Moi! Olen jännänyt yli vuoden milloin missäkin ketjussa. Viimeaikoina en ole enää jaksanut osallistua niin paljon kun on harmittanut se ikuinen tippuneet-pinoon joutuminen. Lopulta nyt perjantaina sain selkeän plussan testiin. 14.yrityskierrolla!! Ja lopulta siinä kierrossa kun pupuiltiin vain kaksi kertaa ja keskityttiin enemmänkin kinaamiseen. Ja siinä kierrossa jossa luovuttaneena kävin papassa kun ajattelin ettei kuitenkaan tärppää... Tsemppiä kaikille yrittäjille! ei kannata luovuttaa! -onnellinen odottaja!