Vihaan miehen sukua....Ja nyt tunteet viilenee mieheenkin..

• Viestiketjun aloittaja :/ :(
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Tässä on nyt se hyvä puoli,että ensi kesälle on tulossa pakollinen remontti, ja tästä on tiedotettu jo aikoja sitten,tavarat joutuu viemään pois jne..Voisin kuvitella että tilanne raukeaisi silloin, jos ei vaan päästetä heitä takaisin...?
Se ei kyllä muuta sitä seikkaa,että mieheen olen niin pettynyt että ei ole tosikaan! Tunne voi kyllä olla molemminpuolinen, kun olen nalkuttanut tästä asiasta näin kauan.Kukapa jaksaa kuunnella...Olen varoittanut että rahat loppuu kyllä aika nopeasti jos tilanne jatkuu näin,ja nythän näin sitten kävikin. varmaan vaan luulee että mä uhkailen (kun erollakin olen uhkaillut sen sata kertaa).
tai sitten tuo ei vaan oikeasti TAJUA tätä tilannetta!

"vieras"
Voisitko pyytää sinun ystäviäsi ja sukulaisia ja yhteisiä ystäviä pitämään miehelle puhuttelun? Siinä nyt on joku nyrjähtänytmiehellä päässä. Ehkä ulkopuolisten vakava puuttuminen auttaisi.

[QUOTE="aapee";25134962]Tässä on nyt se hyvä puoli,että ensi kesälle on tulossa pakollinen remontti, ja tästä on tiedotettu jo aikoja sitten,tavarat joutuu viemään pois jne..Voisin kuvitella että tilanne raukeaisi silloin, jos ei vaan päästetä heitä takaisin...?
Se ei kyllä muuta sitä seikkaa,että mieheen olen niin pettynyt että ei ole tosikaan! Tunne voi kyllä olla molemminpuolinen, kun olen nalkuttanut tästä asiasta näin kauan.Kukapa jaksaa kuunnella...Olen varoittanut että rahat loppuu kyllä aika nopeasti jos tilanne jatkuu näin,ja nythän näin sitten kävikin. varmaan vaan luulee että mä uhkailen (kun erollakin olen uhkaillut sen sata kertaa).
tai sitten tuo ei vaan oikeasti TAJUA tätä tilannetta![/QUOTE]

tuo remontti on hyvä! Mutta oletko varma, että lähtevät remontin tieltä. Sitähän ei koskaan tiedä mitä tuollaiset lusmut keksivät. viivyttävät varmasti remonttia jos vaan pystyvät, koska tajuavat, että eivät pääse takaisin ( tai sitten miehesi ottaa ne takaisin, mutta siihen älä suostu )

Kamalalta kuulostaa...

"aapee"
Mies saa huomenna tilin niin koetan saada sillä maksettya asuntolainan (jos riittää).
Appivanhemmat ovat ihan raivoraittiita, mutta jotain outoa tässä on varmaan tapahtunut,kun n.vuosi sitten eivät enää ole huomioineet lapsenlapsiaan oikeastaan mitenkään.Sitä ennen lapset olivat tosi tärkeitä.

Vieläköhän tässä jaksais taistella...harmi kun pitää kaikki tehdä yksin..
mies sanoo aina että ´eiköhän ne ensi kuussa maksa´. Mutta sitten itse hölmöilee ja on esim.ottanut vuokrasaatavia tavarana (moottorisaha esim.)ja ovat sitten sopineet että mies saa tämän tavaran vasta ensi vuonna jne.Tästä kirjoitinkin tänne aiemmin. periaatteessa suostuu vaikka paskaa ottamaan vastaan!

Yksikin työkalu oli sellainen josta appiukko halusi 300 e,mies sitten suostui tietenkin.Googletin myöhemmin ja UUDEN tuollaisen työkalun saa alle 100 eurolla :D Vit*u mikä idiootti..

"aapee"
Onneksi laki velvoittaa tekemään tuon remontin!

Mutta eipä tullut mieleen pyytää ulkopuolisia puuttumaan asiaan,se on kyllä hyvä idea! me ollaan jo niin paljon riidelty tästä asiasta että siitä ei enää apua ole.Ja ollaan varmasti molemmat ihan turtia toisen sanomisille.

saa minun äiti nyt puhua miehelle.

[QUOTE="aapee";25134993]Mies saa huomenna tilin niin koetan saada sillä maksettya asuntolainan (jos riittää).
Appivanhemmat ovat ihan raivoraittiita, mutta jotain outoa tässä on varmaan tapahtunut,kun n.vuosi sitten eivät enää ole huomioineet lapsenlapsiaan oikeastaan mitenkään.Sitä ennen lapset olivat tosi tärkeitä.

Vieläköhän tässä jaksais taistella...harmi kun pitää kaikki tehdä yksin..
mies sanoo aina että ´eiköhän ne ensi kuussa maksa´. Mutta sitten itse hölmöilee ja on esim.ottanut vuokrasaatavia tavarana (moottorisaha esim.)ja ovat sitten sopineet että mies saa tämän tavaran vasta ensi vuonna jne.Tästä kirjoitinkin tänne aiemmin. periaatteessa suostuu vaikka paskaa ottamaan vastaan!

Yksikin työkalu oli sellainen josta appiukko halusi 300 e,mies sitten suostui tietenkin.Googletin myöhemmin ja UUDEN tuollaisen työkalun saa alle 100 eurolla :D Vit*u mikä idiootti..[/QUOTE]

siis eihän miehesi voi olla noin tyhmä!!! Ei voi!

jie
jos ei muuta niin näytä tää ketju miehelles niin ehkä huomaa miten helvetin tyhmä onkaan.ja soita vaikka poliisille ja kysy mitä voit tehdä ja kenelle soittaa, kun vuokralaiset ei maksa..??

"vieras"
[QUOTE="aapee";25135000]Onneksi laki velvoittaa tekemään tuon remontin!

Mutta eipä tullut mieleen pyytää ulkopuolisia puuttumaan asiaan,se on kyllä hyvä idea! me ollaan jo niin paljon riidelty tästä asiasta että siitä ei enää apua ole.Ja ollaan varmasti molemmat ihan turtia toisen sanomisille.

saa minun äiti nyt puhua miehelle.[/QUOTE]
Kuulostaa siltä, että olet kuitenkin ihan liian rauhallisesti suhtautunut? Nalkuttaminen ei auta, vaan kunnon itkemiset, raivoamiset ja sukulaisten luokse lasten kanssa lähteminen. Ja samaa käsittelyä appivanhemmille. Avioerohakemuksenkin voi käydä täyttämässä. Ihan mitä vaan, kunhan tilanteeseen tulee muutosta. Kerrot vaikka miehen kavereillekin, että mies antaa kämpän mennä alta.

67g
[QUOTE="vieras";25135018]Kuulostaa siltä, että olet kuitenkin ihan liian rauhallisesti suhtautunut? Nalkuttaminen ei auta, vaan kunnon itkemiset, raivoamiset ja sukulaisten luokse lasten kanssa lähteminen. Ja samaa käsittelyä appivanhemmille. Avioerohakemuksenkin voi käydä täyttämässä. Ihan mitä vaan, kunhan tilanteeseen tulee muutosta. Kerrot vaikka miehen kavereillekin, että mies antaa kämpän mennä alta.[/QUOTE]

kannatan! mies on sen ansainnut.

"aapee"
Täytyy myöntää,että harvoin olen saanut hillittyä tunteitani,olen antanut tulla tuutin täydeltä..Miehen serkulle tästä mainitsin, ja hän kyllä ymmärsi pointin,mutta ei ole miehelle sanonut mitään.Tietääkseni.

Odotan sitä kesää,lähtevät pois ja remontti tehdään,ja sen jälkeen lähdetään lasten kanssa pariksi viikoksi reissuun (siis koko perhe).jos saisi tämän liiton pelastettua..

kaikenlaistahan tässä kerkeää varmasti tulla,tiedän mm.varmaksi että appiukko haukkuu minua puhelimessa miehelle,eikä mies puollusta.Kuuntelee vaan. kaikki tällainen vaikuttaa omiin tunteisiin ja jaksamiseen.

"vieras"
Sinun pitää ainakin huolehtia siitä, että omat luottotietosi eivät mene. Jos olette lainoista yhdessä vastuussa, niin sitten käy sinullekin huonosti. Lasten takia et voi sitä antaa tapahtua tyyliin, että katsotaan nyt sitten mihin mies antaa tilanteen mennä.

"vieras"
[QUOTE="aapee";25135039]Täytyy myöntää,että harvoin olen saanut hillittyä tunteitani,olen antanut tulla tuutin täydeltä..Miehen serkulle tästä mainitsin, ja hän kyllä ymmärsi pointin,mutta ei ole miehelle sanonut mitään.Tietääkseni.

Odotan sitä kesää,lähtevät pois ja remontti tehdään,ja sen jälkeen lähdetään lasten kanssa pariksi viikoksi reissuun (siis koko perhe).jos saisi tämän liiton pelastettua..

kaikenlaistahan tässä kerkeää varmasti tulla,tiedän mm.varmaksi että appiukko haukkuu minua puhelimessa miehelle,eikä mies puollusta.Kuuntelee vaan. kaikki tällainen vaikuttaa omiin tunteisiin ja jaksamiseen.[/QUOTE]
No minä en kyllä kesää odottaisi senkään vuoksi, että siihen mennessä suhde on varmasti pilalla.

,,,
Voi p*rkele! Ota ny ittees niskasta kiinni! Lueppa noi omat juttus ja vastaukses asioihin, niin huomaat että mennään linjalla -vässykkä-! Ukko nyt ojennukseen, ja jos ei oikene niin jalat alle ja muksut kainaloon ja aloittelet puhtaalta pöydältä. Annat nyt pahasti muiluttaa ittees joka suunnasta.

"huh"
Ota ero. En kertakaikkiaan usko, että sinä ikinä pystyisit antamaan miehellesi anteeksi tätä kohtelua jonka nyt olet saanut. Onko mies tosiaan sen arvoinen, että pahimmassa tapauksessa sulta menee luottotiedot, talo alta jne jne. Sulla on myös lapsia.

Ota yhteyttä tahoihin, jotka sinua voivat auttaa nyt pääsemään tuosta tilanteesta pois. Käske miehesi lunastaa sinut ulos omistusasunnostanne ja irtisanot osaltasi lainat...pankki varmasti osaa neuvoa miten toimia tässä...tekee varmasti myös kauppakirjat yms. korvausta vastaan.

Lähde kun vielä voit, se on totta, että sinä et voi lastesi takia päästää tilannetta niin pitkälle kuin mies päästää.

"aapee"
Toivon vaan että tästä päästäisi jotenkin yli...Mitä enemmän asiaa miettii,sitä pahemmalta tuntuu.
Tuntuu vaan että kaikki unelmat ja KAIKKI häviää jos eron otan. Joudun muuttamaan lasten kanssa pois tästä talosta, ei varmasti pärjätä jos tähän jäädään.Eli vuokralle pitäisi lähteä.Eläimet pois, päiväkodit vaihtoon,kaikki....

Mutta onneksi tosiaan kaikki meillä on yhteistä,siis molempien nimissä.

Itseasiassa en ole edes mikää vässykkä niinkuin varmasti kuullostaa,olen hyvinkin tulinen enkä suostu pelkäämään ketään (appiukko luulee että pelkään häntä,on sellainen vanhankansa natsi!), tilanne vaan on mennyt sellaiseksi että voimat on vähissä.
Lievä masennuskin varmaan.

"aapee"
Taidan tehdä nyt niin,että menen suoraan asianajajalle (ei ois kyllä edes varaa mennä!) ja lakimies saa tehdä sen irtisanomislapukkeen! Silloinhan varmaan lakimies ´todistaa´että irtisanominen on tehty. Kun tosiaan irtisanoin jo ihan kirjallisesti,mutta se ei päde kun ei ole todistajia.Irtisanomisaika on valitettavasti aika pitkä (muistaakseni 6 kk) mutta jospa sen ajan jaksaisi.Jos mies alkaa hankalaksi tuon takia, täytyy sitten sopia että ottaa lainat itselleen ja me muutetaan pois.

Sitten yritettäisi pelastaa tämä liitto,joka varmaan on hankalaa muutenkin,saatikka että varmaan ne appivanhemmat puhuvat miehelle taas minusta pahaa.

Ei siihen irtisanomiseen mitään todistajia tarvita, jos se on kirjallisesti tehty! Mutta hyvä idea silti, että teet sen lakimiehelle. Itse tuossa tilanteessa kyllä hommaisin häädön, niin saisit tyypit samantien ulos, eikä tarvisi odotella puolta vuotta. Veikkaan, että lakimieskin sulle ehdottaa tätä.

Mitä helvettiä?
[QUOTE="vieras";25135018]Kuulostaa siltä, että olet kuitenkin ihan liian rauhallisesti suhtautunut? Nalkuttaminen ei auta, vaan kunnon itkemiset, raivoamiset ja sukulaisten luokse lasten kanssa lähteminen. Ja samaa käsittelyä appivanhemmille. Avioerohakemuksenkin voi käydä täyttämässä. Ihan mitä vaan, kunhan tilanteeseen tulee muutosta. Kerrot vaikka miehen kavereillekin, että mies antaa kämpän mennä alta.[/QUOTE]No voi saatana. Siinä on taas tyypillinen ämmä joka ei ole parisuhteessa kuin pelkkää painolastia.

"itkemiset, raivoamiset, lähteminen, avioerohakemukset", että näillä keinoilla ongelmat ratkeaa!

Voi saatana miten lapsellisia ja hyödyttömiä tuollaiset ovat. Sääliksi käy jokaista miestä joka tuollaisen on taakakseen ottanut eikä ole ymmärtänyt edes tehdä avioehtoa.

Yhteistyössä