuun mennessä,ni gyne suositteli munatorvien kuvaamista :eek: Hieman ahdistaa, että mitenhän nää "rajut" tutkimukset mies sulattaa... mutta onhan kyse tietysti omasta kropastani,joten haluan tietää onko kaikki kunnossa. Mulla kun oli tulehdusta ja muuta,niin voi olla että munatorvet onkin tukossa. Mutta katsellaan.

Piinaviikko alkoi,eli viikon päästä pitäs tädin saapua.. mitään oireita ei ole,muuta ku ne tavalliset. Sikainflupiikkikin jo otettu,että ei pitäs enää vahingoittaa ellei sit just samaan aikaan sattunu ovis tuottanu jotain.

Neitim, kiitos viestistäsi,laitan sulle yksäriä vielä :hug:

Pitäkäähän lippu korkeella ja näppis kiireisenä :LOL:
 
Enkelinäiti minä tottelen sinua ja pidän näkyy näppiksen kiireisenä. ;)

Hulluksi tässä tekee.. Menin kurkkimaan noita laskureita, niin minulla voisi ovis olla vasta tuloillaan. Mutta ku oireet oli viikonloppuna. Noh, "pitänee" jatkaa harjoituksia ja katsoa parin viikon päästä tehtiinkö harjoitukset kunnolla.. :LOL:
 
pia
Onnea kaikille harjotuksiin :D

mä edelleen yksin haaveilen, mies meinaa että nämä piisaa :/ siltikään en toivoa aio menettää vielä :) ikää on kuitenkin niin vähän, että ehtii miehen mieli vielä muuttua :D
kovasti kuumeilen ja varmasti vaan pahenee kun nään miehen siskon vauvan kun ollaan ristiäisiin menossa :D mies varmaan tulee hulluksi mun kanssa sen jälkeen..
 
pia, toivottavasti mies vielä muuttaa mieltään. Ei meilläkään nyt ole mitenkään seesteistä miehen mielipide ja tiedostan kyllä että mun mukaan mennään :ashamed: :snotty: Silti,jos sanon että ei sitten,unohdetaan koko yritys, on mies heti sanomassa heti,että "ei hän nyt sitä tarkoita, häntä vain epäilyttää miten jaksaa.." Ja eilen sit kertoi,että työkaverilleen oli kertonu yrityksestä ja kaveri oli leikillään kiusoitellut,että mitäs jos tuliskin kolmoset.. :LOL: Että tavallaan hän on mukana touhussa selvästi, ja sitten huonona hetkenä hän alkaa epäillä ja kääntää takkiaan ku Paavo Väyrynen :/ *huokaus*

Mitkäs on Tellun fiilikset,onko sulla jo ovis menny? Mä odotan kuin kuuta nousevaa niitä verikokeen tuloksia,saattavat tulla jo huomenna jos hyvin käy! Niistä selviää onko ovis tapahtunu vai onko vajetta progesteronin tuotannossa.
Se mun levollisuus on kadonnut jonnekin ja tilalle tullu taas tää hermoileva kuumehöyryinen hörhö,joka käyttäs viimoset rahansakin erityisherkkiin testeihin :ashamed: Tänään aamulla yhden liuskan törsäsin,kyseessä 25-herkkyydellä oleva liuska. Sain roskishaamun ,jota en kyllä tosiaan plussaksi lue. Eli pakko nyt vaan odottaa ja odottaa. Mut jos jotain hyvää,ni rva PMS on vielä pysynyt poissa ja se ON hyvä merkki, ainakin parisuhteen kannalta. ;)
 
pia, tiedän tunteen millaista on kuumeilla yksin.. Aluksi minäkin kuumeilin siis yksinäni. Pidetään kovasti peukkuja että miehesi muuttaa mieltään. :flower:

Enkelinäiti miehet muka sanovat että naiset on hankalia, että naisten mielenoikkuja ei aina tiedä.. Minä kyllä lähtisin väittämään ihan päinvastoin, miesten mielenoikkuja ei aina tiedä. Vai? =)

Minä en kyllä omasta kropasta ota selvää en sitten mitenkään.. |O Ovistikutkin on käytetty jo aikapäiviä sitten. Kyllä itse epäilen vahvasti että ovis on menny, mutta tosiaan, eihän tuo peittojen heiluttelu mitään ikävää hommaa ole, että joskos sitä kuitenkin vielä yrittäis ainakin varmistella.. :whistle: Jotenkin vaan on sellainen olo ettei taida vieläkään tärpätä. Noh, sen näkee sitten parin viikon päästä. Pitäs vaan malttaa kunnolla odottaa tuonne 26. päivää ennen kuin testaa.. Minä olen kyllä niin malttamaton että kerkeän testata monta monituista testiä ennen sitä. Vielä kun kaksi testiä odottaa tuolla kaapissa. Mitenhän tuota saisi ajatukset muualle ja malttaisi rauhassa odottaa.

Vielä noista roskishaamuista; itsekin olen hyvin oppinut ettei niihin kannata luottaa. Sitte voi olla varma kun saa kunnon viivan. Mutta toivotaan että sinulla Enkelinäiti se kuitenkin vahvistuisi ja voisit omalta osaltasi pitää lupauksen plussata tästä kierrosta.. =)

Jeps, mutta ei muuta kuin hellan ääreen. :LOL:
 
Uusioperhe-elämää...entisestä liitosta 3 tyttöä ja yksi enkelivauva...ja kuume vaivaa...
Mulla on kp 7, kierto ollut 24. Viime menkat oli ihan oudot kaksi päivää vuotoa, 1 tauko päivä ja kaksi päivää ruskeaa tuhrua..Flunssa ja lämpöily palannut kolmen viikon aikana pari kertaa uudelleen..nytkin saikulla flunssaisena..ja tähän tuli vielä pissatulehduksen oireet mm.selkäkipuilua..säteilee jalkoihin (toisaalta kuin SI-nivelten kipua).
Ajattelin huomenna ostaa testin, ja tehdä sen perjantai aamuna..jos nega niin kai se täytyy mennä käymään pissanäyte viemässä jos tulehdus. Vatsassa on nimittäin outoa tunnetta...kireyttä ja nippailua...
Tämän päivää istunut koneella ja etsinyt oireita yms..ei kai auta kuin testi tehdä...ja pettyä taas kerran :( . Sitä kuvittelee oireitakin kun niin kovasti haluaa omaa pientä nyyttiä.
Sainpahan jollekkin purettua tämän päivän tuntemukset niin jaksaa taas.
 

Yhteistyössä