Viidennestä haaveilevia?

hei vaan! täälläkin yksi viitosesta haaveileva..jos mukaan mahtuu?
meillä ennestään 3 poikaa 11v, 9v 3v ja sitten pikkuinen tyttönen kohta kolme kuukautta ja vaikkakin tyttö on vielä noin pieni niin silti vauvakuume nostelee taas päätään..se on varmaan kroonista mulla.
onneksi täällä on muitakin jotka tahtovat ison perheen kun sukulaisilta ei paljon kannustusta ole tullut kolmannen jälkeen äitikin silleen kysyvästi totesi että kolmehan on ihan hyvä määrä..eikö!!? ja neljänneltä että nythä se ois sitte parillinen lukema ja tyttö vielä...ja ite teki kuitenkin seittemän..

jatketaan myöhemmi..ja hirmuisesti onnea petitelle plussasta ja muillekin tietysti.
 
pia
Donoro : kyllähän tänne mukaan mahtuu :D

tuli miehen kanssa jotain puhetta lisälapsista, se tuumasi että kyllä nämä riittää, oli hetken hiljaa ja jatkoi..ainakin nyt vielä :D eli toivoa taitaa olla edes vähän :heart:

täällä kovasti odotellaan kesälomareissua eurooppaan, lapset laskee jo öitä =) vielä vaan on kovasti matkavalmistelut vaiheessa..teltta pitää ostaa ja makuupussit ja pakata :whistle:
mitenköhän sitä vaan saa pakattua niin että on tarpeellinen mukana, muttei olis kauheesti ylimäärästä..

painutaan lasten kanssa ulos :wave:
 
Huhtikuussa sain siis keskenmenon, nyt taas uusi yritys (jo kymmenes raskaus) ja viidettä kovasti toivotaan :saint:
Olen juuri menossa uusinta HCG mittaukseen sairaalaan, jännittää kovasti sillä yöllä ja aamulla ollut outoja mahakipuja :/ Verivuoto onneksi pysynyt poissa...

tv: entinen viides09


 
Tämä on kyllä aikas hiljainen pino. Taitaa kaikilla olla jotain muuta hommaa.. ;)

Niinhän tässä sitten kävi, että kun menen kehumaan ettei ole kiire niin eihän tuota silti malta odottaa että raskautuisi.. :headwall: Muutamat testitkin olen tuossa tehnyt kun kuvittelin oireita, mutta negatiivistahan ne näytti. Pitänee yrittää nyt vaan takoa omaan päähän että tulee jos on tullakseen, kuitenkin vielä imetän nuorimmaista. Minkäslainen muilla on tilanne?
 
jep hiljasta on.. enpä ole itekkää kauhiasti kirjotellu ku on ollu tässä vaikkä mitä..koiranpentu tuli ja naimisiin miehen kans mentii... ja niihän siinä taas huomaamatta kävi että plussa tuli testii eile ku huviksee kokeilin.. pitihän se tänä aamuna vielä varmistaa ja tottahan se taitas olla että maaliskuussa ois pikkuinen kainalossa jos hyvin käy..

lykkyä toivottelen muille...ja odotuspuolella nähdään..
 
Heipsan! Rekisteröidyinpä minäkin, jotta pääsen kirjoittelemaan =) . Täällä kans haaveillaan viidennestä, on ollut myös soutamista ja huopaamista tämän asian kanssa :| . Maaliskuussa otettiin kierukka pois, ja mieskin oli menossa mukana, kunnes yhtäkkiä käänsikin kelkkansa, ja tuumas et ei haluakkaan :/ . Lapsia ennestään 15v, 7v, 6v ja 5v. Ja ikää mulla 33v Nyt ollaan sit asiaa puitu ja mieskin on positiivisemmalla asenteella mukana. Puhuttiin sit, et jos tästä kierrosta lähettäis tosissaan yrittään :D . Vähän pelottaa jaksaako ja miten isommat suhtautuu mut.... Olis se niin ihanaaa vielä pikkunyytti..

Onnea plussanneille!!
 
Paljon ihania asioita donorolle on tapahtunut! Todella suuret onnittelut kaikesta! :flower:

Olen diagnosoinut itselleni että olen valeraskaana.. Öklö olo on kokoajan jos ei syö vähän väliä jotain ja väsyttää niin maan piiiip paljon. Ja testi näyttää negatiivistä, tai siis se viimeisin melkein kuukausi sitten, mutta samoja oireita oli silloin joten tilanne ei ole varmasti miksikään muuttunu. Täytyy vaan jatkaa harjoittelua ja toivoa että joku kerta tärppäis.

Jeps, mutta taas täytyy mennä.
 
Olin täysin unohtanut tämän pinon kun kirjottelen tuolla marraskuisissa =)
Ihanaa että meitä viidennestä haaveilioita ja jo odottavia on näin paljon!
Mukava kuulla miten muilla ympäristö suhtautuu näinkin monen lapsen saamiseen. Itse en kuullut tämän raskauden tultua ilmi enää paljoa negaa, paljon enmpi kuulin kun nelosta aloin oottaan :/

Tsemppiä kaikille vielä kuumeilijoille!!!!Toivottavasti muutkin pääsevät pian odottamaan viitosta:)

Onni rv 24+4
 
mahtuisiko mukaan kanssa viidettä haaveillessa :D olen 26v ja meillä on kolme tyttöä 6v, 3v ja 1v + poika 5v (mies on yrittänyt kääntää päätäni kun aluks olin sitä mieltä että meille ei tule enempää lapsia mutta nyt sit on alkanut lämmetä ajatukselle :ashamed: )
 
Moi pitkästä aikaa, eipä ole tullut kirjoiteltua tänne aikoihin, joskus on tullut juttujanne luettua kyllä. Lyhyesti kuulumisia, eli meille oli jo viitonen tulossa, mutta kesken meni :'( :'( :'( . Ultraan asti ehdin, mutta sykettä ei ollut. Aika rankka kokemus oli keskenmeno fyysisesti ja henkisestikin, mutta hitaasti aletaan toipua. Ja haaveissa on viides edelleen, aika näyttää, miten meidän käy. Ainakin turhat itsestäänselvyydet ovat karisseet mielestä ensimmäisen keskenmenoni myötä ja tilalle on tullut varovaisuutta ja pelkoakin. Hyvää kesän jatkoa kaikille!
 
Hiljaista edelleen tässä pinossa.. =)

Oli ihan pakko tulla jonnekin "huutamaan".. Tein aamulla prisman liuskatestin ja olin siinä näkeväni haamun. Piti vielä hyvälle ystävälleni "pissatikkua" esitellä ja hänkin sanoi näkevänsä siinä jotain. Nyt pitäisi muutama päivä malttaa odotella ja käydä hakeen apteekista testi ja katsoa pitääkö tämän aamuinen kutinsa. On vaan hiukan outoa tuo haamuileminen, koska aikaisemmista raskauksista olen saanut aina selkeän tuloksen. Noh, katsotaan ja jännäillään. =)
 
pia
Tellu30: joo ne harjotukset on onneksi kivoja :whistle: eiköhän teillä vielä tärppää =)

Mä edelleen vaan haaveilen, toimiin tuskin pääsen :/ ja välillä oon itekin sitä mieltä ettei enempää, kun nuo niin mukavasti kasvaa ja on niin helppoa jo :D mut silti on sellainen kaihoisa tunnelma ja sitä viidettä vielä toivoisi =)

saa kattoa nyt, ei koskaan voi sanoa ei koskaan :D
 
pia keskustellaanko me täällä kahdestaan.. :LOL:

Joop, mutta täällä rintamalla ei mitään uutta, harjoituksia on kovasti tehty ja odotellaan tuottavatko ne toivottua tulosta. Taas olisin muka jotain oireita itselle kehitelly, mutta odotellaan... :)

 
Moi!

Meille on nyt se viides tulossa, viime viikon keskiviikkona tein pari haamua, samoin torstaina tuli haamu ja perjantaina oli sit vahvempi viiva, vaikka ei ihan kontrolliviivan vahvuinen. En ole sen jälkeen testejä tehnyt vaan päätin luottaa edelliseen :) . Rinnat on kipeänä ja turvottaa, ajoittain jopa etoo, vaikka viikkoja ei ole kuin 5.

Toivottavasti tellu30 sulla olis tärpännyt.
 
Tulihan tänne muitakin.. ;)

Onneksi olkoon pionitar!!! :flower:

Minä menin eilen tilaan netistä pari testiä, huomenna varmaan tulee. Ajattelin kyllä että vasta reilun viikon päästä testaan ensimmäisen kerran. Noh, todellisuudessa, itseni tuntien testaan heti ja yritän tihrustaa tikkua ja tehdä mielikuvituksella siihen viivaa. :LOL: Sitten petyn kun mies sanoo rehellisesti että siinä ei mitään näy.. Seuraavana aamuna siitä sitten testaan sen toisenkin tikun (enhän minä voi uskoa kerta aikaisempaa testiä todeksi) ja totean itsekin että viivaa ei piirry. Ja sinne ne testit sitten hupenikin. :kieh: Miten niin malttamaton?!?
 
Moi muille mammoille! Meillä myös yritetään jo viidettä ja haaveilu on kovaa. Tosi paljon suurperheita on ruvennut tulemaan,selkeästi enemmän kuin 5, 6 v sitten,silloin asenne oli vielä että täh jo neljäs jne puhumattakaan viidestä! Ja seuraavaksi että ootteko uskonnollisisa(mormooneja tai katollilaisia) Meillä myös mies kovasti haaleillut jo alusta asti että viisi,hänen maaginen lukunsa mutta ei kuulemma haittaa vaikka tulisi kaksoset =)
Täällä kans malttamattomia, kaikki heti mulle nyt!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinklady:
Ja seuraavaksi että ootteko uskonnollisisa(mormooneja tai katollilaisia)
Me ei olla mitenkään uskonnollisia. Vaikka moni on niin luullut.. :)

Ja nyt sitten kun on otettu tuo kaksos-aihe esille, niin... Minä uskallan sitten tunnustaa että haaveilen kaksosista. Sanoinkin tuossa taannoin miehelleni että jos tässä joskus raskaudun niin mitenhän käy ultrassa jos siellä näkyykin vain yksi niin kuinkahan pettynyt olen. :whistle: Toivottavasti nyt joskus päästäisiin sinne ultraan asti.

Päiväposti ei ole onneksi vielä tullut, joten ei testit polttele näpeissä. Nyt on vaihteeksi sellainen tunne että olisi täysin turhaa testata, ei ole tärpännyt kuitenkaan. Josko sitä luottaisi omiin tuntemuksiin ja malttaisi mielensä.. Joopa joo.. :LOL:
 
Anteeksi että en ollut selkeämpi. Tarkoitin että kanssa ihimset utelevat uskonnollisuuta kun lapsiaa tulee enemmän kuin standardi 2-3kpl. Mutta ihanaa kuin minunlaisia mammoja on enemmän että kun iso perhe on vain yksinkertaisesti ihana ja vavansa väärrti.Elämän ilo on lapsissa,ja ajatus siitä että heillä on sitten aikuisena myös toisensa. Minulla on 6 sisarta ja se on ihanaa kun niitä on.Uskovainen kyllä olen mutta se ei vaikuta asiaan että niitä pitää tehdä tai ehkäisy ongelmia :)
 

Yhteistyössä