I
ihan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:En minä katso nenänvarttani pitkin, todellakaan. Mä tiedän että kukaan ei ole täydellinen, ei nainen eikä mies. Mutta mua ihmetytti se, että oliko koko jutun pointti tosiaan se että mies ei ole tulossa ultraan? Eikös asiat ole ap:llä aika huonosti muutenkin? Mä ihan oikeasti halusin tietää, onko hän miettinyt minkälaista se on lapselle kun isä on alkoholisti.Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:olisin kyllä enemmän vihainen ja tosi huolissani tuommoisista juomaputkista![]()
Joo minä kans.
Onko ap yhtään miettinyt millainen isä tuli lapselle valittua? Eikö ihmiset oikeesti tajua, että alkoholisti vanhempana tekee pahaa jälkeä? Suututtaa, sori vaan.
MÄ en kestä kun tulee aina näitä ihmisiä jotka paasaa katsoen nenänvartta pitkin.."minkä miehen isäksi valitsit???!"
APUA!! :headwall: :headwall:
Suuresti ihmettelen sitä, että jotkut ei vissiin osaa asettua lapsen asemaan lainkaan tässä asiassa. En väitä, että ap ei osaisi, mutta tämmösen käsityksen saan useesti kirjotuksista täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja no nyt:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:ukolla on tapana tehä jotain tollasta just kun on jotain tärkeetä, mitä se jollakin tapaa stressaa, jopa nyt oman isänpäivänsä pilasi ryyppäämisellään. Jos ei oo mitään tulossa niin se on kiltisti sen yhen illan. Se on muuten hyvä isi ja mies mut ei sillon ku sitä eniten tarvittais![]()
Paskapuhetta. Se, että on selvinpäin hyvä isä ei alkuunkaan riitä. Kyllä ne lapset tietää, ettei kaikki ole ok. Sillä on seurauksia.
et kyllä tajunnut lainkaan mistä oli kyse.
Jaa? No kerrotko tarkemmin mitä tarkoitit?
yksinkertaisesti sitä mitä kirjoitin eli ryyppää muutaman päivän silloin kun stressaa jostain kummallisesta jutusta. Tällä palstalla on sellanen ihme meininki et jos mies juo niin se on alkoholisti ja täyspaska kaikessa.
Että voisitko sä selittää minkä meiän lapset nyt huomaa olevan persiillään? Ja mikä oli paskapuhetta? Ja miksei riitä että on hyvä isä? Kukaan ei ole mikään hyvä kännissä, se ei liity isyyteen mitenkään.