vihaan perjantaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miu";24291692]sen takia, kun ois niin mukava mennä jonnekki bailaamaan, mutta ei oo ikinä minkään laisia mahdollisuuksia[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Miks sä et voi lähtee minnekkään?
Eikö oo ketään tuttuja jotka hoitaisi lapsia ? :)

Musta tuntui joskus kun oli enemmän mennyt ja sitten yht'äkkiä ei "päässytkään",että se on kamalaa,mutta oon kai tottunut jo..
Nykyään tekee harvoin mieli lähteä..Ja senkin mieliteon saa pois,kun miettii mitä kaikkee kotona saa biletys ajassa tehtyä ja mihin kaikkeen muuhun rahaa saa kulutettua,kun jättää sen bailaamisen pois..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291787:
Miks sä et voi lähtee minnekkään?
Eikö oo ketään tuttuja jotka hoitaisi lapsia ? :)

Musta tuntui joskus kun oli enemmän mennyt ja sitten yht'äkkiä ei "päässytkään",että se on kamalaa,mutta oon kai tottunut jo..
Nykyään tekee harvoin mieli lähteä..Ja senkin mieliteon saa pois,kun miettii mitä kaikkee kotona saa biletys ajassa tehtyä ja mihin kaikkeen muuhun rahaa saa kulutettua,kun jättää sen bailaamisen pois..
niin joo mut ois se mukava mennä näin 3v tauon jälkeen katteleen vähän muutakin kuin kodin seiniä. Ei oo ketään tuttuja, jotka hoitaisi

[QUOTE="miu";24291797]niin joo mut ois se mukava mennä näin 3v tauon jälkeen katteleen vähän muutakin kuin kodin seiniä. Ei oo ketään tuttuja, jotka hoitaisi[/QUOTE]

Niin aivan varmasti.
Kyllä se "tuulettuminen" tekee hyvää toisinaan...jaksaa arkeakin sitten toisella tavalla.
Itse olen jo alkanut nauttia yksin kauppaan pääsemisestä,kirppari kierroksista ilman lapsia jne..
Saa edes hetken omaa aikaa..

Onko sulla mitään harrastuksia?
Käyttekö miehesi kanssa koskaan missään yhdessä??

Oletteko harkinneet vaikka mll:n laistenhoitajaa?? :) ( tietty jos teillä päin sellaista on mahdollisuus ajatella)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291804:
Niin aivan varmasti.
Kyllä se "tuulettuminen" tekee hyvää toisinaan...jaksaa arkeakin sitten toisella tavalla.
Itse olen jo alkanut nauttia yksin kauppaan pääsemisestä,kirppari kierroksista ilman lapsia jne..
Saa edes hetken omaa aikaa..

Onko sulla mitään harrastuksia?
Käyttekö miehesi kanssa koskaan missään yhdessä??

Oletteko harkinneet vaikka mll:n laistenhoitajaa?? :) ( tietty jos teillä päin sellaista on mahdollisuus ajatella)
Itsekkin nautin juuri kirppareista lenkkeilystä ja jopa jos joskus harvoin saan käydä vessassa aivan rauhassa :D Olisi kyllä mukava piristys tähän arkeen en itsekkään hirveästi ole kaivannut bilettämistä välillä käynyt mielessä, mutta nyt olisi mukava unohtaa arjen murheet edes hetkeksi .. on tällä varmasti jonkin laiset mahdollisuudet hoitajaan en vain oikein tiedä .. Ei ole enään harrastusta , kun se loppui . Olemme kerran 3v aikana käyneet leffassa mieheni kanssa ja kerran baarissa.

[QUOTE="miu";24291818]Itsekkin nautin juuri kirppareista lenkkeilystä ja jopa jos joskus harvoin saan käydä vessassa aivan rauhassa :D Olisi kyllä mukava piristys tähän arkeen en itsekkään hirveästi ole kaivannut bilettämistä välillä käynyt mielessä, mutta nyt olisi mukava unohtaa arjen murheet edes hetkeksi .. on tällä varmasti jonkin laiset mahdollisuudet hoitajaan en vain oikein tiedä .. Ei ole enään harrastusta , kun se loppui . Olemme kerran 3v aikana käyneet leffassa mieheni kanssa ja kerran baarissa.[/QUOTE]

Mites teidän sukulaiset?Ystävät?(meillä joskus tehty kavereiden kanssa niin,että otetaan vuorotellen toistemme lapsia yökylään..)
Tai sit otatte selvää noista lastenhoitajista :)

Keksitte/keksit edes yhdeksi päiväksi / illaksi jotain kivaa ja rentoudut.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291821:
Mites teidän sukulaiset?Ystävät?(meillä joskus tehty kavereiden kanssa niin,että otetaan vuorotellen toistemme lapsia yökylään..)
Tai sit otatte selvää noista lastenhoitajista :)

Keksitte/keksit edes yhdeksi päiväksi / illaksi jotain kivaa ja rentoudut.
Muuten onnistuis , mutta olen muutanut miheni perässä todella pieneen paikkaan enkä oikee kunnolla ole ehtinyt tutustumaan vielä ihmisiin ja sukulaiset ym jäi sinne kauemmas :/ Eikä miehen sukulaiset kovin lähellä ole ja kavereista hm en usko, että olisi vahtimaan lapsia :D miten usein itse käyt tuulettumassa?

[QUOTE="vieras";24291827]Jos mieheskin pääsee harvoin, niin sunkin pitäis päästä.[/QUOTE]

Varmaan pääsisinkin josku, mutta ei musta oo yksin lähtijäksi mielummin olen kotona

[QUOTE="miu";24291828]Muuten onnistuis , mutta olen muutanut miheni perässä todella pieneen paikkaan enkä oikee kunnolla ole ehtinyt tutustumaan vielä ihmisiin ja sukulaiset ym jäi sinne kauemmas :/ Eikä miehen sukulaiset kovin lähellä ole ja kavereista hm en usko, että olisi vahtimaan lapsia :D miten usein itse käyt tuulettumassa?[/QUOTE]

Voih,kuulostaa tutulta.
Itse muutin vieraalle paikkakunnalle kohta puoli vuotta sitten..miehen perässä ( tai no perässä ja perässä :) )
Ja on ollut hankalaa tutustua uusiin ihmisiin,kun ei paljoa tule käytyä missään..Leikkipuistokin on aina tyhjillään,kun käydään...: /

Niin ja itse tulee käytyä nykyään kerran kaksi puoleen vuoteen jossain ( jos sitäkään,ja taas toisinaan syystä tai toisesta useammin ) , mutten ota alkoholia melkein ollenkaan noilla kerroilla..
Yleensä jos vapaaillan saan niin menen laulamaan karaokea tien toiselle puolelle.. :)

Nyt tosin aloitin puolentoista vuoden tauon jälkeen työt,joten vielä harvemmin tulee käytyä...

[QUOTE="miu";24291830]Varmaan pääsisinkin josku, mutta ei musta oo yksin lähtijäksi mielummin olen kotona[/QUOTE]

Yksin lähteminen on kyllä aika kuivaa...
Muistan,kun ekoja kertoja tossa paikallisessa kävin...Kyl se suretti istua yksin..Olisihan seura mieluisampaa... ( vaikka välillä oma seurakin on aivan riittävää )

Yhteistyössä