Vihaan uusia puhelimia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija 30v

Vieras
En osaa käyttää hlvetin kosketusnäytöllisiä puhelimia! Tekstatessa kirjaimet ovat liian pienet. Saatua tektiviestiä en voi lähettää edelleen koska puhelin muuttaa viestin multimediaviestiksi joka kerta enkä osaa muuttaa asetuksia. Eilen erehdyin ottamaan käyttöön gmailin puhelimeen ja nyt se piippaa kokoaja! Enkä osaa poistaa sitä.

Miksi oi miksi tämä on niin vaikeaa?

Mäkään en tiedä miten sen piippaavan sähköpostin saa pois, mutta kyllä siihen parissa kuukaudessa tottuu :D Ja ongelmia on myös tekstarien kanssa, kun on liian isot tai oudon malliset nakkisormet, niin ei läheskään aina osu oikean kirjaimen kohdalle...

Totta. Nykyään menee koko päivä siihen, että yrittää löytää näistä vehkeistä asetukset kohdalleen ja kaikki toimimaan. Käyttöohjetta on turha katsoa pumhelimesta (vai mikä se on) kun näyttö on kuitenkin liian pieni tai, jos tekstiä isontaa, niin täytyy koko ajan pyörittää sitä näyttöä, joka menee minne sattuu. Ensin lensi nurkkaan Lumia ja tänään vielä iPhone 5 uskoisin. Ei noilla tee hevon persettä.

Muutaman kerran olen joutunut kokeilemaan lapsukaiseni puhelinta, ja olen todennut että ei ikinä mulle kosketusnäytöllistä. Mulla vanhanaikainen kapula vielä itsellä, ja tuosta jos aika jättää niin onneksi on lapsen vanha mutta uudenveroinen vastaava odottamassa.

[QUOTE="Sirkkeli";27434349]Muutaman kerran olen joutunut kokeilemaan lapsukaiseni puhelinta, ja olen todennut että ei ikinä mulle kosketusnäytöllistä. Mulla vanhanaikainen kapula vielä itsellä, ja tuosta jos aika jättää niin onneksi on lapsen vanha mutta uudenveroinen vastaava odottamassa.[/QUOTE]

Eikös tuon pitäisi mennä toisinpäin? Lapset saavat vanhempien entiset luurit. Taitavat olla nykyään niin ronkeleita, että vain kosketusnäytölliset kelpaavat.

Yhteistyössä