Viidennestä haaveilevia?

Joo mie kanssa jo etukäteen laskenu laskettuja aikoja ja käyttäny noita laskureita :whistle: Kiva et tollasia nykyisin on!

Perustin nyt tonne odotuspuolelle oman pinon, mutta jos joku tuntee kutsumusta alkaa päivittämään niin mieluusti sen hälle suon :D Mutta tulkaahan sinne perässä, ja toki voitte plussaa vielä odottavatkin tulla taustailemaan, sinnehän sitä matka on tuleva kuitenkin ;)

Eä + lapanen 10+0 POKS
 
Kävinkin jo tuonne odotuspuolelle kirjoittelemassa. Tuohon päivittelyasiaan tulin tänne kommentoimaan.. =) Minulla ei ole kutsumusta eikä kyllä minkään sortin lahjojakaan tuohon päivityksiin, joten minut voi niistä hommista jättää pois laskuista.. ;) Mutta jos sinne laittaa kyselyä niin varmasti joku siihen suostuu jos et sinä tahdo ja eipä välttämättä niitä kaikenlaisia hienoja listoja edes tarvi jos minulta kysytään. ;) Testaamisessa olen yli-innokas, mutta muuten superlaiska.. :LOL:
 
Voi kullat, ihanat raskautuneet :heart: :heart: :heart:

käykää minuakin täällä välillä moikkaamassa, ettei aivan yksin tarvitse kirjootella :wave:
Toivon että pääsisin pian myös odotuslistalle. Tein taas tänään testin :ashamed: :snotty: Vähän noloa mutta onneks Tellu ei ole sen parempi, joten kehtaan tunnustaa. Teen hitto niin kauan joka aamu ennen kuin plussa tulee!! :kieh:
 
Ole huoleti riemu, ainakin minä täällä vielä kirjoottelen. =) Jotenkin tuntuu pelottavalta kirjoitella tuonne odotuspuolelle.. Hassua, kun täällä sitä kuitenkin tuskastelin ennen kuin raskauduin että pääseekö sitä ikinä odottamaan.. :LOL:

Nyt ainakin voin sanoa että ymmärrän sinua todella hyvin, ne testit polttelee kovasti. ;) Itseasiassa minun piti tänään tehdä se viimeinen digitesti kaapista kummittelemasta, ja kyllä, siinä luki edelleen raskaana 2-3. :LOL: Kyllä sinä kohta saat ne maagiset kaksi viivaa siihen testiin, pidetään kovasti peukkuja! :flower:
 
voiko olla.. huijui jui. Tein siis aamulla negan. Tietty nega koska kp vasta 22 tai 23. Mutta äsken kävin apteekissa ja kysyin niiltä oisko mitään super tarkkaa testiä. Niillä oli sitten sellasia mitä ne myy vaan normaalisti labrakäyttöön. Ostin sitten semmosen(tai siis useamman) enkä malttanut odottaa aamuun, vaan kusasin siihen äsken ja TADADATATTADAA: sain kaks viivaa. Haaleen mutta viivan kumminkin. Mä sekoon just nyt :p :p :eek: :heart: |O
 
:LOL: Ihanaa Tellu että teit vielä tänäänkin testin vaikka oot jo aivan varmasti raskaana. Mä teen aamulla kans uuden, toi oli niin haalee minkä tänään sain että alkaa jo epäilyttämään. Viiva siinä kyllä on. Mieskin sen näki. Mä luulen Tellu että me tehdään testejä vielä kun ollaan menossa synnyttämäänkin. Meillä on muuten sitten jotain viikko vaan eroa lasketuissa ajoissa.
Mun täytyy muutes mennä myös ostamaan se digi kun se on niin hieno, mutta sen uskallan tehdä vasta ens sunnuntaina. Se ei varmaan vielä näyttäs mun pientä raskauden alkua. Siinä lukis varmaan että: hulluko olet, kun näin aikaisin testaat.
 
Minä tulin heti aamusta kurkkiin joko olisi uutisia.. :heart:

Nyt loppu minulta testit kaapista joten josko minä nyt uskoisin.. :LOL: Toivottavasti ei tule apteekkiin asiaa ettei vahingossakaan tartu testiä mukaan.. ;) Toivottavasti viivasi vahvistuisi ja kyllä minä uskon että niin käy. :flower:

Se digi voi näyttää jo 4 päivää ennen raskauden, mutta oliko siinä prosentit jotain 55:n luokan tarkkuudeltaan, varmempi siis odottaa vaikka edelliseen päivään ennen kuin testaa.. Noh, hyvähän se on sanoa.. :LOL:

Meillä olisi kyllä likekkäin lasketutajat, voidaan puolin ja toisin todeta toisillemme että kyllä olet raskaana, ei tarvitse enää testiä tehdä.. :LOL:

Mitähän Auringonkukalle kuuluu???
 
Voihan hitsiläinen. Panttasin koko yön pissaa. Oli kaamee hätä mutta en mennyt kun halusin että on sitten aamulla kunnon ainetta antamaan vahvemman viivan. Mutta ei, sama hailu se sieltä tuli. En siis enään ole kauheen varma :snotty: Tai sitten laitan sen syyks että kp on vasta 23 ja viel ei kuuluis sen paremmin näkyäkkään :kieh: No, oli miten oli. Seuraavan testin teen vasta ens viikon maanantaina kun menkkojen pitäs alkaa :LOL: :LOL: :LOL: No, tota nyt ei usko kukaan.

Hups, meinasin toivottaa hyvää viikonloppua :p Pikkasen alkaa päivät menemään sekaisin kun mies ja lapset ovat lomalla. Mutta aatonaattoja vois toivotella =)

Mä olen täällä ihmetellyt myös missä Arska luuraa. :attn:
 
Minä pistäisin kyllä noitten kiertopäivien syyksi.. =) Odotellaan siis huomisaamun tulosta.. ;)

Joo, päivät on täälläkin ihan sekaisin.. Sunnuntaina on tarkoitus pienesti juhlistaa nuorimmasen synttäreitä, mutta ei osaa ajatella että milloin pitäisi leipoa kun ei tiedä mikä päivä nyt on.. :LOL: Siis että millon viimestään pitää leipoa että kerkeää, kun minähän en jätä mitään viimetinkaan (joopa joo, kukahan tuonkin uskois, aina on olemassa huominen).. :p
 
Aamulla pissasin kuppiin ja laitoin sinne 4 erilaista testiä. Tulos: yhdessä ei mitään viivaa. Yhdessä oli ihan selvästi vaaleenpunainen joskin melko hailu viiva, eilen aamulla samaisessa testissä ei näkynyt mitään. Sitten se sama herkkä testi, jonka tein eilen aamulla myös, niin siihen sain sen samanlaisen hailun. Ja sitten semmonen halppis liuskatesti jossa ei eilen ollut mitään niin siinä oli tänään heti ekalla silmäsyllä nähtävä vaaleanpunainen haalea viiva.
Mies kävi tänään hakemassa mulle sen digin, mutta en uskalla sitä tuhlata vielä tänään. Huomenna tai lauantaina voisin sen tehdä. Huomenna olis 4päivää menkkojen alkuun ja sillon olis se 55% mahis saada positiivinen.


Onko Tellu sulle tullu jo raskausoireita? Mulla on vähän jo kuvottava olo ja outo maku suussa mutta ehkä olen vaan valeraskaana kun asiaa kokoajan ajattelen. :headwall:

Kaikille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA toivotan
 
Hienoa!!!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: Suurenmoiset onnittelut riemu!!!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower:

Olimme tuossa uuden vuoden vietossa ja koko ajan oli olo että pitäs päästä koneelle joko olet kuulumisia laittanu. =) Nyt sitten odotuspuolelle. =)
 
ja pyydän nolosti anteeksi kun en ole täällä käynyt näyttäytymässä,muttamutta..ei mulla siihen kovasti syytä ole,on vaan ollut kiireitä perheen kanssa lomaillessa ja joulut ja uudet vuodet jne.
ja sitten...eipähän "ehditty" harrastamaan peittojen heilutusta tai vaakamamboa tai mitä nyt onkaan sitten juurikaan silloin kuin ne h-hetket olis olleet käsillä (oli hankalaa tutustua omaan kiertoon ja tuntemuksiin ovulaatiosta) ,joten tiesinkin että turha nyt odottaa plussaa..jotenkin mieli harmaana ni en oo jaksanut tännekään tulla jutustelemaan :|

Mutta ONNEA ONNEA tellu ja riemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:
Voinko uskoakaan että te plussaatte ja vielä melkeinpä samaan aikaan...nyt mä jään notkumaan yksin tänne :$
Mutta vielä tuhannesti onnea ja tarrasukkia teidän pikkuisillenne sinne masuun :heart:

Mulla juurikin on nyt lopuillaan menkat ja uskonpa että toiveita raskautua on(yleensä kun olen tosi helposti raskautunut)jos vaan osaan laskeskella milloin niitä peittoja heilutellaan tai sitten nyt koitetaan muuten vaan useammin harrastaa!!

Jotenka toivon että teitin perässä sinne odotuspuolelle piakkoin pääsisin =)
Milloin tellu sun laskettuaika olis ja mitkä viikot nyt sul on?
ja riemu ilmoittele viä testituloksia paremmin!!

Lupaan parantaa tapani ja käydä täällä useammin =)
ja te muutkin taustalla tulkaa minun seuraksi tänne!!!!
 
Jiihaa Auringonkukaksi. kiva kuulla susta. Äläkä nyt synkkyyteen vaivu. Tästä kierrosta tuut sitten tonne odotuspuolelle. Se on vissi se.
Me heilutettiin peittoa pari kertaa menkkojen jälkeen ja sitten kp 10-17 joka päivä :kieh: Tuotti sitten tulosta. Nyt on tullut jo vessan pytty kaveriks aamuisin, vaikka viikkoja on vasta 4+5. En sitten tiedä seuraako näistä mun kivuista mitään hyvää. Ihanku olis menkat. Maha on turvonnu ja särkee ja välillä vihlasee äkisti. Ei kai kasvukipuja vielä voi olla.? Sehän on vasta kirpun kokoinen.

Ainiin, mul oli myös ne ovistikut mutta ne oli yhtä tyhjän kanssa. Sain ihan hailuja viivoja vain. Huomasin kyllä millon ovis on, vaikka sitä ei aikoihin pillereitten takia ole ollut.

Kivaa että tulit takas, aattelin jo että mitä hitsiä. Ja eihän tänne aina tarvii kirjotella. Mullakin ollu pidempiäkin välejä.
 
Juu,en minä synkkyyteen vaivu =)
ja se on sitten kans sovittu jotta tästä kierrosta pääsen teitin seuraan sinne odotuspuolelle :heart:

kyllä mulla on sellainen tunne että meille vielä viides käärö suodaan :heart:

riemu,kyllä sulla voi olla kasvukipuja kohdussa ja kaikkee muutakin tuntoja!!Toi pahoinvointi on sitten ikävää..mutta kyllä sekin ajallaan häviää.

Ai sulla on noin pienet viikot,sä siis testailit tosi ajoissa =)
Mä en oo koskaan uskaltanu testata kuin vasta kun menkat on noin viikon myöhässä,jotta tulis varma plussa etten joutuis turhaan pettymään negojen kaa..

Minkähintanen toi clearbluen digi testi on?Onkohan toi clearbluen tavallinenkin ihan ok hyvä?
Miten ne on osannu tollasen hienon digimittarinkin kehitellä,hassua!

Mutta..nyt ois pitkä kuukausi edessä,odotella ja heilutella peittoja.
Mukavia pakkaskelejä kaikille ja kirjoitellaan!! :hug:
 
Heips pitkästä aikaa ja oikein ihanaa uutta vuotta!! =)

Keskustelin miehen kanssa ja höh... voipi olla että nelonen jää viimeiseksi. Rakastan kyllä kaikkia lapsiani, mutta iso perhe on ollut haaveenani. no joo... onhan mulla jo nyt iso perhe. Mies on sitä mieltä että 30v. synttäreiden jälkeen lapsia ei enää tulisi. Mutta hänet tuntien voi hänen mielensä muuttua. Ja onhan tässä n vuosi aikaa. Katsotaan. Sterilisaation meinaan tehdä 31v, että tämä jatkuva vauvakuume loppuisi.

Juuri kun pääsin koneelle ni tottakai äitiä kaivataan. No tätähän tämä on ;)
 
Auringonkukaksi tuu tonne viidettä, kuudetta jne.... palstalle meijän kaa. On siellä muitakin jotka ei viel oo plussannu.

Sinituuli Noin oli meilläkin tarkoitus, että alle kolmenkymmenen pitää olla perhe koossa. Ja kattia kanssa. Kaamee vauvakuume jäysi vuositolkulla ja nyt olen 32 ja vitonen mahassa :D

Mies on niiin helppo puhua ympäri :kieh:
 
pia
hei taas pitkästä aikaa :D

meillä oli moottorikelkka nyt v-lopun vuokralla ja nauroin miehelle et nyt on sitten vauvakuumeen lisäksi kelkkakuume :)

mies ei innostu enää perheenlisäyksestä :/ on sitä mieltä että riittävästi on lapsia ja mun kuume ei tunnu hellittävän millään |O

pian on perheenlisäystä tulossa koiranpentujen muodossa, koira on paksuna ja poksahtaa hetkenä minä hyvänsä :D ehkä se hillitsee sitten vähän omaa vauvakuumetta kun on kädet täynnä töitä :)
 
Onnea kaikille plussanneille!! :flower:

Täällä arki sujuu tosi hyvin ja tuo vauvakin on jo 2,5kk ja hän sai nimekseen Julius Viljami :heart:

Synnytykset mulla on menny tosi hyvin ja aika nopeestikkin.

Eka oli kestoltaan 13h5min josta ponnistus 24min (3460g ja 48cm)syntymämitat suluissa.
Toka oli kestoltaan 4h josta ponnistus 2min (3580g ja 50cm)
Kolmas oli kestoltaan 3h35min josta ponnistus 5 sekuntia (3900g ja 50cm)
Neljäs oli kestoltaan 50min josta ponnistus 9min(4800g ja 52cm)
Viides oli kestoltaan 45min josta ponnistus 1min (4160g ja 53cm)

Mutta nyt täytyy mennä nukkumaan tuon pikku tissipojan kanssa :wave:

Täällä on ruvennu taas nostaa päätään tuo vauvakuume :D
 
Taaperotx5 Miten ihmeessä selvisit 45min synnytyksestä? :D Asutteko lähellä sairaalaa? On mullakin nopeita synnytyksiä ollut, mutta ei nyt ihan noin nopeita. :D 1,5h on nopein synnytys. Ja silloin poika syntyi sairaalan aulaan, heti ulko-oven viereen. Mutta meiltä onkin matkaa synnärille 90km.
 

Yhteistyössä