Vihreää terroria: lapset pakotetaan syömään kasvisruokaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
En ole kasvissyöjä, eivätkä lapsetkaan.
Niin arvelinkin :) Et siis tiedä, millaista koulujen kasvisruoka on. Se ei yleensä ole sellaista kuin kasvisruuan pitäisi olla. Kasviproteiinien sijasta on maitoproteiinia. Kasvikset ovat läpikypsiä, jolloin myös niiden ravintoainepitoisuus on melko heikko. Lisäksi ne ovat usein mauttomia epämääräisiä sörsseleitä. Perunan osuus niissä on suuri. Mulla on tytär ollut 8 vuotta kasvissyöjä ja koulujen kasvisateria vastaa ravitsemuksellisesti ehkä välipalaa. Siksi kasvissyöjälasten vanhempien on syytä olla tarkkana siitä, mitä sitten lapset kotona syövät, koska koulujen kasvisruoka ei täytä niitä laatuvaatimuksia, mitä kasvisruualle pitää asettaa, jotta se on terveellinen ja täysipainoinen ateria. Mä olin itse 3 vuotta kasvissyöjä ja nykyisin syön edelleen hyvin vähän lihaa ja ruokani on kasvisvoittoista. Eli en kuulu pekonifasisteihin. Mutta en silti kannata sitä, että koulussa alettaisiin pitämään väkisin viikottainen kasvisruokapäivä. Kunhan nyt ensin saataisiin lapset ja nuoret syömään edes se, mitä siellä jo tarjotaan.

Toivottavasti ne tekee tosiaan hyvää siitä sapuskasta ettei tuo asennevamma periytyisi.
Itse olen syönyt monentasoista kasvissapuskaa. 15-vuotta sitten se oli aika naurettavaa rehua, mutta suosion myötä siitä on monessa paikassa tullut muutakin kuin pinaattilettuja tai-keittoa tai suola-ahdettua perunaporkkanamössöä. Siitä kun voi oikeasti tehdä hyvää ja ravitsevaa, kunhan keittiöporukka vaivautuu hieman perehtymään asiaan.

Ei vaan valveutuneena kansalaisena sitä tulisi osallistua ja olla aktiivinen kun on kyse omasta elinympäristöstään.
en tiedä mikä puolue on Helsingissä suurin, mutta Helsinkiläiset ovat jokatapauksessa äänestäneet valtuuston.

Ja edelleen en ymmärrä mikä siinä kasvisruoassa on niin kamalaa ja paheksuttavaa? Ylipäätä ihmisiä tulisi kyllä kannustaa enemän kasvisruoan pariin vaikka sekasyöjiä olisivatkin, kenellekään ei tee yhtään pahaa yhtenä päivänä viikossa jättää lihansyöntiä vähemmälle ja vaikka tutustua ihan uusiin makuihin kasvis puolella.

Etkä varmaan edelleenkään näe sitä kuinka lihaa ajetaan pois tekaistuilla väittämillä ja valheellisilla tutkimuksilla.

On agenda, jonka mukaan liha on saatava pois lautasilta ja tilalle kasviksia, koska lihantuotanto maassa on ajettu alas eikä sitä riitä kaikille tulevaisuudessa tuosta tuotannon alasajosta johtuen.

Vuosia on mennyt tämän ketjun ajoista ja voitte huomata kuinka se viherfasistien agenda on vaan levinnyt, lautasmallia on muokattu jälleen.

Jos istuu koneen ääressä helposti valvottavana tuottavana yksikkönä, niin ehkä kasvisravinnolla pärjää, mutta kuinkas raskaamman työn raatajat, kaloreja jos palaa 6000kcal päivässä, niin kuinka monta kymmentä kiloa rehuja pitää vetää naamariin?

Tarkoitus onkin paimentaa kaikki siisteihin sisähommiin, jossa jokaista kansalaista voidaan vahtia ja ohjailla tietotekniikan avulla, tietenkään tätä ei uskota, mutta naurakaa 30 vuoden päästä, kun alkaa dystopia olemaan arkipäivää.

Totuus on se, että (hyvää) kasvisruokaa on syöty kouluissa jo vuosisatoja!

Nyt vaan joku haluaa itselleen meriitin siitä, että saa aikaiseksi oikein pakollisen kasvisruokapäivän koululaisten kalenteriin.

Etkä varmaan edelleenkään näe sitä kuinka lihaa ajetaan pois tekaistuilla väittämillä ja valheellisilla tutkimuksilla.

On agenda, jonka mukaan liha on saatava pois lautasilta ja tilalle kasviksia, koska lihantuotanto maassa on ajettu alas eikä sitä riitä kaikille tulevaisuudessa tuosta tuotannon alasajosta johtuen.

Vuosia on mennyt tämän ketjun ajoista ja voitte huomata kuinka se viherfasistien agenda on vaan levinnyt, lautasmallia on muokattu jälleen.

Jos istuu koneen ääressä helposti valvottavana tuottavana yksikkönä, niin ehkä kasvisravinnolla pärjää, mutta kuinkas raskaamman työn raatajat, kaloreja jos palaa 6000kcal päivässä, niin kuinka monta kymmentä kiloa rehuja pitää vetää naamariin?

Tarkoitus onkin paimentaa kaikki siisteihin sisähommiin, jossa jokaista kansalaista voidaan vahtia ja ohjailla tietotekniikan avulla, tietenkään tätä ei uskota, mutta naurakaa 30 vuoden päästä, kun alkaa dystopia olemaan arkipäivää.

teeppä kuule uus foliohattu, tuo nykyinen on sulle liian tiukka.

Hööh, ettekö te ihmiset oikeasti ikinä muka syö kasvisruokaa? Siis onko teillä aina ja joka kerta lihaa ruuassanne? Me olemme sekasyöjiä, mutta meillä on välillä papupihvejä, falafelejä, linssimureketta ja muutakin kasvisruokaa tarjolla. Ei se liha terveellistä ole!

Yhteistyössä