Viiden lapsen äitejä??

  • Viestiketjun aloittaja missuli
  • Ensimmäinen viesti
Jääkiekko joukkue
Niin, minulla on tosiaan kultainen mies. tosi asiassa hän tietää milloin tarvitsen sen huilitauon. on hän senkin huomannut, etten masentuneena jaksa antaa sitä koko panosta lapsilleni ja erityisesti miehelle. häntä saan kiittää kyllä kaikesta! :heart:
 
Jääkiekko joukkue
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 09:37 Kipinätär kirjoitti:
Näytin muuten sen ekan viestin mun miehelle... Siis tosta vuorokauden/parin lomasta =)
No menikö läpi? =)
Ei, mutta tosissaan, mielestäni miehet voisivät antaa vaimoilleen vähän vapaata, kun mehän lapset pääasiassa kasvatamme.
En ole feministi! :LOL:
 
Meille on lokakuussa tulossa viides. Edellinen ja tulokas on yllätysvauvoja, mutta hyvillä mielin olen, alun järkytyksen jälkeen. Vähän jännittää miten jaksan yöheräilyt, nyt nuorin, kohta neljä v, kun nukkuu jo ihanasti yönsä, mitä nyt joskus viereen kömpii. Olen -70 syntynyt, mies -68. Nyt tämä on ehdottomasti viimeinen. Mun mahanahka ei enää kestä, kaikki on nimittäin leikattu. Paitsi jos elämä taas yllättää....

Voimia kaikille suurperheellisille!
 
Mullakin on 5lasta vanhin 19v(täyttää marraskuussa 20v) ja 15v ja12v ja 8v ja 6.5kk vielä haluaisin mieheni kanssa yhden mutta täytyy kattoo vieläkö uskaltaa ikää itelläni on nyt 37 marraskuussa 38v :LOL:
 

Yhteistyössä