En voi sietää mieheni parasta kaveria, help!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "flora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"flora"

Vieras
Millä ihmeellä oppisin sietämään mieheni kaveria kun pakostikkin joudun hänen kanssaan olemaan tekemisissä? On ensimmäinen ihminen jota "inhoan" niin paljon, että käyttäydyn todella lapsellisesti ja myöhemmin kaduttaa. Esimerkiksi hänen ollessaan meillä en huomioi häntä mitenkään tai töksäyttelen todella piikitteleviä/vittuilevia suoria kommentteja. Tämä käytös ei todellakaan ole tapaistani vaan olen kohtelias ja vieraskorea ollut aina aikaisemmin ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Tämä kaveri ei välitä hygieniasta tai vaatteista (on todella lihava ja tursuaa varmaankin 10 vuotta vanhoista vaatteista yli), saatan esimerkiksi tokaista "Hyi hitto kun täällä haisee hiki" suoraan hänelle. Muutama kuukausi sitten kun tuli meillä käymään totesin hänen kuullensa miehelleni "meni sitten tämäkin ilta taas pilalle, ettekö voisi mennä johonkin muualle viettämään aikaa". Hän käy omatoimisesti meidän jääkaapilla aina kyläillessään. Muille vieraille kyllä tarjoan kahvia ja syötävää mutta tämä menee itse jääkaapille, jättää juusto ja makkara paketit auki, saattaa raapia takauoltaan voileipien teon välissä ja ottaa koko kämmenellä juustosta kiinni. Edellä mainitun jälkeen olen heittänyt kovalla metelillä juuston roskiin koska en todellakaan aijo sitä enää syödä. Muutenkin kurkkii kaikki kaapit läpi mitä syötävää sattuisi löytymään.

9 vuotta olemme mieheni kanssa olleet yhdessä, mutta viimeisen vuoden aikana tilanne on mennyt tähän, etten enää hillitse mitä suustani päästelen tai miten käyttäydyn. On todella paljon ollut meillä viimeisen vuoden aikana joten sekin saattaa vaikuttaa. Mieheni kanssa olen tilanteesta useasti keskustellut ja myöntänyt ylireagoivanikin koska jostain syystä vain tämä kaveri inhottaa ja ällöttää minua todella paljon. En halua häntä kieltää käymästäkään meillä koska on kuitenkin mieheni kaveri. Mieheni ei halua hänen luonaan viettää aikaa koska koti on kuulemma niin epäsiisti & haiseva ja esim. tuoleja ei ole vaan on raivattava istumatilaa lattialle.

En minäkään tollaista sietäisi. Lihava saa olla. Mutta tuollainen ettei peseydy ja lemuaa, raapii persustaan, sotkee ruuat ja käyttäytyy muutenkin huonosti.
Miehesi asia on sanoa sille näistä jutuista. Jos ovat ystäviä, niin kyllä ystävälleen voi sanoa asioista. Tai sitten jos ei muka voi, niin vierailee ton ystävänsä luona ja kestää ne sotkut siellä.

Mä sanoisin vieraalle suoraan että hän on meidän talossa vieraana, eikä hällä ole oikeutta ravata jääkaapilla. Jos oikeen kovasti ahdistaa niin sopikaa että mies voi kaveria tavata kaverin kodissa sillä sinä et tahdo tuollaista ihmistä teille :)

Alko kyllä ihan ällöttää koko tarina :D

Tälle kaverille on mieheni huomauttanut monta kertaa näistä asioista mutta ottaa ne jotenkin vitsinä. Itse olen kuullut miten mies on asioista puhunut eikä todellakaan ole kuulostanut siltä, että olisi vitsinä asian heittänyt. Mutta esim. kun oli suihkussa käymisestä puhe meni tietysti meillä suihkuun ja voitte uskoa, että käytin pesusientäni sen jälkeen kun hän oli sillä pessyt. On myös kysynyt mieheltäni "kumpi on sinun hammasharjasi? Lainaan sitä kun ei ole tullut pestyä hampaita pitkään aikaan ja suussa maistuu pahalle". Miten voi olla mahdollista, että hänen siskonsa on erittäin hyvin käyttäytyvä ja siisti ihminen, kun tuntuu ettei minkäänlaista hygienia & käytös kasvatusta ole kotona annettu.

mulle tuli ällötys juustoon:Dhyi helv,kyllä jos joku perssormillaan kouris mun juustoa niin lähtis vauhdil raapija ulos:Dsanot vaamiehelle et pitää puhuttelun ja jos ei tehoa niin sit sinä,ei tommonen vetele:/

hyi:Xtommonen possu,siis oikeesti,ei voi olla ihminen:O
miten voi noin huonosti käyttäytyvä olla???ei ihme jos inhoot,en sietäis mäkään!
kaiken huippu tuo jääkaappihomma,kiellät sitä sinne menemästä,eihän miehes oo siihen lupaa antanu?:O

Jos miehesi on asiasta puhunut ja toinen ei usko, niin sano itse. Ja jos vielä naureskelee niin teet selväksi, että sä et puhu huviksesi. Asia on niin, että joko lopettaa sikailut tai sitten teille ei ole enää mitään asiaa. Vaihtoehdot on tässä. Sinä et katsele kotonasi tuollaista touhua.
Ja jos ei sittenkään usko, niin heität pihalle heti kun alkaa tonkia kaappejanne tai kaivella persettään teidän keittiössä. Hyi hitto.
Se on sitten miehesi ongelma, missä tapaa tätä törkymöykkyä. Sun ei ainakaan tarvitse tollaista kotonasi sietää. Menkööt miehesi heille, tai tavatkoon kahvilassa jos tollaisen kans haluaa olla ystävä.

Pitää varmaan olla jotenkin yksinkertainen ihminen, jos on suoraan sanottu että kaapeille ei saa mennä tai pyydetty huolehtimaan hygieniastaan eikä silti sitä tee? Vai onko tuosta kaapeilla käynneistäkin sanottu? Jos minun miehelläni olisi parhaana kaverinaan tuollainen tapaus, niin tottakai kieltäisin ensin ne asiat mistä en tykkää ja jos ei uskoisi niin meidän kotiin ei olisi asiaa. Tavata voi muuallakin, vaikka kahviloissa, jos ei sinne kaverin kotiinkaan voi mennä.

ei missään nimessä tartte sietää:Oei mitään asiaa toisten kaapeille vierailla!
jos ei tosiaan miestäs usko niin sinä otat ohjat ja ajat sen lihapullan pihalle jos ei muuten oikene,ei tuommosen sian paikka oo edes talossa ennen tapa -ja hygieniakoulutusta:X

Yhteistyössä