Vihaan Miehiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terhi,ei kai lesboksi voi alkaa.Vaikka vihaankin tällä hetkellä erästä miestä ja muutamaa muuta,en ala lesboksi,koska en usko että siihen voi alkaa:pelkkä ajatuskin toisen naisen kanssa olemisesta tuo oksennuksen suuhuni...
Jaa miksikö vihaan miehiä,en ymmärrä heitä:olen fiksu nainen(siis omasta mielestä) ja saan aina kaikki mies luuserit jostain syystä.
Nytkin ajoin satoja kilometrejä liukkaalla tiellä katsomaan poikaystävääni,joka oli ilm. ottanut alkoa niin paljon,että oli unohtanut,että olin yleensä tulossa.helvetti...suoraan sanottuna.Johan tuo näyttelikin pari vuotta raitista melkein,mutta olen näemmä tullut liian tutuksi..ei enää viitsi vaivautua..

Te miehiä vihaavat naiset todellisia luusereita olette. Jos teidän omat parisuhteenne ovat syystä tai toisesta (usein myös omastanne) menneet pieleen on se KAIKKIEN miesten syytä! Onpa oikeaa naisen logiikkaa.

No minä nyt en esimerkiksi vihaa miestäni alvariinsa, mutta kyllä mulla on esim. oikeus asiasta tilittää jos haluan
Sä et Juuso ymmärrä varmaan naisista yhtään mitään. Huomenna jo taas rakastan miehiä, kun saan ensin ajatukset irti ja saan olla kunnolla vihainen.

Tämä ketju on niille naisille, jotka kuka mistäkin syystä kirjoittaessaan vihaavat miehiä.
KAIKKIA miehiä. Mene sinä Juuso kotiisi, tämä ei ole miesten kuultavaa. Saat enemmän informaatiota kuin mitä pystyt kerralla käsittelemään, ja alat turhaan mollaamaan naisen logiikkaa.

Kukahan se ei nyt ymmärrä? Toisen sukupuolen yleinen vihaaminen ei kyllä osoita kovin hääviä ymmärrystä. Kotiini oman muruni (nainen joka ei vihaa minua eikä muitakaan miehiä) luo menen heti kunhan saan tämän työpäivän lusittua.

Mulla on tosi huonoja kokemuksia monista miehistä: perheen hylkäämistä, väkivaltaa, juoppoutta, raiskaamista. En vihaa silti miehiä, toivon, että edes yksi osoittautuisi muita paremmaksi.

Tässä keskustelussa on silti todella paljon asiaa. Ihmiset ei ajattele tarpeeksi mitään eikä toisiaan ja juoksevat helpoimman nautinnon perään muusta välittämättä. Ja on tosiaan psykopaatteja, jotka hajottavat toisen ilman erityisempää syytä, voin kertoa kokemuksesta. Jos ei siitä seuraa vihaa, niin tarpeellista varovaisuutta itsesuojeluksi oppii. Enemmän pitäisi osata ottaa toinen ihmisenä, johon haluaa tutustua elämänsä ajan, kasvaa ja elää yhdessä. Opettelen minäkin ja toivon samaa mieheltä. Olen kyllä valmis paljoon sen eteen, mutta yksin ei pysty paljoon. Se vielä ihmetyttää, että miksi noita oikeasti kamalia miehiä on niin paljon... Tietysti naisiakin varmaan, mutta en ole sellaisiin juuri törmännyt. Esimerkiksi äitini hoiti yksin 3 pientä lasta, kun isä lähti uuden naisen perään ja hävisi sille tielleen.

Olisiko jokaisella velvollisuus ja mahdollisuus pyrkiä parempaan? Itse yritän oppia virheistäni, mm. sen, että valitsen tarkasti seurani nykyisin.

Mistäs teidät ettei naisesi vihaa sinua. Niin, ei varmaan vihaakaan, juuri nyt.
Mutta voin vakuuttaa että et ole vain vielä nähnyt tarpeeksi.
Naisen rakkaus ei ole ikuista, se on kuin aalto. Ja jos mies luulee, että on naisen LUONTEESTA tai muista ominaisuuksista kiinni vittuuntuuko hän miehistä koskaan, niin se on paha erhe.

Kuvittele kokoavasi hiekkalinnaa kodiksesi . sen tuuli pian puhaltaa pois.
Jos mielit asua jossain, on se rakennettava uudelleen, noin 28 päivän sykleissä.

Ei siihen mitään terapeutteja tarvita, vain kolme miestä.
Yks autokuski/ remonttireiska jolle annetaan pillua sen verran että kiinnostus pysyy yllä ja työmoraali huushollissa korkeana, yks jolla on iso mulkku ja paljon rahaa, ja se homokaveri joka kuuntelee.

Meinaan vain, että harvemmin seurustelussa menestyvä mies jaksaa kovin kärkkäästi älähdellä miestenvihaajille.
Asia on nimittäin niin, että mies joka on oppinut ymmärtämään miten naisen kanssa ollaan, ymmärtää myöskin sen mitä mies yleisimmin tekee väärin. Siksi hän ottaa paljon rauhallisemmin naisen valituksen miessukupuolta kohtaan, koska tietää jotain enemmän kuin muut miehet.

Sinulta kysyisin yx, että kauanko olet seurustellut sen sinun nykyisen kanssa?
Mulla kesti tuo kuvailemasi vaihe 2-3 vuotta. Yhtäkkiä vain syödään nyt maa jalkojen alta.
>>itsetunnon on pilannut suomalainen mies isänä, huonolla itsetunnolla, poissaolevana, jääräpäisenä ja puhumattomana. >>..Tuo on niin totta, niin totta. :(

Paskapuhetta se että tyttölapsi tarvitsee isän. Tyttölapsen useimmiten isä tuhoaa.
mies -nainen-perheiltä pitäisi kieltää se hedelmällisyyshoito eikä lesboilta.

eroan miehestäni, ja teen aikanaan yksinäisen lapsen.

Yhteistyössä