Vihaan miestäni! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi edes ollaan enää yhdessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miksi edes ollaan enää yhdessä

Vieras
Vihaan häntä sen takia, että hän ei pidä yhteisistä säännöistä kiinni. :kieh:
Vihaan häntä sen takia, että hän on niin saamaton nykyisin. :headwall:
Vihaan häntä sen takia, että hän tekee kaikki asiat päin vastoin odotuksiani. :(
Vihaan häntä sen takia, että hän ei ymmärrä minua...

Vihaan vihaan vihaan!!!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Älä viitsi vihata... Se myrkyttää sun mielen, ja lopulta siitä on haitaa vain itsellesi.

niin, en ole ikinä ymmärtänyt, mitä tuollainen lietsonta auttaa.

vieläpä tavallaan teet siitä ns. itse itseään toteuttvan ennustuksen.

"niin makaa kuin petaa" sanoi vanha kansa, eikä tuskin ollut yhtä hakoteilla kuin nykykansa.

viha ja rakkaus on tunteina tosi lähellä toisiaan. eli toivoa on vielä...kun et tunne enää mitään miestä kohtaan, se on loppu eikä siinä auta enää mikään.

Minä myös vihaan. Ei ole syytä, on kiltti, mutta ei ymmärrä. Vituttaa lähteä kodista, joka on hänen, mennä vuokralle niinkuin muutkin. Minä en halua. Minä haluan olla itsenäinen, kaunis ja äykäs nainen ilman tuollaista saastaa niskassa.

Mutta kuinka voi lähteä? Perhe ajattelee että "kerrankin" se onnistui, sai ihan hyvän, ainakin menettelevän. Kärsiköön, jos on niin surkea, ettei osaa itse pitää hyvästä kiinni. Vittu että on elämä kamalaa! Ja mä en edes tykkää kiroilusta, se on vulgaaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi edes ollaan enää yhdessä:
Vihaan häntä sen takia, että hän ei pidä yhteisistä säännöistä kiinni. :kieh:
Vihaan häntä sen takia, että hän on niin saamaton nykyisin. :headwall:
Vihaan häntä sen takia, että hän tekee kaikki asiat päin vastoin odotuksiani. :(
Vihaan häntä sen takia, että hän ei ymmärrä minua...

Vihaan vihaan vihaan!!!!! :kieh:

hei, mulla välistä ihan samat ajatukset :hug:
tais sit se on vaan tää tuleva kesä, kun alkaa menojalkaa vipattamaan ja keksin syitä eroon :heart:

Satuitko sanelemaan itse ne yhteiset säännöt?
Mitä hänen pitää saada aikaan tyydyttääkseen vaatimuksesi?
Miksi hänen pitäisi tehdä asiat kuten juuri sinä haluat?
Hän ei varmasti ymmärrä sinua, jos et kerro toiveitasi, vaan jatkat vaatimusten esittämistä.

On naisia, joita ei pitäisi päästää äitinsä helmasta...

Minä myös vihaan. Ei ole syytä, on kiltti, mutta ei ymmärrä. Vituttaa lähteä kodista, joka on hänen, mennä vuokralle niinkuin muutkin. Minä en halua. Minä haluan olla itsenäinen, kaunis ja äykäs nainen ilman tuollaista saastaa niskassa.

Mutta kuinka voi lähteä? Perhe ajattelee että "kerrankin" se onnistui, sai ihan hyvän, ainakin menettelevän. Kärsiköön, jos on niin surkea, ettei osaa itse pitää hyvästä kiinni. Vittu että on elämä kamalaa! Ja mä en edes tykkää kiroilusta, se on vulgaaria.

Eikö sun pitäisi nyt ajatella omaa hyvinvointiasi ja itseäsi, eikä sitä, mitä perheesi tai muut ihmiset ajattelee? Mikäli suhde on huonossa jamassa, tilanteen voi yrittää korjata, mutta mikäli siihen ei ole halua tai suhteen tila on muuten ns. toivoton, niin silloin paras vaihtoehto löytyy jostain muualta.

Teetkö sinä kaiken hänen odotusten mukaan? Hyvin tyypillistä naisille, että odottaa et toinen elää omien odotusten mukaan. Ääliöitä. Kyllä se vaan niin on, että mies on luomakunnan kruunu :)

Yhteistyössä