Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Vieläköhän tuo ilta-aurinko ruskettaisi..?
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onnea teille jotka rusketutte! =) Mä vaan kärvennyn ja muutun tulipunaseksi kun olen auringossa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onnea teille jotka rusketutte! =) Mä vaan kärvennyn ja muutun tulipunaseksi kun olen auringossa :kieh:
Niin minäkin, mutta nyt olis tsäänssiä illalla köllötellä auringossa. Joten kokeillaan, tulisko väriä, ilmeisesti ei ainakaan pala![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onnea teille jotka rusketutte! =) Mä vaan kärvennyn ja muutun tulipunaseksi kun olen auringossa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onnea teille jotka rusketutte! =) Mä vaan kärvennyn ja muutun tulipunaseksi kun olen auringossa :kieh:
samma här :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onnea teille jotka rusketutte! =) Mä vaan kärvennyn ja muutun tulipunaseksi kun olen auringossa :kieh:
Niin minäkin, mutta nyt olis tsäänssiä illalla köllötellä auringossa. Joten kokeillaan, tulisko väriä, ilmeisesti ei ainakaan pala![]()
Kannattaa varautua lääkärillä käyntiin. Saavat aikaan ihan hirveää ihottumaa.