Vihasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
Siis mitä työ teette, kun oikein suututtaa jokin asia?

Mulla on tällänen ongelma, etten osaa sitä vihaani oikein mitenkään näyttää ja pidän vaan sisälläni..

Nyrkkeilysäkki vois kyllä toimia :whistle:

en mä pahmmin suutu kuin lapsille.
Jos joku ottaa päähän niin m,un tarvii jouruta siitä jonkun kanssa. paras on oma mies

mun tarvii purkaa se silleen että mä puristan tai hakkaan jotain..

parhaiten auttaa kun hakkaan omia reisiäni. kun tuntee kipua samalla kun nottaa niin se viha haihtuu nopeampaa..

Juuri nyt olen vihainen ystäväni ex-miehelle, siis aivan valtavan vihainen monista syistä.
Tämä viha on vielä sellaista, että sitä ei ole oikeasti järkeä näyttää mihinkään päin, ja yritän olla säteilemättä sitä perheeseen.

Olen hakenut ympärilleni rauhoittavia kirjoja ja musiikkia, tehostetusti ollut lasten kanssa ja järjestänyt itselleni kaikkea rakentavaa ja onnellistuttavaa tekemistä, eli kohta lähden pihamaalle vauvan kanssa etsimään ensimmäisiä ahomansikoita.

Vauvamme elämän ensimmäiset metsämansikat :heart:

Kuulema siellä terapiassa opettaavat mulle uuden mallin, miten vihaa puretaan :whistle:

Tuo huutaminenkin toimisi, mut saattas naapurit pikkasen ajatella
Lenkille minusta ei oo lähtijäks

Muita konsteja?

Kun mä oon oikein vihainen, mua rupee pyörryttämään ja tulee tosi huono olo. Surraa päässä. Mä oon alkanut yleensä rukoilemaan tai toistelemaan "jumala huolehtii". Tuntuu,että se auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kun mä oon oikein vihainen, mua rupee pyörryttämään ja tulee tosi huono olo. Surraa päässä. Mä oon alkanut yleensä rukoilemaan tai toistelemaan "jumala huolehtii". Tuntuu,että se auttaa.

Anteeksi, mutta oletko ihan tosissasi vai onko tuo ironiaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Anteeksi, mutta oletko ihan tosissasi vai onko tuo ironiaa?

Ihan tosissani. Se viha tuntuu niin pahalta, että mun on pakko siirtää asiani jumalan hoidettavaksi. Ajattelen, että Jumala puolustaa mua ja ajaa mun asioita, jolloin pelko hellittää. Viha on yksi pelon ilmenemismuoto.

Yhteistyössä