Vihaan miehen sukua....Ja nyt tunteet viilenee mieheenkin..

• Viestiketjun aloittaja :/ :(
  • Ensimmäinen viesti
:/ :(
Miehen sukulaisten takia ollaan tukalassa rahapulassa. Ajattelisivat edes meidän lapsia,kun järjestävät meidän tällaiseen kuseen.ja mies sallii kaiken,näin mennyt jo vuosia, antaa koko ajan hyväksikäyttää itseään ja perhettään. Ymmärtäisin paremmin jos tässä olisi kyse heidän rahapulastaan ja siksi jätetään maksamatta se,mikä meille kuuluu.Mutta ei,kymppitonneja lepää tilillä..

Huudan,raivoan ja itken, uhkailen erolla jos tilanne ei muutu..

Nyt luovutin,rajansa se on minunkin jaksamisella. Yli 10 vuoden liitto on siinä pisteessä,että en edes halua halata ennen niin rakasta miestäni..Hänellä on ollut tilaisuuksia järjestää meidän pois tästä suosta, mutta ei ole sitä halunnut tehdä jostain syystä.

On se jännä juttu,parissa viikossa (!!) meidän välille tuli muuri! Asiasta on riidelty jo vuosia,mutta jotain minun päässäni (vihdoin) tapahtui ja ymmärsin että tilanne ei muutu. Mies ei tee mitään asian eteen, eikä suvulta voi odottaa helpotusta,päinvastoin,koko ajan tulee jotain uutta.
Näinköhän minun rakkauteni loppui lopullisesti.harmi,olisi ollut muuten hyvä mies,ja hyvä isä.

"hmm"
jos mies antaa tossuttaa itseään, ota muksut mukaan ja lähde jonnekin omille sukulaisille.ilmotat,että ette tule takaisin ennenkuin mies on valmis nostamaan teidät suosta.

kottari
Ovat lainanneet teiltä,vaikka kymppitonneja tilillä?
Suku on pahin,se on valitettavaa ja se on valitettavaa että mies suostuu siihen pompotukseen.
Ymmärrän että suututtaa,mutta koita vielä puhua miehellesi,vaikka varmasti olet jo niin tehnyt..
Tsemppiä,toivottavasti suku ei tule teidän liiton tielle.

"aapee"
Miedän rahoista, ovat ´ostaneet´meiltä asioita mutta suurin menetys on vuokratulo jota eivät maksa ollenkaan, kun mies ei heiltä ole vaatinut kirjallista sopimusta,suullisena kaikki.......

Minä olen vaatinut ja selittänyt että meiltä itseltä lähtee talo kohta alta, appiukon vastaus oli että ´ihan sama´. .

Mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut, yrittää halailla ja pussailla vaikka tein selväksi että mulle riitti nyt, hän on näyttänyt miten paljon perhe ja koti hänelle merkitsee :( Luotto meni ihan täysin.

"aapee"
Töissä ollaan molemmat mutta minä teen lyhyttä päivää,lapset alta kouluikäisiä.

Enää ei ne rahat edes kiinnosta, ovat ilmeisesti sitä mieltä että kaikki MEIDÄN omaisuus on myös heidän eikä siitä tarvitse maksaa.Yli 2 vuotta ollut samaa pas*aa.oikeasti minä en enää edes kysele,enkä puhu miehelle koko asiasta. On sitä jo yritetty.

Mutta eipä kyllä enää kiinnosta koko mieskään. En ihmettele jos minun kohtaloni olisi hänelle ihan sama,mutta kun meillä on lapsiakin,voisi ajatella edes heidän parastaan.

"hmm"
suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin,mutta teidän turvaksi olisi kannattanut kirjallinen tehdä!nyt asiaa eteenpäin vähän vikkelään,en tiedä mille taholle tästä voi ilmoittaa,ehkä joku osaa neuvoa? eli jos eivät vuokraa maksa,teillä (sulla) on oikeus heidät häätää,ja vaatia vuokrat vaikka oikeuden kautta,eli siis ne,jotka ovat jättäneet maksamatta. ja nyt hyvä nainen kovia kehiin,appivanhempasi ovat näköjään läpimätiä,joten ei mitään armoa!

[QUOTE="aapee";25134755]Miedän rahoista, ovat ´ostaneet´meiltä asioita mutta suurin menetys on vuokratulo jota eivät maksa ollenkaan, kun mies ei heiltä ole vaatinut kirjallista sopimusta,suullisena kaikki.......

Minä olen vaatinut ja selittänyt että meiltä itseltä lähtee talo kohta alta, appiukon vastaus oli että ´ihan sama´. .

Mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut, yrittää halailla ja pussailla vaikka tein selväksi että mulle riitti nyt, hän on näyttänyt miten paljon perhe ja koti hänelle merkitsee :( Luotto meni ihan täysin.[/QUOTE]

siis tuohan on ihan kamalaa. Pistäkää häätö vireille jos eivät maksa vuokraa!!! Mene sinä ja iske nyrkkiä pöytään.

Juuri tämän takia en vuokraa ikinä asuntojani sukulaisille tai ystäville!! En koskaan.

"aapee"
Voisiko jonkun teidän mies tehdä näin? Ihan sama mitä itselle käy,kunhan sukulaisia on ´autettu´? ja kestää vuosia,kyse ei siis ole mistään pikkusummasta tai kertaluontoisesta asiasta.

[QUOTE="aapee";25134802]Voisiko jonkun teidän mies tehdä näin? Ihan sama mitä itselle käy,kunhan sukulaisia on ´autettu´? ja kestää vuosia,kyse ei siis ole mistään pikkusummasta tai kertaluontoisesta asiasta.[/QUOTE]

ei voisi tehdä! Miehelleni oma perhe ollaan me ja sukulaiset tulee hyvin kaukana perässä. Ja olen edelleen sitä mieltä, että vanhempien pitää tukea lapsia rahallisesti eikä niin, että lapset tukevat vanhempiaan. Tokihan sairaudet ym. on asia erikseen tai todelliset ahdingot.

"hmm"
no,mä en vaan suostuisi katsomaan vierestä,jos mies käyttäytisi noin ääliömäisesti,kävisin vaikka henk.koht heittämässä loiset pihalle ja kontrolloisin miehen rahankäyttöä,rajansa sukulaisuudellakin!

"aapee"
Yritin jo häätää (mies ei tästä tiennyt),soittivat miehelle ja ilmoittivat että eivät lähde.
Ja mies vaan haluaa olla sovussa kuulemma,ei lähdetä käräjöimään tai edes häätämään ihan lakimiehen turvin.

Silloin tällöin kun ostavat jonkun uuden viemärinkannen, se varmaan sitten riittää vuokraksi..vaikka summa on ihan prikulleen sovittu (heille toki halvemmalla kun sukua ovat).

Joo ei olisi pitänyt alunperin suostua mihinkään,ja minun oma sukuni varoitteli heti että ei kannata tehdä näin..Tyhmästä päästä näköjään kärsii,ja oletin että jos ongelmia tulee,mies ne selvittää kun hänen sukulaisiaan ovat.Mulle eivät vastaa edes puhelimeen kun olen ´hirviöminiä´.
Asuntolaina erääntyi tänään,ei ole rahaa maksaa (tänään piti tulla taas heiltä rahaa). odotan perintäkirjettä vakuutuksesta joka on maksamatta (vakuutus tuosta vuokrattuna olevasta talosta) :(

Kuluja kyllä on,tuloja ei. Kiitos vaan rakkaalle miehelleni taas tästäkin!

"aapee"
No,mies on hyvin kiltti,kotona viihtyvä.
On päivittäin tekemisissä isänsä kanssa, mutta sanallakaan ei mainita tietenkään tästä tilanteesta.Appiukko soitteli taas tänään ja sanoi tulevansa hakemaan meiltä polttopuita (no ok,oli kyllä tekemässä niitä kaverina että kaippa hällä on oikeus..).

helvetti mikä tilanne, tekis mieli vaan lähteä! Koiran takia en ole lähtenyt vielä,se pitää lopettaa jos rivariin tai kerrostaloon lähtee :( Samoin lasten kissat :/

"aapee"
Voitteko kuvitella tämän järkytyksen kun 8 vuotta meillä meni todella,todella hyvin? Ei MITÄÄN ongelmia ole koskaan ollut,nyt tämä 2 vuotta on sitten ollut senkin edestä ihan karmeaa aikaa!

kopu
soita johonkin,en tiedä mihin mutta kyllä sä yksinkin voit ton oikeuteen viedä,et sä miehes lupaa tarvitse sun ja lapsien elämän korjaamiseen.älä anna enää missään periksi vaan pysyt kylmänä ja ajat teidän etua ja jätä mies sivuun jos ei oo samaa mieltä.ei tunnu välittävän yhtään.

kopu
eihän sitä vaan VOI olla maksamatta vuokria,MIKSEI ne maksa,mitä ihmettä ne on sanoneet..? :0 ja haukkuu hirviöminiäksi,ketkähän tässä niitä hirviöitä on,tai loisia varsinkin.

Vie asia eteenpäin. Jos eivät maksa niin häätö päälle. Aivan sama mitä mies sanoo. Tietenkin menet(te) ja hoidat(te) asian vaikka oikeusteitse jos ei rahoja muuten ala kuulumaan. Ja tästä lähtien ei KOSKAAN eikä KETÄÄN vuokralle ilman kunnollista ja pitävää vuokrasopimusta. Meillä on appivanhempien kanssa kaikki vähänkin virallisempi asia ja varsinkin liiketoimintaan liittyvä virallisesti ja oikeudellisesti pitävillä sopimuksilla sinetöity. Ihan meidän kaikkien turvaksi.

Mä laittaisin varmaan miehenkin ulkoruokintaan kunnes tulee järkiinsä.......

[QUOTE="aapee";25134844]Yritin jo häätää (mies ei tästä tiennyt),soittivat miehelle ja ilmoittivat että eivät lähde.
Ja mies vaan haluaa olla sovussa kuulemma,ei lähdetä käräjöimään tai edes häätämään ihan lakimiehen turvin.

Silloin tällöin kun ostavat jonkun uuden viemärinkannen, se varmaan sitten riittää vuokraksi..vaikka summa on ihan prikulleen sovittu (heille toki halvemmalla kun sukua ovat).

Joo ei olisi pitänyt alunperin suostua mihinkään,ja minun oma sukuni varoitteli heti että ei kannata tehdä näin..Tyhmästä päästä näköjään kärsii,ja oletin että jos ongelmia tulee,mies ne selvittää kun hänen sukulaisiaan ovat.Mulle eivät vastaa edes puhelimeen kun olen ´hirviöminiä´.
Asuntolaina erääntyi tänään,ei ole rahaa maksaa (tänään piti tulla taas heiltä rahaa). odotan perintäkirjettä vakuutuksesta joka on maksamatta (vakuutus tuosta vuokrattuna olevasta talosta) :(

Kuluja kyllä on,tuloja ei. Kiitos vaan rakkaalle miehelleni taas tästäkin![/QUOTE]

voi järkytys!!! Ihan kamalaa. Te olette kohta veloissa ( tiedän mitä on kun vuokralainen ei maksa vuokraa ja tuhosi vielä asunnonkin ) Nyt menette pöydän ääreen miehen kanssa. Keskustelette asiat selviksi. Sanot, että sinä et elä missään velkahelvetissä miehen sukulaisten takia. Heidän tulee maksaa vuokraa ja sillä selvä ja miehen pitää se tajuta. Onko talo teidän kummankin nimissä vai miehen vai sinun?

Yritä nyt puhua järkeä sille miehellesi ja appivanhemmille. Onko ne jotain juopporetkuja??

Yhteistyössä