vierailija
Ei vielä.Ei kaikkia töitä pysty etänä tehdä.
Ei vielä.Ei kaikkia töitä pysty etänä tehdä.
Koska pystyy tekemään kaikki työt etänä?Ei vielä.
Vihervasemmiston vilkkaassa mielikuvitusmaailmassa pystyy...
Minä kysyin ensinKuinka montaa automarkettia persut ovat vastustaneet?
Kaupunkien keskustat ovat varsin epätoimivia.Palvelut ovat kadonneet myös kaupungeista ja siirtyneet peltomarketteihin, kiitos mm. persujen suosiman autoilukeskeisen politiikan.
Aivan. Sinäkin voit jatkossa hakea ruokasi suoraan tuottajalta kävellen ja julkisilla. On aivan typerää autoilla ajella ruokaa kauppoihin ja kaupinkilaisten sekä taajamassa asuvien saataville.Samaa mieltä. Päivääkään ei kulu etten ihmettelisi autoilijoiden avuttomuutta. Ihan hyvää se kävely tekee.
Tiheästi asutuilla alueilla. Omakotitaloalueet ei ole niitä. Paitsi jos rakentaa tonttinsa ihan täyteenNo luuletko ettei pysäköintiä autotalliin kielletä samalla?
Aivan. Ennenkuin autoilijoita voidaan alkaa rokottaa, pitää julkisen liikenteen toimia moitteetomasti ja turvallisesti kaikkina vuorokaudenaikoina.mun alalla työajat on sellaiset että joko töihin meneminen tai töistä pääseminen vuorosta riippuen ei julkisella liikenteellä ole mitään herkkua. Autolla työmatka on alle vartti, julkisella liikenteellä tunnista puoleentoista ja tämä siis Helsingissä jossa muka on sujuva joukkoliikenne. Eikä aamuyöllä etenkään viikonloppuisin edes liikennevälineet kulje.
siinä on todella iso ero, joutuuko töihin heräämään neljältä vai viideltä aamulla tai onko iltavuorosta kotona klo 22.15 vai joskus klo 23 jälkeen ihan jaksamisen kannaltakin. Lisäksi tuolla jossakin Kurvissa bussin odottaminen ilta-aikaan ei ole millään tavalla turvallisuudentunnetta herättävä kokemus.
Autoilun näkökulmasta kyllä. Mutta ei muiden liikennemuotojen.Kaupunkien keskustat ovat varsin epätoimivia.
Nelihenkisen perheen ruokaostokset on huomattavasti edullisempaa hoitaa supermarketissa ja tehdä viikon ostokset kerralla, siinä säästää niin aikaa kuin rahaa. Kaupungin keskustoissa tällaisia kauppoja ei juurikaan ole ja lisäksi ostoksia on hankala kujettaa julkisilla. Mikäli käydään kaupassa päivittäin, kuluu siihen aikaa ja rahaa huomattavasti enemmän. Pikkukaupat ovat kalliimpia ja mukaan tarttuu aina jotain tarpeetonta.Autoilun näkökulmasta kyllä. Mutta ei muiden liikennemuotojen.
Vastaavalla tavalla automarkettialueet ja erilaiset harvaan rakennetut lähiöt ovat muiden liikennemuotojen kannalta varsin epätoimivia, vaikka ovatkin autoilun kannalta toimivia.
Kaikkialla Suomessa aivan kuten terveyspalvelutkin.Aivan. Ennenkuin autoilijoita voidaan alkaa rokottaa, pitää julkisen liikenteen toimia moitteetomasti ja turvallisesti kaikkina vuorokaudenaikoina.