M
"miu"
Vieras
sen takia, kun ois niin mukava mennä jonnekki bailaamaan, mutta ei oo ikinä minkään laisia mahdollisuuksia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä vihaan maanantaita, on aina vihannut mutta nyt enemmän kun isä kuoli![]()
niin joo mut ois se mukava mennä näin 3v tauon jälkeen katteleen vähän muutakin kuin kodin seiniä. Ei oo ketään tuttuja, jotka hoitaisiAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24291787:Miks sä et voi lähtee minnekkään?
Eikö oo ketään tuttuja jotka hoitaisi lapsia ?
Musta tuntui joskus kun oli enemmän mennyt ja sitten yht'äkkiä ei "päässytkään",että se on kamalaa,mutta oon kai tottunut jo..
Nykyään tekee harvoin mieli lähteä..Ja senkin mieliteon saa pois,kun miettii mitä kaikkee kotona saa biletys ajassa tehtyä ja mihin kaikkeen muuhun rahaa saa kulutettua,kun jättää sen bailaamisen pois..
Itsekkin nautin juuri kirppareista lenkkeilystä ja jopa jos joskus harvoin saan käydä vessassa aivan rauhassaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24291804:Niin aivan varmasti.
Kyllä se "tuulettuminen" tekee hyvää toisinaan...jaksaa arkeakin sitten toisella tavalla.
Itse olen jo alkanut nauttia yksin kauppaan pääsemisestä,kirppari kierroksista ilman lapsia jne..
Saa edes hetken omaa aikaa..
Onko sulla mitään harrastuksia?
Käyttekö miehesi kanssa koskaan missään yhdessä??
Oletteko harkinneet vaikka mll:n laistenhoitajaa??( tietty jos teillä päin sellaista on mahdollisuus ajatella)
Muuten onnistuis , mutta olen muutanut miheni perässä todella pieneen paikkaan enkä oikee kunnolla ole ehtinyt tutustumaan vielä ihmisiin ja sukulaiset ym jäi sinne kauemmas :/ Eikä miehen sukulaiset kovin lähellä ole ja kavereista hm en usko, että olisi vahtimaan lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;24291821:Mites teidän sukulaiset?Ystävät?(meillä joskus tehty kavereiden kanssa niin,että otetaan vuorotellen toistemme lapsia yökylään..)
Tai sit otatte selvää noista lastenhoitajista
Keksitte/keksit edes yhdeksi päiväksi / illaksi jotain kivaa ja rentoudut.