Viiden lapsen äitejä??

  • Viestiketjun aloittaja missuli
  • Ensimmäinen viesti
Äiti mallia -73
Ompa kivaa lukea että muitakin "suurperheitä" on vielä olemassa.
Itselläni on poika-93 ja tyttöjä -95. -96, -02.
Nyt laskettu aika on 22.6
Olen niin kyllästynyt kuulemaan kommentteja että ompas iso perhe jne
 
Pesäpuu
Ihanaa, että täällä on muitakin isolla perheellä siunattuja. Itse olen vm.-74, tänä vuonna siis 31 vuotta täynnä. Lapsia on viisi, ekaluokkalainen, eskarilainen, 5-vuotias, 3-vuotias ja pahnan pohjimmaisena 1-vuotias. Ja 34-vuotias edellisten isukki.
Meidän lapset alkaa olla ehkä nyt tehtyinä, vaikka toisaalta jotain pientä vauvakuumeen omaista olen aistivinani itsessäni. Jos ehkä vielä yksi, en tiedä. Miehen ympäri puhuminen olisi todennäköisesti pelkkä muodollisuus ;)
 
4 tytön äiti
Missä te suurperheitten äidit olette piileskelleet? Täälläkin olisi vielä yksi tytöt 89, 91, 95, ja 04. Ja toivottavasti en ole liian vanha saamaan sitä viidettä olen 68 ja iskä 67. =)
 
yks vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 00:30 4 tytön äiti kirjoitti:
Missä te suurperheitten äidit olette piileskelleet? Täälläkin olisi vielä yksi tytöt 89, 91, 95, ja 04. Ja toivottavasti en ole liian vanha saamaan sitä viidettä olen 68 ja iskä 67. =)

Moi, täällä vielä yksi neljän tytön äiti. Tytöt -92, -99, -01 ja -03 viidennestä tytöstä haaveilen silloin tällöin.
 
Kevään teho
Äiti -68 ja lapset tyttö -88, poika -89, tyttö -94, tyttö -01 ja poika -02 Isin haaveena olisi vielä yksi, joten saapa nähdä onko lopullinen lapsiluku vielä tässä.
 
Ikuinen vauvakuume
Täälä -90, 93, 97, 04 syntyneiden ihanien lapsien äiti.
Ehkä yksi sitten vielä, miehellä suurempi vauvakuume kuin minulla vaikka pienin vasta 2kk... on tämä elämä ihmeellistä...mutta niin ihanaa :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä