M
miniä
Vieras
Anoppini on koko tuntemamme ajan käyttäytynyt todella alentavasti minua kohtaan. Kun sain lapsen tilanne paheni, koko ajan tulee huomautuksia mitä teen väärin ja miten pitäisi tehdä toisin. Vihaan vaikuttaa myös muut asiat, en arvosta anoppini kasvatustapaa, hänellä mottona tyyliin "lapsia kasvatetaan pelolla ja vihalla, lapset ovat hiljaa kun aikuiset puhuvat, mistään asioista ei neuvotella lasten kanssa".. Lisäksi anoppi pitää itseään erittäin fiksuna kasvattajana ja minä en voi ymmärtää miten ihminen voi nykyajan kasvatusperiaatteista ja tutkimustiedosta huolimatta olla noin tyhmä, että uskoo vanhankansan kasvatusperiaatteisiin. Kun kyse on minun omasta lapsestani, nousee viha.
Minä siis vihaan anoppiani, pidän häntä tyhmänä ja yksinkertaisena, en arvosta pätkääkään. Hän on paha ja itsekäs ja kateellinen ihminen. Viha on niin suurta, etten edes halua päästä siitä eroon vaikka tavallaan haluaisin jonkun ratkaisun tähän asiaan. En haluaisi enää koskaan tavata anoppiani enkä halua että lapseni menee sinne enää ikinä. Koen suurta puolustamisen tarvetta lastani kohtaan anoppilassa.
Miksi juuri minulle osui maailman vit...n anoppi? On helppo olla onnellinen jos elämä on helppoa!!
Minä siis vihaan anoppiani, pidän häntä tyhmänä ja yksinkertaisena, en arvosta pätkääkään. Hän on paha ja itsekäs ja kateellinen ihminen. Viha on niin suurta, etten edes halua päästä siitä eroon vaikka tavallaan haluaisin jonkun ratkaisun tähän asiaan. En haluaisi enää koskaan tavata anoppiani enkä halua että lapseni menee sinne enää ikinä. Koen suurta puolustamisen tarvetta lastani kohtaan anoppilassa.
Miksi juuri minulle osui maailman vit...n anoppi? On helppo olla onnellinen jos elämä on helppoa!!