Viidennestä haaveilevia?

:LOL: :LOL: hyvä tellu! Oikeestaan vessan pytyn vieressä sais olla semmonen automaatti josta vois aina valita ovis- tai raskaustestin tarpeen mukaan. Kun olis niin kiva testata vaikka joka pissireissulla. Ja miestä varten vois olla semmosia testejä jotka laskee siittiöitten määrän tai kattoo onko aine ylipäätänsä kelvollista. Paitsi toi ei ole hyvä idea. Saattaa miehen vessareissut pidentyä liian pitkiks :D Mutta näin tollasen miesten testin kyllä yhessä nettikaupassa ja jos näyttää ettei raskaaksi tule niin sitten tilaan sen. Mies vaan ei varmaan tykkäis ja onhan toi jo monta kertaa todettu että sellasta vikaa ei pitäis olla.

Niistä kaksosista, niin ei tullut pois, vaan jäi loppuun asti masuun mutta muumioitui enkä sitä sitten enään nähnytkään synnytyksessä. Oli jo ekassa ultrassa selvää ettei toinen seviä. Oli niin paljon pienempi toista. Loppuajan ultrissa näkyi vain aina semmonen möykky. Ehkä siitä sitten se tulehduskin johtui. Mulla oli myös eka kaksonen. Tuli viikolla 13 ulos. Kolmannella ja neljännellä oli tuulimunat kavereinaan :) Joten, saas nähdä, että jokohan sitä nyt onnistuis kaksoset saamaan. :D Ois kyllä aika hurjaa, mutta toisaalta ihanaa kun luulen ettei mies enää kuudenteen muuten suostuis.

Sulla on aika nopeita olleet synnytykset. Varsinkin toi kolmas =) Saas nähdä miten viides sitten. kannattaa mennä heti sairaalaan kun vähän nippasee.

Mulla olis kirjotusripuli mutta on nyt mentävä hakemaan lapsia koulusta etteivät ne jäädy pihalle. Tännekkin saapui pakkaset. Kokonaista -2 astetta! Kuis kylmää siellä? Ja missäpäin suomea asutte? Ja muutkin palstalaiset? Huhuuu. Tulkaahan kirjottelemaan. On niin hiljasta.
 
riemu tuo automaatti olisi kyllä tosi hyvä idea. :LOL: Ja eiköhän teille nyt sitten tulisi kaksoset kun on jo monta kertaa ollu tulossa. =) Onko teillä suvussa miten kaksosia? Itseasiassa minä salaa toivon että meille tulisi kaksoset.. :whistle:

Tuo kolmosen synnytys oli kyllä nopea. Kun oltiin lähdössä sairaalaan niin mies kysyi vielä pieni pilke silmäkulmassa etteikö voitaisi puoltatuntia odottaa kun halusi kattoa jonkun ohjelman loppuun. Jos olisin kuunnellu sitä niin todennäköisesti tyttö olisi syntynyt matkalle. Meillä on siis noin puolen tunnin ajomatka sairaalaan, asutaan Oulun naapurikunnassa. Jännitinkin tuota neljättä tosi paljon että syntyykö kotiin.

Täällä on tällähetkellä -20 pakkasta ja ihan kiva, eipähän sada vettä. :LOL:

Jep, mutta taas täytyy rientää hellan ääreen.
 
No siellähän oikeen pakkanen paukkuu. Ai että mä rakastan suomen talvea. Silloin kun on kylmää ja puhtaat lumet maassa. Täällä ei oikein koskaan sada lunta. Ja jos sataa, niin sulaa heti pois. Vettä kyllä tulla luikuttaa monta kuukautta putkeen. Ei mitenkään mieltä ylentävää :|

Suvussa ei tietääkseni ole kuin serkulla kaksoset. En tiedä sitten miksi mulla tällä tavalla aina käy. Lääkäri oli sitä mieltä että mulla irtoilis joka kerta kaksi munasolua, mutta tokahan on identtinen, niin sehän on yhestä. Oishan se kivaa kaksoset saada, vaikka raskaus on varmasti raskaampaa ja pahoinvointi kahta kauheampaa. Noh, kunhan nyt sais ees yhen vielä. Mullahan on jo 6-vuotta edellisestä, niin eihän sitä tiedä vaikka putket olisivat menneet vallan tukkoon. Kohtahan se selviää käykö raskautuminen yhtä helposti kuin ennen. Mulla ei vaan taho menkat loppua. Kaheksas päivä jo menossa. Ennen ne loppu kun aloitin uuden pillerilaatan, mutta nyt en tietenkään aloita. :p

Hitsi kun vähän sapettaa. Avoin ihminen kun olen, niin olen kertonut kaikille ketä olen tavannut, valtavasta vauvakuumeestani. Kommentit ovat olleet välillä aika kauheita. Onneksi suurinosa on olleet iloisia, mutta eräät niin tökeröitä ja epäkohteliaita että! Ja kaikki tietää että mulla on AINA vauvakuume. Samallalaillahan mä voisin arvostella heitä. Kun näillä arvostelijoilla ei kaikilla edes ole lapsia, eivätkä ikinä halua! Eihän ne voi tietää mistään mitään. Nyt täytyy sitä suuremmalla syyllä toivoa kaksosia että he järkyttyisivät vieläkin syvemmin :kieh:

Mutta nyt mä menen hakkaamaan astianpesukonetta että se lähtis käyntiin. Siinä on joku häikkä ja en tiedä ehtiikö korjaaja tulla ennen joulua. Ne on niin kiireisiä muka. Kiva olisikin jouluna tiskailla kaikki käsin kun vieraitakin tulee joka ilta sankoin joukoin meille syömään.

Ihania pakkaspäiviä kaikille. Puhaltakaa tännekkin lunta ja pakkasta (ja vähän salmiakkia) :whistle:
 
Kyllä talvi on kiva. =)

Meillä on muuten ihan samanlaista ollut ilmassa, siis että osat tutut suhtautuu hyvinkin inhottavasti mahdolliseen raskautumiseen.. :( Yksin tuumasi jo nyt olevien kohdalla etteikö tiedetä mikä ehkäsy on, se sattui minuun. Okei puolileikkillään sen sanoi, mutta silti se minusta oli loukkaus. Monesti sitten tulee hyvin arvostelevasti että miksi. Noh, mitä hittoa se kenellekään kuuluu kuinka monta lasta meidän perheeseen kuuluu. |O Todennäköisesti vielä ilkeämpiä kommentteja kuuluu jos joskus raskaudun, mutta pitää yrittää jättää ne omaa arvoonsa. Mutta on tietty toisenlaisiakin kommentteja, ne tulee niiltä joilla itselläkin on monta lasta. :heart: Minäkin olen muuten kans ihan avoimesti kertoillut kaikille että minulla on krooninen vauvakuume.. :LOL:

Mieheni serkulla on muuten kaksoset ja kolmoset.. =)

Lupasin kyllä itselleni etten kuvittele oireita, mutta mutta.. Tänään tuli heikotus ja öklötysolo hetki sitten, piti istahtaa sohvalle puhalteleen. Minulla ei ole raskauksissa mitään vaikeaa pahaaoloa ollu, muuta kuin se närästys. Sitten hiukan öklöä, mutta valkkaria on ollut suhteellisen paljon.. Mutta ku se ihmetyttää ettei mahdollisen oviksen jälkeen ollu kuin pari kuivaa päivää. En kyllä usko että se olisi mitään hiivaa. Ja voi tätä hien määrää, yök :x Noh, pitäisi nyt vaan malttaa mielensä ja odottaa. Ja nuo oireethan voi viitata ihan vain tädin tuloon..

Minäpä yritän puhallella täältä lunta ja pakkasta sinnepäin. :whistle: ;)
 
Täällä taas yksi talvenvihaaja... :whistle: mulla menee iho niin karseeseen kuntoon pakkasella, että olo on tuskaa. Kuivaa, hilseilee ja kutisee vietävästi. Pitäs varmaan ihotautilääkärillä käydä et sais ihan kunnon respalääkkeet,mut jostain syystä se on ollu siellä ei-niin-tärkeiden asioiden listalla.. :ashamed: Inhoon myös liukkaalla ajoa ja pöpperökelejä, jouluna tietysti ihanaa kun on lunta. Mut tammikuussa voiskin kevät alkaa... :xmas:

Mulla 2 ekaa synnytystä oli käynnistettyjä ja kestoltaan 4,5 tuntia ja 2,5 tuntia. Lapset 4,5-kiloisia. Repesin pahasti ja ekasta murtui häntäluu,kun kätilö ei vaan uskonu ettei se vauva mahdu sieltä. Koskaan ei oltu tarkastettu asiaa! |O Hirveet pelot jäi, ja niinpä 2 vipoa on leikattu suosiolla, kun en vain ole siihen enää pystynyt. Tosin pikkuisen jouduin synnyttämää alateitse,mutta se oli ihan toista kaikin puolin. Eli sektiolla hoidellaan tääkin vauva maailmaan, ellen väkisin halua alatiesynnytystä. Lääkäri näin sanoi. En tosiaan halua,kun meillä kaikki lapset olleet reilusti yli 4-kiloisia eikä ne tahdo mahtua musta ulos. :ashamed:

Toivotaan et tellulla nyt tosi kyseessä. mä kerroin tänään töissä osalle porukasta raskaudesta. Kommentit oli ihania ja onnitteluita tuli, mut nää olikin ne "parhaat tyypit". ;)
Eli kyllä minäkin olen saanut ja tulen saamaan arvosteluja ja jopa halveksuntaa osakseni, tiedän sen jo nyt. Mutta olkoon se heidän ongelmansa. :D

ihan horkassa täällä töissä kirjotan,meillä on törkeen kylmää täällä,sais olla hanskatkin käsissä, nenäkin jäässä! Liekö 15 astetta lämpimämpää...

ja vielä lopuksi poksun, eli 8 viikkoa täyttyi tänään, ja ylihuomenna viimein THE ultra, huih.
 
Nopsaan laitan tänne kyselyä kun kaupungille pitää lähteä...

Onko teistä kukaan tuntenut kiinnittymistä? Minulla on nyt iltapäivällä ollu aivan kuin kunnon supistus tuolla alamahalla, sattunu ihan tosissaan. Laskeskelin päiviä tuossa ja tulin siihen tulokseen että nyt voisi olla mahdollisesti kiinnittymisvaihe menossa.. Voisiko olla vai onkohan minulle joku mahapöpö iskemässä? Tai sitten täti tulee aiiivan liian aikaisin.. On tämä hankalaa tämä naisen elämä! :LOL:

Enkelinäiti; kiva kuulla sinustakin! :flower: Laitahan hanskat käteen kun kirjoittelet. =) On vaan niin ihana lukea noita oireita. :whistle:
 
En muista tunteneeni kiinnittymistä, mutta olen kuullut että sen voi tuntea. Toivotaan että sulla olis kiinnittymisestä johtunut toi suppari =)

Mulla on muistaakseni kp 13/28 menossa ja tänään sain ovistestiin hailakan viivan. Eli saattais olla pian tulossa. Toivottavasti, kun alkaa noi testit loppua.. Olen testaillut kaksikin kertaa päivässä jo viikon ajan :ashamed:
Nyt vaan kovasti vaakamamboilemaan

Mukavaa viikonloppua kaikille. Itse laitan piparitaikinan jääkaappiin, kynttilöitä palamaan ja otan lasin hyvää punkkua. Mies lupas kokata jotain hyvää :heart:
 
Vähän nyt pistää epäilyttään tuo minun supistus.. :'( Tänään aamulla testasin ja nega tuli. snif.. Testi oli herkkä 10jotain liuskatesti. Vielä olisi kyllä aikaa tuohon tätin tuloon, mutta jotenkin taas alkoi tuntuun siltä ettei vieläkään.
 
Meillä on periaatteessa toinen yrityskerta menossa, mutta käytännössä kesästä asti olemma yrittäneet.. Kierto palasi siis takaisin tuossa muutama kuukausi sitten. Mitenhän ihmeessä olen aikaisemmilta malttanu olla testaamatta liian aikaisin??? Olen malttanut viikon odottaa ennen kuin testaan, nyt ei sitten voi hallita itteään ei sitten mitenkään.. |O Toivotaan että teillä riemu on vaakamamboilu tuottamassa tulosta. ;)
 
Tellu, ei ole ollut mulla kiinnittymissupisteluja koskaan, en ainakaan muista. Toivottavasti kuitenkin sieltä alkaa pian haamuja näkymään :heart: onko kierto jo ihan lopussa kuitenkin?

ON: mulla tökkiny jatkotutkimuksiin pääsy, ei siitä sen enempää mut täytyy valittaa että kyllä pientä ihmistä pompotellaan sairaalan rattaissa ihan törkeesti. No,toivottavasti tän päivän aikana asia selkiytyy.

Kovasti tsemppiä ja plussatuulia, en malta odottaa et kaikki päästään tonne odotuspuolelle,tänne on jo tullu niin kiva porukka! :hug:

Eä + lapanen 9+0/ 8+5
 
Enkelinäiti ikävää jos pompotellaan sairaalan rattaissa. Toivotaan että selviäisi pian, teitä jos jotain ei saisi pompotella! :hug:

Minulla alkaa olla kierto lopuillaan, 27/30.

Meillä vastusti tänä aamuna, esikolla todistusten hakupäivä ja lupasin viedä sen ja sen kaverin kouluun sekä hakea, niin eihän tuo meidän kottero sitten lähteny käyntiin. |O Minulla ei tule autoa käytettyä joka päivä (ei välttämättä joka viikkokaan) joten oli sitten pakkaset imassu akun tyhjiin. Onneksi naapurissa oli vielä auttava ihminen ja vei lapsoiset kouluun ja tuo myös takaisin. :heart:

Missä vaiheessa riemu on, milloin pääset testaamaan?
 
Ja piti vielä lisätä.. Minulle on tullu ihan ihme oire, aikaisemmin tätä ei ole ollu.. Aamulla kun herään niin silmät on älyttömän turvoksissa (siis sen tuntuiset), aivan kun olisi aivan jumalaton krapula.. :/ Ja tänä aamuna iski mahdoton aivastelukohtaus, aivastelin varmaan valehtelematta 20 kertaa peräkkäin, oli aika koomista ja viimeisiä pärskäytyksiä päästäessä alko jo ärsyttään.. :LOL:
 
Juu kovasti odotellaan sitä soittoa sairaalasta, vielä ei mitään kuulu :kieh:
Tellu, no onhan sulla vielä hyvät mahikset sitten plussata :hug: Noilla herkillä 10-liuskoilla en muuten saanu näkyviin oikein mitään :headwall: eli kannattaa satsata ihan Clearbluehen, se näyttää jo 4 päivää ennen menkkoja kohonneen hcg-tason ;) Sillä mäkin sain plussani.

Hyvä et sait lapset kouluun kuitenkin! meilläkin tänään menivät hakemaan tokareitaan, vaikka opet lomautettu :eek: Rehtori sitten avustajan kanssa jakaa kaikille. On siinä hommaa :xmas:
Lapset on kyl nii riekaleina innosta jo,että vähän suorastaan rasittaa. Etenkin pojat meillä tuntuu käyvän ylikierroksilla ja saa jarrutella jatkuvasti. :D
 
Moiks,

Mulla olis nyt muistaakseni 15/28 menossa. Eilen olin tuntevinani oviksen. Juili oikein kunnolla munasarjoista, mut mä ihmettelen vaan että miks en saa ovistestiin kuin sellaisen viivan joka on hailumpi kuin tarkastusviiva. Ei paljon hailumpi, mutta kuitenkin, kun testipaketissa nimenomaan lukee että oma viiva pitää olla yhtä vahva kuin se kontrolliviiva. Mulla on kolmestakymmenestä testistä jäljellä enää viisi :ashamed: Ja ekaa kiertoa tässä testailemassa :snotty: :ashamed: :whistle:

:LOL: Hauska Tellu toi sun pärskimiskohtaus. Toivottavasti se olis oire raskaudesta

Eä, sulla jo kymmenes viikko alkamassa. Hieno homma. Kunhan loppuis sun pomputtelu. Sulle on sitten kesävauva tulossa. Heinäkuussako la on ?
 
riemu suurinpiirtein samaa vauhtia teet noita ovistestejä kuin minä tein.. :LOL:

Enkelinäiti joko asioihin on tullut selkeyttä? Toivottavasti.

Ei ole aivastelu oire raskaudesta... :'( Tein tänään sellaisen cb:n digitestin, ja selvällä suomenkielellä luki että "ei raskaana" :'( :'( :'( Ei tullut meille parasta joululahjaa :'( :'( :'(

Anteeksi tämä surkuttelu, mutta olen niin prkl maassa että.... :'(

Me lähdetään tänään joulua viettään minun kotiini ja sinne tulee paljon porukkaa, joten en varmastikaan koneelle pääse. Oikein rauhallista ja hyvää joulua teille kaikille! :heart: :hug:
 
No voi ei, halitus Tellulle (mulla ei toimi hymiöt kannettavassa..) Mukavaa matkaa ja hyvää joulua teille, onneksi saat ajatuksia vähän muualle nyt.

riemu, juu heinäkuussa olis LA. ultran mukaan 27.7. mikä on äitini syntymäpäivä. Tosin sektio lienee viikkoa aiemmin ja edellinen poika kyllä käynnistyi itsekseen melkein kahta viikkoa ennen, sitten tulikin kiire päivystyssektioon =)

Mullakin testit poltteli ihan hirveesti näpeissä ja sitten ihan hassuna pissin niihin ovistikkuihinkin vaikka olin jo plussan saanu r-testistä, mutta kun piti varmistaa sataan kertaan kaikilla mahdollisilla tavoilla :D pidetään peukkuja että ovis ja peitonheilutukset tuotti tässä kierrossa tulosta!

Ai niin, omaa napaa sen verran että sain lähetteeni, ja odotellaan kutsua tutkimuksiin. Kyllä helpotti!

Oikein hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille!!!
 
Piitkästä aikaa ajattelin minäkin tulla tänne kurkkimaan , että mitäs teille muille kuuluu :D
Hyvää joulun aikaa kaikille ja toivottavasti liitytte kaikki pian tuonne odotuspuolelle!

ON Eilen tuli omalle äidille kerrottua että saadaan vauva loppu kesällä ... hieman tuli , et taasko oot raskaana , mutta sit sanoi perään , että niin kaveria nuorimmaiselle vai ? Juu sitähän tässä koitettiin pienellä vlillä .. ikäeroksi tulee sitten n. 1v9kk . Ja kysyi että missäs vaihessa mennään (nyt vasta rv7+6 .. huomenna poksuu viikot =) )
Menkojen mukaan rv 12 ens viikolla ja sain jo ajan alkuraskauden ultraan , np-ultraan ... menen sinne mielelläni niin saan varmistuksen että masussa kaukki hyvin , kun ei vielä muita tuntoja ole !!!! Luin viimeraskauden kirjoituksiani ja olen kirjoittanut että vajaa 15 viikolla olisin jo tuntenut ekat liikkeet .. harvakseltaan , n. 2-3 päivän välein , mutta kumminkin !!! :p

No uudenvuoden aattona mennään ultraan kurkkimaan ja sitten tammikuussa uudelleen kun viikot on oikeat :D
Ja toisaalta varmistuu myöskin että olenkos laskenut päivät oikein vai olisiko jo 2-3 päivää enemmän , kun yllättävä kipuilu alkoi ja sain kirkkaan plussan ovistestiin ... olenkin miettinyt että oliko se kipuilu oviksesta vai kiinnittymisestä ? No , nää viikot ja päivät oon saanut laskemalla että ovis olisi ollut tuolloin kipuna ... enkä laita lainkaan pahakseni jos la aikaistuisi muutamalla päivällä , taaksepäin ei ainakaan pitäisi juuri mennä kun r-testi oli positiivinen 9 päivää tuon kipuilun jälkeen !!! Mutta kun paremmin tiedän niin tulen huikkaamaan että tulikos kipu oviksesta vai kiinnittymisestä !

Enkelinäiti onkin tuolla elokuisten listalla meidän joukossa ... Sinne mahtuu vielä lisää !!! B)

neitim
 
Ette kuule usko!!!! Minulla olisi eilen pitänyt täti tulla vierailulle, mutta ei näkynyt eikä kuulunut.. Nyt aamulla pissin sitte viimeseen tikkuun joka minulla tuolla oli, niin siihen tuli PLUSSA!!!!! :heart: :heart: :heart: Me saimme kuin saimmekin ihanan joululahjan! Hiukan myöhässä, mutta se ei haittaa. :) Viiva on kyllä hento, mutta ei mikään haamu. Minulla vissiin erittyy raskaushormonia hitaammin, siitä siis se cb:n nega. Käyn kyllä hakemassa sellaisen cb:n testin vielä tänään ja jos suinkin maltan niin odottelen huomisaamuun. Noh, todellisuudessa käytän sen samontein kun kotiin kaupungista tulen. :LOL:
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Mahtavaa Tellu!! =) =) Mä just ajattelin sua kun tulin tänne kurkkaamaan. Mulla oli kokoajan semmonen tutina että olet raskaana ja teit vaan testin liian aikaseen. Onnea miljoonasti. Mä olen niin iloinen että!!


Mä pääsen testailemaan vasta reilun viikon päästä (eli aloitan testailut mut tuntien jo huomenna ja tuhlaan kaikki testit liian aikasin :ashamed: :snotty: )
 
Kiitos kovasti. :heart: Toivottavasti kakki menisi hyvin loppuun asti. Tuntuu ettei vessassa enää uskalla käydä kun pelkään että vuotoa tulee.. :ashamed:

Kävin muuten ostaan digitestin, sain 2 yhden hinnalla :whistle: ,ja nyt luki että "raskaana". :heart: :heart: :heart:

Minä kyllä tiedän tuon tunteen kun on testejä kaapissa, ne polttelee todella hyppysiä.. =) Onneksi niitä saa aina lisää. :LOL: :LOL: :LOL: Sinullakin taitaisi tulla syyskuulle laskettuaika? Kovasti pidän peukkuja!!! :heart:

ps. ihana tuo tanssiva vauva :heart:
 
Ihanaa, onnea tuhannesti Tellu, mä en uskaltanu silloin ehdottaa et jospa olit vain aikaisessa ;) Ihanaa,että näin tosiaan olii. milloinkas olis LA laskureiden mukaan? nythän me voitas varmaan jo siirtyä toiselle puolelle osittain,Riemu ja auringonkukaksihan tulee perässä tietenkin :D

Joulu se sitten meni, ihan mukavasti mutta väsymyksen vallassa... noh,jospa ens jouluna olis sitten toisella lailla virtaa vaikka pieni varmaan valvottaakin. Mukavia välipäiviä, mä lähden syömään ja sit kampaajalle!

 
Voih, mäkin haluun pian teidän kanssa tonne odotuspuolelle.
Mulla riipi eilen illalla alavatsaa muutaman kerran tosi kovasti. Oiskohan voinut olla kiinnittymiskipuja? Mutta mitään vuotoa siitä ei ole seurannut. Nyt olis viikko oviksesta ja mä paviaani tein aamulla r-testin :LOL: Ei tietenkään näkynyt mitään :LOL:
Musta tuntuu että tulen kohta hulluks. Miksi en omaa parempia hermoja.
Tein jo tälläsenkin:

Olet 3 viikkoa raskaana.
Hedelmöitys tapahtui noin: 21.12.2009
Sydän alkaa lyödä: 15.1.2010
Alkio alkaa liikkua: 8.2.2010
Alkiosta tulee sikiö: 15.2.2010
Kaikki sisäelimet muodostuneet: 15.2.2010
Keskenmenon riski pienenee: 1.3.2010
Ultraääni: 1.3.2010
Pahoinvointi vähenee: 8.3.2010
Sukupuoli mahdollista selvittää (ei näy vielä ultrassa): 15.3.2010
Sikiö nielee ja pissaa: 29.3.2010
Sikiön liikkeet tuntuvat: 12.4.2010
Sikiölle kehittyy unirytmi: 26.4.2010
Sikiö alkaa kuulla: 17.5.2010
90% mahdollisuus selvitä jos lapsi syntyy: 14.6.2010
Monet sikiöt asettuvat pää alaspäin: 19.7.2010
Äitiysloma alkaa: 9.8.2010
Laskettu aika: 13.9.2010

Eli hullu ku pullosta tullu oon mä :p :snotty: :whistle: |O :headwall:
 
Kiitos Enkelinäiti =) Kyllähän me voitaisiin sinne odotuspuolelle hippasta.. =) Vaikkakin minulla on pelko persuuksissa joka vessareissulla..

riemu me ollaan vissiin aika samanlaisia.. :LOL: Ite olen tuon tehny monta kertaa aikaisemminkin, en vain hoksannu julkaista sitä. =) Minä lähtisin kyllä väittään että minulla se hirveä supistus voisi olla kiinnittymistä ja että sen voi tosiaankin tuntea. Aikaisemmin en kyllä tuollaista ole tuntenu/huomannu. Minulla ei siihen liittynyt mitään vuotoa. Toivotaan ihan todenteolla että teillä olisi tärpänny!

Minä menin jo tilaamaan neuvola-ajan.. Noh, lähinnä sen sikapiikin takia soittelin sinne että saisin sen mahdollisimman pian ja siinä samalla sitten varattiin aikakin. Tammikuun lopussa on aika ja silloin viikkoja on kasassa "jo" 8. Tuumasin vaan terkkarille että kohtahan se on sitten syksy.. :LOL:

Mikähän taika tuossa raskaustestissä on.. Tänään on kerta ilmaantunut oireita ihan urakalla.. :LOL: :LOL: Meinaa olla lämpöä ja väsyttää niin pirusti. Onneksi mies on lomalla tämän viikon niin saa levähtää välilllä.

jep, mutta kirjoittelemisiin. :flower:
 

Yhteistyössä