Viiden lapsen äitejä??

  • Viestiketjun aloittaja missuli
  • Ensimmäinen viesti
Minäkin olen viiden lapsen äiti vm. 64 ja tytöt tänään 18 v., tyttö ensi viikolla 16 v., tyttö 12½ v. ja poika 9½ v. Sekä enkelityttö, joka syntyi 10/90 ja lensi Jumalan kämmenelle 9/2000 eli oli täällä ilonamme liki kymmenvuotiaaksi asti.
 
olen -71 syntynyt,kesällä viides lapsi tulossa.vanhin tällä hetkellä 12v.eka kertaa sain nyt suonikohjut ja muutenkin raskaus tuntunut vaikeammalta.tai sitten aika vain kultasi muistot!uskon,että tämä on nyt viimeisemme.vauvat vaan aina valloittaa sydämeni!isompjavascript:emoticon(':heart:')
javascript:emoticon(':heart:')aa kotia nyt etsitään ja mieluiten ihan syrjästä,omaa rauhaa! :heart:
 
mirtsi
Meillä on 4 lasta.Ikäni on 33 v.Viides lapsi on vatsassa joka alkoi tänään vuotamaan kipujen kans.Taitaa olla viides kesk.meno.Eli oikeastaan tämä on jo 9.raskaus.Viides taitaa olla sellainen haave joka ei toteudu.Mutta kiva kun on jo noita lapsia!
 
mirtsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 08:57 pulle nah kirjoitti:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

täällä!! vm74 ja lapset
99,00,01,03 ja 04 syntyneet ;)

toivotaan ettei tähän lopu!!Ihana tuo sinun asenne!Kyllä minäkin tahtoisin ison perheen ja sais tulla vaikka kuinka monta,mutta ei sitä aina saa mitä toivoo.Saa olla tosin kiitollinen mitä on.
=)
 
ikuinen vauva kuume
mulla neljä.itse 71 mies 67 ja lapset 91,93,97 ja 02.3tyttöä ja poika.viidettä kuumeillaan,mutta tein neljännen jälkeen sterilisaation,jota kadun nyt kovasti.saa nähdä onko mitään mahdollista enää saada vauvaa. :'(
 
sinisen talon äippä
täältäki löytyy viiiiiisss!! -92-94-97-01-03 kaikki tytöntylleröitä!!! vauvakuume vaivaa, että jos on tullakseen, otetaan kiitollisina vastaan! itse olen-74 ihana iskämme-73.aurinkoiset terkut kaikille viisikon omaaville!!! B)
 

Yhteistyössä