Tänään oli yksityinen ultra ja viikkoja mun laskujen mukaan 6+0. menin sinne veristen vuotojen takia. ultrassa tärisin ja odotin pahinta..
Lääkäri tutki hetken, ja totesi ensin että yksi sikiö löytyy, lopulta löysi sydänäänet :heart: :heart: :heart: viikot pomppasivat 6+3:meen.
Tänään varmistui eilen alkanut kuolettava väsymys ja pahaolo kun herää.. aamulla riitti kurkkaus jääkaappiin että piti poistua keittiöstä. oon ihan kuollut :$
No ainakin keskenmenon pelko poistui, kun noin aikaisilla viikoilla löytyi vahvat sydänäänet, tämä lapsi tosiaan haluaa tulla tänne maailmaan :heart:
Ai niin, lisäys vielä, mähän oon itkenyt tänään milloin missäkin, milloin mistäkin syystä, ekan kerran klinikalla kun kuulin että vauva on kunnossa. vähän väliä liikuttunut sen jälkeen... :snotty:
Lääkäri tutki hetken, ja totesi ensin että yksi sikiö löytyy, lopulta löysi sydänäänet :heart: :heart: :heart: viikot pomppasivat 6+3:meen.
Tänään varmistui eilen alkanut kuolettava väsymys ja pahaolo kun herää.. aamulla riitti kurkkaus jääkaappiin että piti poistua keittiöstä. oon ihan kuollut :$
No ainakin keskenmenon pelko poistui, kun noin aikaisilla viikoilla löytyi vahvat sydänäänet, tämä lapsi tosiaan haluaa tulla tänne maailmaan :heart:
Ai niin, lisäys vielä, mähän oon itkenyt tänään milloin missäkin, milloin mistäkin syystä, ekan kerran klinikalla kun kuulin että vauva on kunnossa. vähän väliä liikuttunut sen jälkeen... :snotty: