Vihaan lapsia.

  • Viestiketjun aloittaja lapsten vihaaja
  • Ensimmäinen viesti
"Mielipide"
Kyllähän lapset välillä minuakin ärsyttää, kun kerjäävät huomioita, huutavat ja ovat tyhmiä. Välillä lapset on kyllä ihan hauskoja ja vauvat jopa söpöjä :) Itse en kuitenkaan lasta haluaisi, kun tahdon elää vapaasti ja rennosti mieheni kanssa. Mielestäni se ei ole mitenkään väärin että jotkut eivät lapsia tahdo, kuin ei myöskään sekään jos joku tahtoo. Kaikki tavallaan.
 
tyttö-97
Minä vihaan lapsia. En halua olla missään tekemisissä lasten kanssa, sillä lapset ovat tyhmiä, rumia eikä niiden puheestakaan saa mitään selvää, ainakaan alle kouluikäisten lasten puheesta ei pirukaan ota selvää.

Kyllä säkin olet lapsi ollut. Eli oot siis vihannut ittees, ku vihaat lapsia? Ja on törkeää mustamaalata lapsia ja nimittää heidät vielä tyhmiksi. Oletko tutkinut kaikki maailman lapset, kun tiedät, että lapset ovat tyhmiä? Uskon, että sinäkin olet jossain asiassa huono. Vai etkö osaa myöntää?Kyllä minä osaan. Olen matikassa huono.Ja jos on huono, niin ei sille voi paljon mitään.Kyllä lapset ovat monessa asiassa jopa viisaampia kuin aikuiset. Esimerkiksi siinä, että fiksut lapset eivät tule tänne kertomaan, kuinka tyhmää on mikäkin, sellainen käytös osoittaa täydellisesti lapsellisuuden. Ja toi tyhmää-sanan käyttö varsinkin aikuisella kuulostaa aika idiootilta. Ja kyllähän me lapset saatetaan tietää jostain asiasta paljon enemmän kuin te. Mutta ei silti tarvitse julkisesti tulla haukkumaan lapsia tyhmiksi.
 
Toinen lapsivihaaja
Minäkin vihaan lapsia! en halua niitten kanssa mitään
tekemistä ja ärsyttää niitten itkeminen ja huutaminen jos
eivät saa tahtoaan läpi. Ja varsinkin itkevät ihan
typerist asioist ku yhyy haluun karkin yhyy kaaduin voivoi
turpa kiinni kakara. Minua ällöttää ja oksettaa niitten
ruma naama just ennen ku alkavat itkemään ja huutamaan.. hyi hitto.
Ja en välitä siitä mitä saa ja ei saa sanoa lapsille jos he haukkuvat minua vaik en oo
ees sanonnu mitään heille niin haukun takas :)
Ja joo tiiän et olen minäkin ollu joskus lapsi mut
se oli silloin ja nyt on nyt ja olen aikuinen ja en pidä lapsista ja PISTE! Älkää
Ja joo nyt varmaa moni mamma tääl loukkantui tekstistäni ja haukkuvat minuakin
tyhmäksi idiootiksi sun muuta mut näin vai on. Iteppä ette osa kasvattaa
kakaroitanne kun ei löydy mitään käytöstapoja!
 
Mä en vihaa. Mun mielestä lapset on sulosia ja on niiden kanssa kivempi jutustella kuin aikuisten. Eipähän tarvii kuunnella mitään ainasta valitusta säästä, työstä, perheestä ja omasta kumppanista. Lasten kanssa leikkiessä, askarrellessa jne. unohtaa kiireen ja stressin, tulee jotenkin rentoutunu olo ja hyvä mieli :). Kaikki lapset on mun mielestä sulosia tapauksia.
 
no huh huh
Aika heikko provo on kyllä. Mutta sanottava se on, tunnen enemmän kusipäisiä aikuisia kuin lapsia.

Entäs tämä: "hyi hitto.
Ja en välitä siitä mitä saa ja ei saa sanoa lapsille jos he haukkuvat minua vaik en oo
ees sanonnu mitään heille niin haukun takas "

No säähän hurja kaveri olet. Oikein alfayksilö. Yleensä tuolla erotellaan aikuiset lapsista, siis tuolla että aikuinen nyt yleensä osaa hillitä itsensä ja miettiä tekemisiään, lapset eivät tähän ole vielä oppineet. Ja sinä alunnut lapsen tasolle tuolla haukkumisellasi?

Halveksin kaltaisiasi pelkurimaisia luusereita syvästi. Olet esimerkillinen tapaus roskaväestä jotka saisi kärrätä itärajalle.
 
juuri nöin
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö-97;26322108:
Kyllä säkin olet lapsi ollut. Eli oot siis vihannut ittees, ku vihaat lapsia? Ja on törkeää mustamaalata lapsia ja nimittää heidät vielä tyhmiksi. Oletko tutkinut kaikki maailman lapset, kun tiedät, että lapset ovat tyhmiä? Uskon, että sinäkin olet jossain asiassa huono. Vai etkö osaa myöntää?Kyllä minä osaan. Olen matikassa huono.Ja jos on huono, niin ei sille voi paljon mitään.Kyllä lapset ovat monessa asiassa jopa viisaampia kuin aikuiset. Esimerkiksi siinä, että fiksut lapset eivät tule tänne kertomaan, kuinka tyhmää on mikäkin, sellainen käytös osoittaa täydellisesti lapsellisuuden. Ja toi tyhmää-sanan käyttö varsinkin aikuisella kuulostaa aika idiootilta. Ja kyllähän me lapset saatetaan tietää jostain asiasta paljon enemmän kuin te. Mutta ei silti tarvitse julkisesti tulla haukkumaan lapsia tyhmiksi.
Tämä oli paras vastaus tähän asti. Ja jos nimimerkki viittaa ikään niin taitaa olla myös nuorin vastaaja. Joten yhteenvetona nuoret/lapset 1, uhmaikäiset aikuiset 0.
 
"hmmm"
Tykkään joistakin lapseni kavereista, paljon. mutta en kehtaa sanoa mitään vanhemmilleen, koska ajattelisivat minun mielistelevän. tai jotain.

Ovat huumorintajuisia ja fiksuja ja osaavat käyttäytyä, ottaa toiset huomioon. Kivoilla vanhemmilla on usein kivat lapset.
 

Yhteistyössä