VIHAAN mieheni kaveria

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
joka on melkein aina lainaamassa mieheltäni rahaa( ei kylläkään anna aina lainaan) ja mitä vihaan vielä enemmän on se että on pyytämässä miestäni joka viikonloppu (joskus viikollakin tulee viestejä) juopotteleen!!
se ei kertakaikkiaan tajua että me ollaan perheellisiä ihmisiä ja silloin ei mielestäni sovi yhtäkkiä vaan lähteä juomaan!!
mieheni ei läheskään aina lähde mukaan mutta houkutus on suuri kun vonkuaa melkein koko ajan, vihaan sitä otusta!!!!!
 
joo
minun mieheni kaikki kaverit perheettömiä ja lähinnä asuvat sinkkuja..ja joka vkl.vonkaavat juomaan ja usein mies menee,melkein aina..jos sanon vastaan niin olen kyttääjä, elämän pilaaja ja rajoittaja jne. ihme ettei mennyt kun lasketusta oltiin menty jo ylikin ja kaverinsa soitti että juomaan, sanoi ei, ja tämä toinen taisi sanoa etteä ei se nyt vielä synny koska mies sanoi että voi koska vaan..samainen tyyppi naureskelee mulle, jos esim.mies humalassa valehtelee puhelimessa olinpaikastaan niin tämän veepään naureskelu kuuluu takana..
 
Jätä mies, siitähä se on vaa kiinni et suostut tohon.. meillä oon sanonut suoraa et pysyyköö ne kaikki sinkku kaverit vaa pois perheen elämästä.. tommosesta teini menosta tulis yhtää mitää et perheen isä pyörii pitkin kyliä humalaisten kans..

Jos mies pelkää, että kaverit jättää jos ei mene.. itselle kävi lasten myötä niin, että yhteydenpito alkoi jäädä kun ei enää pääsenytkään vuosiin kunnolla mihkään.
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Jätä mies, siitähä se on vaa kiinni et suostut tohon.. meillä oon sanonut suoraa et pysyyköö ne kaikki sinkku kaverit vaa pois perheen elämästä.. tommosesta teini menosta tulis yhtää mitää et perheen isä pyörii pitkin kyliä humalaisten kans..
:eek:
No just. Ai sun tarvii päättää miehen kavereista?
Kyllä se perheen isä osaa itse päättää milloin lähtee pyörimään kylille ja milloin ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Jätä mies, siitähä se on vaa kiinni et suostut tohon.. meillä oon sanonut suoraa et pysyyköö ne kaikki sinkku kaverit vaa pois perheen elämästä.. tommosesta teini menosta tulis yhtää mitää et perheen isä pyörii pitkin kyliä humalaisten kans..

Jos mies pelkää, että kaverit jättää jos ei mene.. itselle kävi lasten myötä niin, että yhteydenpito alkoi jäädä kun ei enää pääsenytkään vuosiin kunnolla mihkään.


sama mulla,tuntuu että jos haluaa kavereita nähdä niin ainoa vaihtoehto on baari :/
 
Törkeää
Hyvä ettei miehesi aina lähde vonkuajan mukaan... muista antaa siitä tunnustusta! Miehesi kaveri selvästi häiritsee kotirauhaanne. Tyhmä on ja tyhmyydellään aiheuttaa teille turhaa jännitystä ja hampaiden kiristelyä. Vois vähän kunnioittaa miehesi ja sinun perhettä ja jättää vonkuamiset vähemmälle. Jos tajuaisi/välittäisi/olisi fiksu. Tsemppiä sulle!
 
Hohhoi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joka on melkein aina lainaamassa mieheltäni rahaa( ei kylläkään anna aina lainaan) ja mitä vihaan vielä enemmän on se että on pyytämässä miestäni joka viikonloppu (joskus viikollakin tulee viestejä) juopotteleen!!
se ei kertakaikkiaan tajua että me ollaan perheellisiä ihmisiä ja silloin ei mielestäni sovi yhtäkkiä vaan lähteä juomaan!!
mieheni ei läheskään aina lähde mukaan mutta houkutus on suuri kun vonkuaa melkein koko ajan, vihaan sitä otusta!!!!!
Jos miehes pettäis, syyllinenhän olisi tietenkin se ..tun ..uora joka miehes viekotteli
 
Törkeää
Hyvä ettei miehesi aina lähde vonkuajan mukaan... muista antaa siitä tunnustusta! Miehesi kaveri selvästi häiritsee kotirauhaanne. Tyhmä on ja tyhmyydellään aiheuttaa teille turhaa jännitystä ja hampaiden kiristelyä. Vois vähän kunnioittaa miehesi ja sinun perhettä ja jättää vonkuamiset vähemmälle. Jos tajuaisi/välittäisi/olisi fiksu. Tsemppiä sulle!
 
meillä mies ennen lähti hyvinkin pienen suostuttelun jälkeen ku kaverit vonku sitä juomaan mut nykyään onneksi on tajunnut perheen merkityksen eikä lähde kun 3-5 kertaa vuodessa vaikka antaisin hänen kyllä käydä useamminkin sillä tykkään välillä viettää iltaa kotona ilman miestä. silloin kun saa rauhassa kattoo töllöä yms mukavaa :D
 
En minä päätä miehen kavereita. Kyse siis siitä, että mies ei saa päästää niitä tänne pyörimään tai niin, että näkevät koko ajan. Mikä perheen isä se sellainen on joka kutsuu monen lapsen perheeseen kavereita rötköttämään pitkin sohvia tai häipyy viikonloppuisin kavereiden matkaan perheen luota.. mä en ainakaan katselisi. Rajat täytyy olla, en mäkään raahaa miehen ja lasten keskelle akka porukkaa..

Itse tunnen tosi paljon noita lapsettomia.. ne ei ymmärrä perheen merkitystä.. luulee, että vanhemmat heittelee lapsiaan minne tahansa päästääkseen ryyppäämään johonkin teini pileisiin.. jotain rajaa..
 
Kyllä minunkin miehet pyytää miestä baariin viikolla ja viikonloppuisin. Onneksi mies itse osaa omilla aivoilla ajatella ja päättää ihan itse milloin menee ja milloin on menemättä. Ei mulla ole käynyt mielessäkään alkaa rajaamaan miehen kaveripiiriä, kenen kans saa kaveerata ja kenen ei. :headwall:
Oman pään käyttö sallitaan myös perheellisiltä.
 

Yhteistyössä