vihreä LM numero tupakka-automaatissa CM:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liisa"

Vieras
Moi!

Tämä uusi tupakkalaki on minulle vielä aivan vieras. Millä numerolla saa Citymarketista ostettua vihreää LM-tupakkaa tai jotakin muuta Menthol-tupakkaa. Kiitos avusta!

Se pitääkysyä kassalla, joka kaupassa ne on eri paikoilla. Eli vaikka esim Helsingin Citymarketissa olisi numero 15, ei se tarkoita että Vantaan Cittarissa olisi 15.

Ai se menee niin. Luulin, että ne menee kauppaketjuittain samat numerot. Tietääkö kukaan mikä olisi menthol-tupakan numero Jyväskylän keljon Citymarketissa? Kiitos paljon!

Taitaa olla parempi, että pyydät aikuista hakemaan, niin et nolaa itseäsi kassalla.

??????
Nyt ei tämä aivan mennyt ymmärrykseeni.
Olen 30v, et ikää on kyllä. Mutta ajattelin, että ei tule minun takiani jonoa kassalle jos tiedän tarvitsemani numeron etukäteen. Ei kai sitä tupakkaa sillä numerolla osteta, vaan rahalla ja täysi-ikäisyydellä vai mitä?

[QUOTE="Liisa";25522292]??????
Nyt ei tämä aivan mennyt ymmärrykseeni.
Olen 30v, et ikää on kyllä. Mutta ajattelin, että ei tule minun takiani jonoa kassalle jos tiedän tarvitsemani numeron etukäteen. Ei kai sitä tupakkaa sillä numerolla osteta, vaan rahalla ja täysi-ikäisyydellä vai mitä?[/QUOTE]Aikuisen sitten luulisi osaavan kysyä kassaneidiltä

Yhteistyössä