Vihaan lapsia.

  • Viestiketjun aloittaja lapsten vihaaja
  • Ensimmäinen viesti
lapsten vihaaja
Minä vihaan lapsia. En halua olla missään tekemisissä lasten kanssa, sillä lapset ovat tyhmiä, rumia eikä niiden puheestakaan saa mitään selvää, ainakaan alle kouluikäisten lasten puheesta ei pirukaan ota selvää.
 
Ei saa murrosikäistenkään puheesta selvää. Ne mumisee. Tai sitten ne puhuu vaan niin outoja,ettei sitä tajua. Ja mä tykkään silti lapsista. Enhän mä välillä saa mitään tolkkua aikuistenkaan puheesta ja osa aikuisistakin on niin rumia ja vielä useampi on tyhmä..
 
lastenvihaaja
[QUOTE="vieras";25800078]jaa-a. tässä maailmassa taitaa olla lapsen vihaajan aika hankala elää, kun noita pikkuihmisiä nyt tuppaa jokapuolella olemaan.

varmasti raskasta elää itsesi kanssa.[/QUOTE]

Minusta lapset ovat apinoita, eivät ihmisiä.
 
väärää tietoa?
oon tavannu kaks ja puolivuotiaan, joka ei taatusti ollu tyhmä tai ruma. puhui niin selvästi artikuloiden ja kirjakieltä, että selvän sai kauas vaikka jätkä oli elämänsä kriisissä. monesta aikuisesta ei samassa tilanteessa kuulu kuin rään täyttämää ulinaa.
 
[QUOTE="Mona";25800451]Jaa.. Kukin tavallaan.. Et sit varmaan halua omia lapsia, joten kun tulet vanhaksi, niin kuolet vaan pois eikä kukaan jatkaa sun perintöä..[/QUOTE]

Tää on niin kutsuttu win-win -situation. Lapsten vihaaja ei joudu kärsimään lapsista, eikä lapset hänestä, ja jättäytyy vielä suosiolla pois ihmiskunnan geenipoolia pilaamasta.
 
  • Tykkää
Reactions: nöppäri

Yhteistyössä