useamman kuin yhden lapsen synnyttäneet, auttakaas vähän, sietämättömät supistukset jo 3vrk!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
:o, siis toista lasta tässä odotellaan ja ei mulla tällästä ollut ekaa odottaessa. tänään jo neljäs päivä supistuksia ja todella kipeitä on kaikki päivät olleet.. se vaan että välillä aina ovat laantuneet kokonaan ja taas alkaneet! mistä hitosta mä tiedän koska lähteä sairaalaan? eilenkin taatusti tuli tosi pitkään kestäviä supistuksia säännöllisesti pitkän aikaan.. ja sitten ku vihdoin päätin että kohta lähetään sitten oikeasti ni sithän ne laantui kokonaan yöksi.. ja aamulla taas alkoi! MÄ EN KESTÄ HEMMETTI OLLA KOKO AJAN KIPEÄ MONTA PÄIVÄÄ! :kieh:

mutta en kyllä yhtään tiedä koska lähteä sairaalaan? joo synnärillä sanottiin että uudelleen synnyttäjän lähdettävä kun on pari tuntia tullut säännöllisesti tullut kipeitä supistuksia. mutta eilenkin tuli varmaan se 4tuntia ja sit kuiteskin vielä tässä olen yhtenä kappaleena. ja ton ohjeen mukaan olisin joutunut käymään kaikkina 3päivänä turhaan! mutta mutta en mä halua kotiakkaan synnyttää!
niin ja yksi supistus saattaa kestää sen 2minuuttiakin ennenku laukeaa(mutta näin oli eilenkin ja edellispäivänä). tosin eilen illalla mun alapäähän mahtui 4SORMEA! :o

hmm, se kokeillaan kohdunsuulta, miten monelle sormelle auki...Mutta kyllä ne supparit saa ainakin 5-10 minsan välein tulla, ennenkuin sairaalaan lähtee..Kuinka tiheä väli sulla on niissä?

Hyvä kysymys. Mullekin sanottiin neljättä odottaessa, et kyllä sä tiedä milloin pitää lähteä. Juu kun monta päivää supistelee säännöllisesti 4min välein... Ensin lähdin liian aikaisin ja sitten turhan myöhään...

meiks no ihan tiedoksi vaan että jos sulle on ihan normia että sinne mahtuu useampi sormi niin mulle se ei sitä ole! ja eilenkin näitä tuli välillä parin minuutin välein.

piina turhan myöhään? ehditkö kuitenkin sairaalaan asti synnyttämään? mä kun toivon että joku osaisi omasta kokemuksestaan antaa vinkkiä koska on tosi kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
meiks no ihan tiedoksi vaan että jos sulle on ihan normia että sinne mahtuu useampi sormi niin mulle se ei sitä ole! ja eilenkin näitä tuli välillä parin minuutin välein.

piina turhan myöhään? ehditkö kuitenkin sairaalaan asti synnyttämään? mä kun toivon että joku osaisi omasta kokemuksestaan antaa vinkkiä koska on tosi kyseessä.

Sitten kun et kivuilta pysty enää kotona olemaan.

mulla neljännessä raskaudessa viikon verran aivan sietämättömiä supistuksia ja tiheään. olin aivan sairas. lopulta menin sairaalaan vuorokautta ennen suunniteltua sektiota, siellä ne jatkuivat kiivaina muutaman tunnin ja loppuivat kokonaan :o leikkaus hoidetttiin silloin kun pitikin, eli seuraavana aamuna.

Mä oisin viimeks synnyttäny kotiin, jos oisin jääny ootteleen sitä, että lähden kun en pysty enää kivuilta olemaan. Synnytyssupistukset oli niin erilaisia kun ekalla kerralla. Olihan ne kipeitä, mut niissä oli taukoja joitten aikana pysty rentoutumaan ja muuteskin osasin ottaa ne vastaan erilailla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Ehdin sairaalaan, mutta en ollut sielä yhtään liian aikaisin.

Yhteistyössä