Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Nauttikaa sitten kun teillä on listeria ja kuollut/vammautut lapsi mahassa!! Ja kaikki vaan siksi että piti saada sitä s.aatanan sinihometuorejuustoo sen perkelee.n tuc keksin päälle.... Miksi teidän pitää olla noin hemmetin itsekkäitä p.askoja?? Mutta tehkää kuinka tykkäätte, kunhan ette tuu tänne sitten itkemään vaan syytätte tasan sitä kevyttä ruumiinosaa joka killuu siinä hartioiden välissä....
ootko sä joku sekopää? et ainakaan ihan tervejärkiseltä vaikuta
joo,joo... ihan tärähtänyt....